מהו לוגו טובמבחינתך?
לוגו טוב הוא לוגו אשר מעביראת המסר שהחברה רוצה להעביר אל הצרכן.
עיצוב הלוגו ברוב המקריםישולב עם שם החברה, סלוגן או המסר העיקרי שהחברה מצדדת בו.
עיצוב לוגו זוהי אומנותעיצובית, המשלבת אלמנטים שיווקיים נכונים ותורמים להצלחתה של החברה בעתיד.
בפרש סטודיו יוצרים לוגואיםברורים, קליטים ויפים המהווים גאווה לעובדי החברה.
מה הוא לוגו לא כ"כ טוב והאםלוגו יכול להזיק לעסק שלך?
מדוע חברה או עסק צריכים עיצוב לוגו ?
מבוא
אם אתה עסק קטן המנסה לבססאת עצמו באינטרנט או מחוצה לו, הדבר הראשון שאתה מציג בפני הלקוחות הפוטנציאלייםשלך הוא לוגו החברה. ללוגו שלך יש השפעה רבה על לקוחות פוטנציאליים או מבקרים באתרהאינטרנט שלך, בכל הנוגע להרגלי הצריכה שלהם.
יצירת חזות
כרטיס הביקור מייצג את העסקשלך ואת איכות השירות שלו. כרטיס בעל מראה זול עם לוגו גרוע, יכול מיד ליצור תחושהשל חוסר אמון בלקוח. ללקוח כזה יהיה הרבה יותר קשה למכור את שירותיך.
זהות ייחודית
לפני מספר שנים, היה מספיקשלחברה שלך יהיה שם. היום, לעומת זאת, יש מספר גדל והולך של מתחרים באותו שוק ולכן,לחברה קשה יותר לבדל את עצמה מהשאר. לוגו "תוצרת בית" כבר לא מספיק כדי להתחרותבחברות גדולות, בעלות תקציב שיווק בלתי מוגבל.
להלן כמה הנחיות לביצוע כדיליצור לוגו טוב:
o זכור כי הלוגושלך הוא כלי עסקי.
o עיצוב לוגו באמצעותתוכנת גרפיקה וקטורית.
o הימנע מעיצובמורכב ומסובך.
o הגבל אתהצבעוניות של הלוגו למקסימום 3 צבעים.
o השתמש בפונטיםבצורה עקבית.
o בדוק סימניםמסחריים וזכויות יוצרים של הלוגו שלך.
לוגו מקצועי ומעוצב יכוללעזור לעסק שלך למשוך את תשומת הלב ואת הלקוחות הדרושים כדי להצליח. הלוגו הנכון,יצור לחברה שלך זהות חזותית שתחרט בזכרון.
מאפיינים של לוגו טוב:
o עקביות
השימוש בלוגו. חזרה עלאלמנטים דומים, בדרכים זהות, תעזור לאנשים לזכור מי החברה ומה החברה עושה.
o זכירות
יש להבטיח שהלוגו שלך יחרטבמוחו של הלקוח ויגרום לו לחשוב דווקא עליך בפעם הבאה שיתעורר בו צורך כלשהו.
o משמעות
לוגו בעל משמעות יבטא אתהמאפיינים הייחודיים של העסק שלך.
o ייחודי
לוגו ייחודי יבדיל אותךממתחריך. לדוגמה, אם כולם בענף משתמשים בסימבול מסוים (כמו במקרה של סוכנויותנסיעות, אשר לעתים קרובות משתמשות בגלובוס בלוגו שלהם), נסה להשתמש במשהו אחר - זהיהפוך את הלוגו שלך לייחודי ויוצא דופן.
o מעוצב ומקצועי
מתבטא באיכות הגרפיקה,הדפוס והנייר עליו מודפסים החומרים שלך.
o אל-זמני
עיצוב לוגו שיהיהלגיטימי גם בעוד עשרות שנים ויותר. לא כדאי למתג את עצמך מחדש כל כמה שנים.
o הבחנה בין צבעיהלוגו שלך
לא רק במונחים של גוון, אלאבמונחים של ערך. כדאי ליצור צבעוניות שתתורגם היטב גם לשחור/לבן ולגווניאפור.
o אחדות בין רכיביהלוגו השונים.
הלוגו חייב להיות מורכבכמקשה אחת, ולא כערבוביה של אלמנטים מודבקים יחד.
o מדרגיות
יש להבטיח שהלוגו שלך יראהטוב בכל גודל – קטן כגדול, יהיה זה על כרטיס ביקור או על שלט חוצות.
לסיכום, לוגו הוא זהותתאגידית מתייחסת לאלמנטים ויזואליים כגון: שם, אייקונים, שלטים, ניירת, אריזות,כרטיסי ביקור וכו ', המשמשים לזיהוי החברה. אחד האלמנטים החשובים ביותר הוא הלוגו- תשקיע בו קצת מחשבה...
|