האם אתה יכול להרשות לעצמך את כרטיס הביקור שלך?
האם הסתכלת בצורהאובייקטיבית על כרטיס הביקור שלך לאחרונה?
שאל אתעצמך:
מה משקף כרטיס הביקור שלך ואיך הוא מציג אותך ללקוחותיך?
האם הוא מעביר את המסר שאתה רוצה להעביר?
האם הוא עדכני ומדוייק?
האםהוא מספק את כל המידע אודותיך?
האם הוא גורם לאנשים לרצות לעשות איתך עסקים?
במידה ולא, האם אתה יכול להרשות לעצמך להמשיך להשתמש בו ללא עיצוב גרפי ?
תחשוב כמהכרטיס הביקור שלך עולה לך, במובן של מכירות והזדמנויות שהוחמצו.
כמה זמן תוכללדחות את שדרוג הכרטיס שלך?
במידה ולא עדכנת את כרטיס הביקור שלך לאחרונה,זה הזמן לבחון מחדש את מקדם המכירות הטוב ביותר שלך.
ראשית, התבונןבאינפורמציה הבסיסית שע"ג הכרטיס שלך.
האם המידע עלכרטיס הביקור שלך עדכני ומדוייק?
אם יש לך אתר אינטרנט חדש או כתובתחדשה, אם שינית את מספר הטלפון שלך, או שקודמת לתפקיד אחר - מומלץ לעדכן את כרטיסהביקור שלך בהתאם. לא כדאי לחלק כרטיסי ביקור עם פרטים שגויים, זה פוגע באמינותשלך.
האם הכרטיס שלך מכיל מספיק אינפורמציה?
פרטיהתקשרות בסיסיים אינם מספיקים - כדאי שיהיה לך סלוגן טוב שיתאר את העסק שלך בצורהקצרה וקולעת. מומלץ לשים דגש על היתרון היחסי של העסק שלך מול מתחריך. תן לאנשיםסיבה לעשות איתך עסקים.
שנית, חשוב על המסר שהכרטיס שלךמשדר.
זכור כי כרטיס הביקור שלך הוא אתה, ויש לך רק כמה שניות כדילתפוס את תשומת הלב של הלקוח העתידי שלך.
האם כרטיס הביקור שלךאטרקטיבי?
עיצובגרפי לכרטיס ביקור
סביר להניח שכרטיס ביקור מעוצב וייחודי לא יזרק לפחהקרוב, אלא ימצא את מקומו בארנק של הלקוח שלך. כרטיס ביקור מעוצב ואיכותי, מראה כיאתה מאמין בעצמך מספיק כדי להשקיע בעסק שלך, כי אתה מוכן להשקיע קצת יותר באסתטיקה.
בקיצור, אם העסק שלך שווה קידום, כדאי לעשות זאת בצורה הטובהביותר.