כולנו כבר מכירים את הדבר הזה שנקרא מגנטים, ואני לא מדבר על המגנט שכולנו שיחקנו איתו בבית ספר כדי ללמוד על התנגדות הקטבים, איך עובד כוח המשיכה וכוח הדחייה, כאשר אני מדבר על הנושא, אני בעצם מתכוון לאותם מגנטים שכולנו מחזיקים היום על המקרר שלנו כצורה של פרסומת.
לכו תבדקו שנייה אחת את המקרר שלכם כדי להגיד בוודאות כמה מגנטים יש עליו. בדקתם כבר? ההימור שלי הוא שיש לפחות חמישה או שישה, כאשר יש כמה מביניהם ששייכים לבעלי מקצוע מכל מיני תחומים וחלקם שייכים בוודאי לאירועים שכבר הייתם בהם וצילמו את התמונה שלכם כדי להדפיס אותה על מגנט שיתעד אתכם לתמיד.
לדעתי, יש לכם יותר מחמישה על המקרר, אך זה כבר לא הנקודה. מה שאני מנסה להגיד כאן זה ששיווק בעזרת מגנטים הולך ונהיה אחת מצורות הפרסום המפורסמות ביותר בעולם המדיה היום, אם עד היום הכרתם פרסום בעזרת פליירים, אז הנה לכם פרסום בעזרת מגנטים.
איך בעצם מפרסמים בעזרת מגנטים?
הפרסום דרך מגנטים הוא אחד הדברים הפשוטים ביותר בעולם, כל אדם שאתם נפגשים איתו, אתם משאירים לו מגנט שלכם, בדיוק כמו שאתם משאירים לו כרטיס ביקור, או אולי שניהם יחד אפילו. המטרה היא כמו בשיווק של כל מוצר אחר, להגיע לכמה שיותר אנשים, תיאורטית, אם לכל בעל עסק או אדם פרטי שצריך את השירותים שלכם יהיה מגנט על המקרר עם הפרסומת שלכם, יש סיכוי מאוד גבוה שחלק מהאנשים האלו יתקשרו אליכם, אז בעצם המטרה היא כפולה:
א. לעצב מגנט פרסומי מגניב
ב. לחלק אותו לכמה שיותר לקוחות פוטנציאלים
מה נרוויח משיווק מגנטים
מימד הזמן- אחד היתרונות הגדולים של מגנטים זה היכולת שלהם להישאר תלויים על המקרר להרבה מאוד זמן, אם ננסה להשוות את זה לדבר דומה כמו כרטיסי ביקור, אז בהחלט ניתן להגיד שכרטיסי ביקור עוברים לפח זבל מאוד מהר.
לעומת מגנטים, יכולים להיות תלויים שם שנים רבות, עד שבעל המגנט יהיה צריך איזה דבר שאתם מציעים, ואז הוא ייזכר בכם. תדאגו שאנשים ישימו מגנט שלכם על המקרר זה בהחלט ישתלם.
מימד המגניבות- לעומת איסוף כרטיסי ביקור, איסוף של מגנטים אינו נחשב לעיסוק מטופש. כולנו מחזיקים על המקרר שלנו הרבה מאוד מגנטים, כבר בדקנו בהתחלה וזה בסדר גמור, אנחנו לא מרגישים רע לגבי זה.
מה אנחנו לומדים מהדבר הזה: תדפיסו לכם מגנטים ותדאגו שכמה שיותר אנשים מחוג הלקוחות הפוטנציאלים שלכם ישימו אותם על המקרר שלהם, הרי זה הקסם. לשים אצלם פרסומת קבועה שתהיה שם בשבילכם כשיהיה צורך בכם.
רק הארה לקראת סיום: העיצוב של המגנט הוא מאוד חשוב, בדיוק כמו בכרטיסי ביקור, עיצוב גרוע יוביל לאי סגירה של לקוחות חדשים.