ישנם הרבה מכלל העולם שבו נפוץ הקושי שבחברה עצמה .כמו (לדודמה)בבתי ספר שיש הרבה כעס בין כל מי שנמצא
עם חבריו לכיתה או בהפסקות . או בכל מהלך כלל הלימודים בפני עצמם.והרבה פעמים אני בכל אופן בהיותי תלמיד במוקומות שעברתי עברתי את כל הרגשות . בכל דבר בפני עצמו כתלמיד .ישנם דרכים שכן אפשר להתמודד באותו הרגע הנתון אך זה תלוי באותו רגע באתם עצמו. איך הוא בוחר להתנהג באותו הרגע שבו הוא נמצא במצב הקושי שלו זה יכול באמצע מבחן . זה יכול להיות שקרא לו איזה שהוא דבר ולא משנה מה הדבר זה יכול להיות קושי מסוים שהוא מרגיש אך הוא לא מספר לאף אחד בכלל והוא משאיר את כל זה בתוך ליבו.וכל זה קשור למהי הדרך להמודד עם הקושי בזמו .
הרגע שבו אדם מתעצבן נובעת מכמה אפשרוית
1 כעס על משהוא שהוא לא קיבל באותו הרגע . זה יכול להיות בהקשר בין המורה לתלמיד שבו התלמיד בוחר לא לקבל את דעת המורה ולהגיד בלב שלו איזה מורה מעצבן לדוגמה חיה שנפוצה בכלל הנוער בבתי הספר ובפנימיות שחניך רוצה לעשן סיגריה ובפנימיה אסור לעשן והחניך רגיל לעשן ומבקש לצאת החוצה בכדי לעשן סיגריה והמדריך אומר לו אני לא מרשה לך לצאת לעשן מה קורה באופן טבעי באותו רגה עם החניך יש הכעס עולה לו לראש הוא הוא יוצא מכלל שליטה לא מיד אבל אחרי כמה דקות מה התופעה השניה שממתינה לו איך אני מקבל את זה אני יודע שאני לא יכול אכשיו לצאת לעשן בזה הרגה אבל עוד מאט אני יוכל לצאת לעשן את הסיגריה שכן יאפשרו לי לצאת מהלימודים או שיגידו לי יש לך הפסקה ובזמן ההפסקה אתה יכול לעשן זה נוגע לתלמידים מה יעשה מי שבפנימיה שאומרים לא דבר כזה הוא יכול להגיד לעצמו טוב אני אומנם עצבני שלא נותנים לי אכשעו מכל מני סיבות אבל אני יודע שכאשר זה יתאפשר אני מנח שכן יסכימו לי לצאת לעשן שאני יצא משטח הפנימיה למטרה פרטית או שיראו שאני מקבל ברוח טובה ועוד חצי שעה או שעה אני יבוא ויבקש בדרך יפה ויגיד למי שצריך ולבקש אני יכול אחשיו בבקשה לצאת לעשן או לצאת (לאפטר) הכוונה לחצי שעה להסתובב ואז הוא יוכל לעשן וככה הוא מגיע למצב שככה הגעתי לכל היעדים שלהרגע השמח שהו אני מגיע לארבעת הדברים