עשרות פניות התקבלו בחברת הוט לגבי תקלה בממיר הוט מג'יק. ככל הנראה, מדובר בתקלה שמתרחשת כבר חודשים, ועוד לא נמצא לה פתרון. המנויים המתוסכלים מתלוננים שלמרות שאחת מהאופציות המרכזיות של הממיר היא להקליט סדרות, הדבר לא מתאפשר להם. זאת מכיוון שאצל חלק מהמנויים, הממיר לא מקליט סדרות באופן קבוע בגין תקלות שונות.
התקלות שעליהן דווח הן מגוונות: לדוגמא, דווח כי לא ניתן להקליט סדרה באופן אוטומטי מכיוון שהממיר מקליט רק את הפרק הראשון. תקלה הפוכה שחלה היא שהממיר של הוט מקליט אך ורק תכניות שהן חלק מסדרה, אך לא סרטים או פרקים נפרדים. תקלה אחרת היא שמנויים של הוט גילו שלאחר שהזמינו תכניות וסרטים מסוימים, כל ההזמנות נמחקו. כך שהתקלות הן רבות ומגוונות.
מדובר אם כך בתקלה חוזרת ומתמשכת שנתקלו בה עשרות מנויים של הוט. הממיר שעליו הם משלמים במיוחד בגלל אפשרויות ההקלטה שהוא אמור לספק, לא עושה את תפקידו כראוי. הוט מסבירה שהיא מודעת לבעיה ועובדת על תיקונה. בנוסף, הוט תפצה את המנויים שנתקלו בבעיות אלה.
פרויקט סיבים אופטיים
בנימה חיובית יותר – הוט משקיעה בימים אלה בהקמת רשת אינטרנט חדשה. מדובר בפרויקט תשתית רחב היקף שבמסגרתו הוט תשדרג (כמעט עד בלי היכר) את הרשת הקיימת. היות ומדובר על פרויקט שאפתני, הדבר אמור לקחת מספר שנים. נכון לעכשיו, שידורי הטלוויזיה של הוט לא עוברים דרך האינטרנט.
לאחרונה נשמעו דיווחים על כך שהוט וחברת בזק מנהלות משא ומתן. ככל הנראה, המשא ומתן עניינו שיתוף פעולה בין שתי החברות בערים שבהן התשתית של חברת הכבלים הוט איננה נפרדת מבזק. על כן הוט תצטרך להיעזר גם בתשתיות של בזק. המטרה הסופית של הוט היא שיתאפשר לה להגיע עם סיב אופטי לכל הבניינים בישראל.
כמו כן, חברת מירס אשר זכתה במכרז של משרד התקשורת (ואמורה להקים בעקבות כך רשת סלולרית) אמורה להסתמך לשם כך על הרשת של הוט. עם זאת חשוב לציין, שהוט עדיין לא אישרה את פרויקט הסיבים האופטיים באופן רשמי.