חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סטודיו לעיצוב גרפי מהיר או זול?

מהיר ויצירתי או זול יותר.

עפ"י סקר שנערך לאחרונה בקרב 110 עסקים קטנים ובינונייםבישראל התגלה כי 43% מהעסקים מעדיפים מהירות על פני מחיר בכלהנוגע לשרותיי פרסום ועיצוב גרפי.

בסקר, שנערך ע"י חברת בית לעסקים בחודש אפרילהשנה, התגלה כי השיקול העיקרי של עסקים בישראל בבחירת משרד פרסום או סטודיו לעיצוב גרפי הוא מהירות התגובה.

לקוחות רבים התלוננו כי רוב משרדי הפרסום הגדולים,הנותנים שרותי עיצוב גרפי, אינם מסוגלים לעמוד בלוח זמנים צפוף.

עוד מספרים העסקים, כי עקב המיתון ההולך ומחריף בחודשיםהאחרונים, הם מקבלים פניות ישירות מעיתונים ומגזינים ל"פילר" (המונח המקצועי למודעהברגע האחרון במחירים הזולים משמעותית ממחירי השוק), אך למרבה הצער אינם יכוליםלהיענות להצעות אלו עקב סרבול נוראי של משרדי הפרסום.

הסרבול והבירוקרטיה הן תופעות מוכרות בעיקר אצל משרדיהפרסום, אשר פועלים בשיטת "מרבה ידיים". כל מודעה עוברת מסלול ארוך ומייגע, המתחילהמהתקציבאי לפלנר, מהפלנר לטרפיק, מהטרפיק למעצב הגרפי ולאחר מכן לקופירייטר, ממנוחוזר לטרפיק, המעביר את המודעה למנהל הסטודיו, שמעביר את המודעה לביצועיסט,הביצועיסט מחזיר את המודעה למנהל הסטודיו, שמעביר את המודעה שוב למעצב הגרפי לאישורסופי של העיצוב, וזאת לפני שהלקוח ראה את המודעה. התקציבאי, שעומד בקשר עם הלקוח,מקבל תיקונים והתהליך כולו חוזר חלילה....

המעצבת הילה שבתאי, בעלת הסטודיו לעיצוב  בת"א מספרת כילאחרונה חברות גדולות שעובדות שנים עם משרדי פרסום מובילים, החלו לעבוד במקבילעם מעצבות פרילנסריות או עם סטודיו לעיצוב גרפי, בכל פעם שהםמעוניינים בעיצובים מהירים של איטמים כמו מודעות בעיתון ופרוספקטים, כאשר הם זקוקיםלאיטמים בדחיפות.

"לעיתים זה יוצר לחץ בסטודיו והלקוחות רוצים את המודעהאו את העלון בתוך שעה עד שעתיים" אומרת שבתאי "אך בשוק תחרותי חייבים לעמוד בלוחזמנים- צפוף ככל שיהיה, יתרה מזאת שנינו את הסלוגן שלנו לסטודיו בהילוך גבוה".

עוד עלה מהסקר, כי השיקול השני של העסקים בבחירה, הואמשרד פרסום או סטודיו לעיצוב גרפי המשלב  יצירתיות וראשפתוח.

מסתבר, שעסקים מעוניינים כל הזמן לחדש את אופן העברתהמסרים שלהם- להמציא את הגלגל מחדש וזאת על מנת להשיג כל פעם מחדש עניין אצל קהלהיעד שלהם ובסופו של דבר להשיג עלייה במכירות.

המקום השלישי המפתיע והאחרון הואהמחיר.

מחיר תמיד היה פקטור בהחלטות כאשר אתה בוחר משרד פרסוםאו סטודיו לעיצוב במיוחד שאשר אתה עסק מתחיל, אתה מתחיל מנסה מהזול ביותר אבל עםהתפתחות העסק פקטור זה מאבד מרמת חשיבותו ועסקים מעדיפים שירות טוב מהיר וזמיןבמיוחד אצל הישראלי שהכול מתבצע מהרגע לרגע בשוק תחרותי ודינאמי.

.הקונפליקט, אין ספק כי פקטור המחיר שב לשחק תפקידבעקבות המיתון הפוקד אותנו והרצון לחסוך בהוצאות המשתנות במאזן ההוצאות של העסק, אךזהו הקונפליקט ישן נושן התופס תאוצה בחודשים האחרונים.

