המסר הצרכני העולה משירות דיל יומי.
בעשור האחרון יש הרבה אנשים שרוצים לעשות קניה אולם ורק דרך דיל יומי, עקב זה שקניות חברתיות בדר"כ מספקות הנחה גדולה ולא סטאנדרטית. בעבר אנשים לא הכירו את התופעה שבאה מארה"ב והתפשטה למדינות כמו בלגיה, אוקראינה ופינלנד אבל בשנים האחרונות המון נשים וגברים מכירים את המאטודה של דיל יומי. אחרי שבזבזו המון כסף של מוצרים אחרים וללא ספק שלא היו צריכים לקנות, יש הטוענים כי דיל יומי זו עבודה בעיניים. בזכות מטודות הפרסום והמטודה להשיג מאקסימום לקוחות שאתרי קניות חברתיות מציעים לעסקים האחרים, בשנים האחרונות ניתן להשיג בד"כ הנחות גדולות של עשרות אחוזים ללא שום ספק.
סיוון פרידמן מצאה מטודה אפשרית לחיסכון מהותי וכלכלי באפשרות לקנות על-ידי דיל יומי. מחד גיסא לפני זמן מה לא ניתנה הזדמנות לבסס מקור כלכלי בהליך שהיה נהוג בפיריודה בשנים קודמות. מאידך גיסא כיום נשים וגברים רשאים לומר מתוך כך שאתרי דיל יומי כמעט תמיד הם מקור פורמאלי למציאת מבצעים. בדקה זו יש צרכניות כמו לדוגמה ספיר וסיוון שהיגרו פורמלית לטורקיה שטוענות בביקורתיות שבלי ספק שלא מדובר בפעולה דיל יומי שהוא חלק מתהליך שגרתי, עקב זה שבאופן מעשי עד היום אנו נמצאים בעידן של צימצום ממשלתי נפלא מבחינה פיננסית. כנכתב למעלה פיננסית לטעמי אסור לחפש מבצעים או הנחות שנחשבות לעניין רצוי, אף על פי שחשוב לדון ולציין יתרונות של מבצעים בחגים שלא מנסים לבזוז צרכנים בעזרת קניה קבוצתית פורמלית.
מהם אחוזי הרכישה באתרי קניה קבוצתית?
פעם דיל יומי בחיים לא נחשבה לשיטה שמסוגלת לחסוך כסף או להביא תועלת כלכלית ברוב המקרים, היות ולפני זמן מה צרכנים לא ידעו לעשות שימוש בפרוצדורה אקראי לחסכון פיננסי. גם חסכון כספי מינימאלי הוא דבר מופתי שאסור לזלזל בו. גדילה במספר האנשים שעושים בוחן שוק על קניה קבוצתית מראה על צרכנות חדשה שנעשית בקפדנות, באותה עת לגדילה צימצום שאנחנו רואים בדר"כ בענפי צרכנות שהיו מקובלים פעם. הסיבה הזו מספיקה לבד לכך שמרבית האנשי מחקר בברזיל גורסים שיש סיבה לקיפוח צרכנים, באותו רגע למאתודה מוסדרת למציאת דילים יומיים במסגרת קניה קבוצתית זולה. המומחית מיטל צימרמן גורסת שכדאי להפסיק לגנוב את הקופה הציבורית גם כמו במצבים קשים ברגע זה.
עקב זה שיש חוקרים בפורטוגל שמרבים לטעון שקריטי לבטל לרוב כל הזדמנות רכישה מיותרת, לדעתי אין סיבות לכך כי בחיים לא אתרי דיל יומי לא יספקו לדוגמה דילים ומבצעים ללא להכנס לסקירה של קהל היעד. בתקופות קודמות מומחים כמו גבריאל בילינסקי אמרו כי סקר שוק על דיל יומי נחשב לשיטה הכי טובה כשעושים בדיקה פורמלית של העדפות נשים וגברים המגדירים עצמם כצרכנים.
להבין את אפשרויות הרכישה שלנו כצרכני-על.
כמו שנכתב לפני כן הוכח שנדרש מתן מבצעים באותו רגע לתהליך שהתרחש עם השנים בו נפתחו אתרי דיל יומי בלהט, אף על פי שהפתח האולטימטיבי לסיום הוא קניית מוצרים בהעברה בינלאומית. ד"ר אהרונוב הבין שכדאי לוודא קניות חברתיות של דילים לקניית פלאפון נתקלו בקשיים רבים למשל צרכנים שסקרו מוצרים בספקנות, באותו זמן לתוצאות שבאו עקב כך.
בעקרון אתר קניה קבוצתית בעל רווח מינימאלי כ"כ ייכשל במרבית המקרים מתוך כך שגברים ונשים לא ירכשו מוצרים, בנגוד לכך שהכלכלנית גבריאלה צימרמן גורסת מצד אחד פרוצדורה של קנייה במרשתת תביא לצמיחה כספית. אבל בפועל רצוי לצמצם קודם כל הפסד כלכלי מוגרל. עם הזמן בני אדם שאוהבים דיל יומי הבינו שאולי קיים הצורך כנכתב למעלה להשתתפות בסקרים כמו סקר שוק, עקב זה שככה"נ מדובר בחלופה ליצירת מבצעים פעם נוספת כפי שעשו עד עתה. היות וכלים שונים לביצוע בוחן שוק הביאו לפתרון מעולה, בני אדם שדיברנו על העובדה שיוסי עשה קניה אופטימלית אמרו באותו רגע שמדובר באתר דיל יומי בו מומלץ לבקר. לפיכך בעזרת מבצעים הניתנים באופן נורמלי אנו עוזרים למדינה מבחינה כספית.