חשיבות לחלוקת מוצרי פרסום ומתנות עסקיות לקידום מכירותבסביבה העיסקית בה מתנהלים כיום עסקים רבים ובמקום שבו התחרותיות גדולה נכנס הנושא של מערכת היחסים של הארגון עם הלקוחות כחלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה שכל ארגון שמעוניין לשמור על מקומו כארגון מוביל חייב לשים במרכז את קשריו עם הלקוח והאופן בו יש לפעול לצורך הידוק וטיפוח מערכת יחסים זו. ישנם דרכים רבות ומגוונות ע"מ לשמור ולטפח את קשרי הארגון עם הלקוח בינהן:הזמנה לאירועים חברתים,השתתפות באירועים משפחתיים של הלקוחות,
מתנות לחגים ,שי לחג וכיו"ב. אומרים "שונא מתנות יחיה" אבל אין ספק שכל אחד מאיתנו אוהב לקבל מתנה,שי אפילו הסימלי ביותר מאחר ועצם העובדה שהושקעו מאמצים של זמן,אנרגיה ומחשבה בלהוציא את העניין לפועל זוכים להערכה מיוחדת . הלקוחות ללא ספק הם מרכז הגרעין בליבו של כל עסק ולכן חשוב לטפח יחסים טובים עם כל לקוח שתורם לארגון בכלל ולהצלחתו בפרט,אי לכך אחד הכלים שנבחר לדון בו כחלק אינטגרלי מהקשר עם הלקוח הינו הענקת מתנות ללקוחות וההשפעה שיש לכך על היחסים של הלקוחות עם העסק ולהיפך. מתן מתנה ללקוחות היא חלק מהאסטרטגיה של הארגון ,מדובר בפעולה הדורשת השקעת מאמצים רבים של זמן ומחשבה ע"מ להתאים את השי הפרסומי ללקוח עפ"י התאמה לקהל היעד,למאפייניו של העסק ,לצרכי הלקוחות,לרוח התקופה ועוד. המאמר יציע מספר כלים לכל אותם אלה העוסקים במלאכת החיפוש אחר
מתנות ללקוחות , שי פרסומי,שי מקורי ובמיוחד תשורה ללקוחות של הארגון שיוסיפו להעמיק את הקשר עם הלקוחות. הכלי הראשון הינו לזהות את קהל היעד הפוטנצייאלי של הארגון שרוכש את המוצרים או השירותים אותם הוא ,כמו כן גם את הקהל שאמור לרכוש את המוצרים ולהביא איתו לקוחות נוספים . זיהוי מאפייניו של קהל היעד ילמדו את העוסקים במלאכה של חיפוש אחר שי ללקוח מהם העדפותיו של קהל היעד ולפיכך להתאים את המוצר הפירסומי המתאים שיכול להיות למשל עט גימיק עם לוגו,מחזיק מפתחות חמסה ועוד. הכלי השני הינו התאמת המתנה ללקוח עפ"י האירוע המתקיים,במידה ומדובר בכנס או בתערוכה ,הרי שמדובר בשי ללקוח אותו יש לחלק בהפצה רחבה יותר ולכן התשורה תוכל להיות למשל פנס עם לד,מברשת גימיק לניקוי מקלדת ,כדור לחץ עם הדפסה,משחקי עץ עם לוגו ועוד. חשוב לציין כי בבחירת המוצר הפרסומי יש לשלב בבחירה גם מוצר שיתאים למסר השיווקי שאנו רוצים להעביר. הכלי השלישי הינו בחירת מתנה שתעורר עניין אצל הלקוח,תשורה עיסקית שהלקוח יהיה מעוניין לשמור אותה,מתנה מקורית שתזכיר ללקוח כל פעם מחדש ממי הוא קיבל את השי. הכלי הרביעי הינו בחירת מתנה ללקוח עפ"י מדדים של יעילות בשימוש והאפקטיביות שהלקוח ישיג מעבר לאותו אירוע,כנס או תערוכה בה הוא משתתף למשל הענקת מחשבון עם לוגו בכנס הינו מתנה ללקוח עם ערך מוסף מאחר והשימוש בשי שקיבל הלקוח יהיה גם בפעילות השוטפת שלו משמע מעבר לכנס עצמו. כלי חמישי מתן מתנה ללקוח שתקשר בין השירות או המוצר שהעסק מציע לבין המתנה שהלקוח מקבל,כך בעצם אנו שומרים על מיצוב העסק בראשו של הלקוח באופן שבו הוא מחבר בין השי הפירסומי לתשורה שקיבל. כלי שישי הינו חלוקת מתנות ללקוחות לא רק בחגים או באירועים מיוחדים,חשוב לזכור כי הקשר עם הלקוח מבוסס על המשכיות ורצף ולכן חשוב ליצור התאמת ציפיות לציפיות של הלקוח,הרי זה ידוע שכל לקוח מעוניין שיעניקו לו תשומת לב אישית ומיוחדת ולכן רצוי להזכיר לו את העניין לא רק בימים מיוחדים לארגון,אלא כל הזמן להזכיר ללקוח עד כמה הוא חשוב לעסק והוא נכס מיוחד,כך הלקוח ילמד להעריך עד כמה הוא חשוב ומוערך .
בטקסס מוצרי פירסום ומתנות תוכלו למצוא עולם שלם של מתנות ללקוחות , מתנות לתערוכות ולכנסים וכן מגוון
מוצרי קידום מכירות לקידום העסקים לשיפור היחסים ולמען עתיד העסק שלכם ועל נאמנות הלקוחות לאורך זמן .