אין ספק כי משרדי הפרסום יהיו חייבים להתאים את עצמםלמיתון החל מעמידה בלוח זמנים מהיר יותר וכן במחירי עיצוב אטרקטיביים יותר.

נכון להיום עפ"י תוצאות הסקר מהירות תגובה הוא המובילעם 43%

יצירתיות וראש פתוח עם 30%, מחיר עם 27% .

הסקר נערך "בית לעסקים" כשרות ללקוחותיהם.

 



תגיות המאמר: סטודיו לעיצוב גרפי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הילה שבתאי עיצוב לוגו

עיצוב גרפי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עיצוב גרפי הילה שבתאי

מאת: עיצוב גרפי הילה שבתאיעיצוב גרפי16/04/121387 צפיות
אחד הדברים הראשונים שרואים הלקוחות הפוטנציאלים שלך הוא את הלוגו של החברה או בית

מאת: עיצוב גרפי הילה שבתאיעיצוב גרפי16/04/121160 צפיות
אתם נכנסים למשרד. שולחן, כסא וכוננית חומים. הכל כמו בכל שאר המשרדים, ובזמן שאתם

מאת: עיצוב גרפי הילה שבתאיעיצוב גרפי16/04/121083 צפיות
צמיחה כלכלית היא השרשה של שורשים חזקים, אחד מהשורשים החשובים לעסק הוא לוגו

מאת: עיצוב גרפי הילה שבתאיעיצוב גרפי16/04/121141 צפיות
השלט, הדפים והמיילים מקבלים מכנה משותף ישנו מכנה משותף לאפיקים שונים בעסק

מאת: עיצוב גרפי הילה שבתאיעיצוב גרפי16/04/121141 צפיות
לא משנה איזה עסק יש לך – מאפיה, סטודיו למחול, חנות יצירה או מכון יופי

מאת: עיצוב גרפי הילה שבתאיעיצוב גרפי16/04/121076 צפיות
אחד המפתחות החשובים ביותר להצלחתו של מיתוג העסק או החברה, הוא עיצוב לוגו שלה

מאת: עיצוב גרפי הילה שבתאיעיצוב גרפי16/04/121064 צפיות
הדרך למיתוג העסק עוברת בתחנת עיצוב לוגו כיצד נשזר עיצוב לוגו למיתוג העסק?

מאמרים נוספים בנושא עיצוב גרפי

מאת: בנימין קלינגרעיצוב גרפי21/06/214013 צפיות
רישוי זמין וכל מה שצריך לדעת בכדי להגיש בקשה להיתר בניה ! כחלק מתהליך הדיגיטציה של שירותי משרדי הממשלה השונים, ביוזמה הנקראת 'ממשל זמין', הוקם ב-2006 אתר רישוי זמין של מנהל התכנון, אשר מאפשר בקשה להיתר בנייה באופן מקוון לחלוטין. המערכת הוקמה בהתאם לתיקון 101 לחוק התכנון והבנייה.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי03/04/162383 צפיות
בעוד רבים נוטים להאמין שהחלפת הלוגו או יצירתו של לוגו חדש (אם לא היה כזה קודם) יחד עם שינוי צבע או אלמנט גרפי, זהו שם קוד למיתוג.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי30/03/162104 צפיות
עיצוב לוגו מדויק וטוב דורש התייחסות למספר גורמים עיקריים, אבל נדמה שאחד המרכזיים שבהם (אם לא המרכזי ביותר) הוא גורם הצבע.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי30/03/162470 צפיות
כל ארגון ועסק בישראל, קטן או גדול, אשר שואף לפרסם את עצמו כדי להגיע לקהל יעד רחב ככל האפשר ולהגדיל את מחזור המכירות שלו, זקוק לפרסום. כאשר התקציב מאפשר זאת והארגון מוכן לכך, משרד פרסום הוא בהחלט דרך טובה לקדם את מטרותיו השיווקיות של העסק.

מאת: רונית בילרעיצוב גרפי24/02/162040 צפיות
כל עסק צריך לוגו, עסקים גדולים וקטנים כאחד!

סלוגן-דוגמאות

לעיצוב לוגו חשיבות רבה בתהליך המיתוג

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica