שילוח בינלאומי עד לא מזמן בכלל לא ידעתי שקיים כזה עסק. בזמן האחרון יצא לי לקרוא כמה חומרים מסויימים לגבי שילוח בינלאומי. בגדול, זוהי צורה מסויימת להובלת חפצים ממדינה אחת למדינה אחרת זה דווקא יכול להיות עסק רווחי. עסק לשילוח בינלאומי זה לא עסק פשוט. צריך הרבה משאבים והרבה השקעה של כסף, זמן וכו'. בשביל שיהיה לנו עסק מסוג שילוח בינלאומי אנו נצטרך לדאוג להובלה ימית והובלה אווירית. הובלה ימית היא שיטה ודרך יותר נפוצה ויותר עיקרית.אז בשביל להתעסק בשילוח בינלאומי בצורת הובלה ימית נצטרך שתהיה לנו אונייה תחת חסותינו הכוללת מקום לארגזים רבים ולחפצים מרובים. בנוסף גם הדלק של האוניות זה משהו שצריך לדאוג לו וזה גם עולה הרבה מאד כסף. מי שרוצה להתעסק בשילוח בינלאומי דרך הובלה ימית לא חייב שתהיה לו אונייה משל עצמו אלא הוא גם יכול לשכור אוניה כזו. עוד דרך לבצע שילוח בינלאומי והוא על ידי הובלה אווירית. כמובן שבשביל הובלה אווירית צריך מטוס גדול מספיק שיכול להכיל ארגזים גדולים וגם כמובן צריך לדאוג לדלק מטוסים. אם אין לכם כסף לקנות מטוס בשביל העסק לשילוח בינלאומי אתם יכולים לשכור מטוס. גם בצורת הובלה ימית וגם בצורה השניה של הובלה אווירית צריך לדאוג לסבלים שיעזרו להעלות את הארגזים לאונייה או למטוס וגם כמובן לקברניט או לטייס.
להרבה מאד עסקים לשילוח בינלאומי יש גם שירותי אחסנה.
אז ככה, שירותי אחסנה מחולקים לשניים:
1. אחסנה לציוד וארגזים מעת קבלתם מהלקוח ועד לשילוח הבינלאומי עצמו.
2. אחסנה לציוד וארגזים לאורך תקופה מסויימת.
סביר להניח שלכל חברה כזו של שילוח בינלאומי חייבים להיות מספר מחסנים לאחסנת ציוד. חשוב מאד לשמור את הקפסאות המאוחסנות בצורה מאובטחת מאד אולי אפילו יש להפקיד שומרים בכל שעות היממה שישמרו על מקומות האיחסון.
לסיכום עסק שילוח בינלאומי זהו עסק מאד מורכב. עסק זה מורכב מכמה סעיפים ומתחלק לכמה מחלקות. השילוח הבינלאומי בעצמו: באיזה דרך תעשה הובלה. הובלה ימית או אווירית. אחסנה של הארגזים והשמירה עליהם ומשך הזמן שניתן לאחסן את הציוד.