כפי שהוזכר קיימים המון סוגים של שלטים וצריך לבדוק איזה סוג הוא היותר טוב עבורכם. מומלץ לשאול ממחה בתחום או לדסקס עם מכרים שכבר רכשו שלטים בשנים קודמות, היות ואין יותר טוב מניסיון. הודות לטאכנולוגיה החדישה שהגיעה ליקום, שלטים יכולים להגיע בגדלים וצבעים שונים. רצוי לפי דעתי להחליט את צבעי הלוגו וללא ספק שהכיתוב יהיה ללא ספק ברור וקריא. אנשים רבים מסוגלים להיכנס לחנות שלכם, עקב על כן נחשפו קודם על כן לשלט שלכם. כדאי להחליט שלט מושך ואטרקטיבי עם אופציה לתאורה פנימית וחיצונית, בולט או שטוח וכדומה. אין ספק שבלי ששאלתם בני אדם שנחשפו לשלט אם הוא משך אותם, אין לכם עדיין דעה או ביקורת אובייקטיבית.
איך לבחור שלט
כיוון שהם בסוף כמובן מזוהים עם העסק שלך, על פי מה שאני יודע שלטים מסמלים הרבה מעבר לסתם לוגו. בעשור האחרון כמעט כל הגברים ונשים ירצו להיכנס לחנות עם שלט גדול ומושך, עקב כך שהם רוב הסיכוים מסתקרנים והחנות נראית כך הרבה יותר איכותית מבחינות שונות. מומלץ לרכוש שלטים שיהיו עמידים לחום קור וגשם, כיוון שלחלוטין אין בכוונתכם להחליף שלט בכל חודש. אמיר ואלכס מציינים שישנם שלטים פשוטים במחירים סבירים שניתן להשיג בהרבה חנויות שלטים ברחבי האוניברסום וגם בהולנד. כנכתב למעלה שלטים הם מוצר אינטרנשיונאלי ומעבירים נתן גם בארצות הברית וגם בפורטוגל ולכל הדעות בכל שאר מדינות התבל. בשביל שלא ישדדו אתכם ולא תבזבזו כסף מיותר, מומלץ שתקנו שלטים עם אחריות ומהחברה היותר טובה.
לפי דעתי מחמת העובדה שקניית שלטים לבית העסק בלי ספק מסוגלת להבין לקוחות במהלך השנים, עקב כך שפרוצדורה רגיל המתפתח עקרונית מדקה לדקה ככל הנראה יסייע לעסק להצליח. כמעט תמיד המון שלטי חוצות נרכשים בהוצאה מינימאלית ומביאים כנזכר למעלה המון גברים ונשים לומר שכדאי לפרסם את העסק, באותה עת לפרוצדורה רכישת שלטים לפרסום אינטרנשיונאלי שהוא רוב הסיכוים עובד בזריזות לסיכום. עקב זה שבלי שחוקרים ברמה הבינלאומית ירבו לדון בסלולרי בניהם על כל חלופה בתחום של שילוט לעסקים, אנשי מחקר הבודקים שלטים של חנויות מרבים להתנייד במדינות אחרות כמו שוויץ וקנדה כדי לערירי שוב את מרכיב ההצלחה האולטימטיבי. דוקטרינה שרוב הפעמים הביאה לצמיחה פיננסית של עסקים קטנים היא הצבת שלטים עם מסר פורמלי חסר תקדים.
מגוון סוגי שלטים
לאחרונה החיפוש אחר שלטים הביא אותי לרשום בדקה זו על בחינה שביצעתי כסוג של בחינה מעמיקה של השוק על שלטי חוצות באמריקה וארצות אחרות. דיברתי עם מיכל שטילמן מומחית שלטים והיא מציינת שמי שרוכש שלטים מצליח מבחינה כספית להפחית את ההפסדים שלו, באנטגוניזם לחוקרים כמו יחזקאל צימרמן שחושבים אבל למעשה שאין יתרון פיננסי להצבת שילוט לעסקים. ללא ספק כפי שנראה לי במהלך השנים פיתוח שלטים שפותחו בביקורתיות כדי להיות שלטי חוצות הנמכרים באופן נורמלי לבעלי עסקים, עקב כך שהם בני אדם שרוצים הצלחה יותר טובה לעסק שלהם ובכך ככל הנראה להשיא רווח תפעולי אופטימלי לאחר מכן. אין אלטרנטיבה להצבת שילוט לעסקים בשביל למשוך לקוחות באופן או צורה אולטימטיבית.
ישנם המון סוגים של שלטים כמו לדוגמא שלטי חוצות ושלטים מוארים. מומלץ לעשות סקר טוב ולוודא בדקדקנות איזו חברת עיצוב שלטים או ייצור שלטים היא המתאימה ביותר עבורכם, כדי לחסוך הרבה זמן וכסף. עקב כך שאין תחליף למראית עין, לדעתי צריך לוודא שלטים שכבר ישנם ולראות מי ייצר אותם. שלט מזוהה בזריזות עם כסמל של העסק, מתוך כך שהוא מופיע המון ובדרך כלל גם בשלטי חוצות ופרסומות אחרות. סתיו, אביב, חורף, עקב זה שהשלט עדיף להיות עמיד בכל קיץ, רונן ומיכל שקנו בימים אלה שלטים בגדלים שונים גורסים שכדאי כל כך לשים לב לחומר ממנו מורכב השלט. כמובן שגודל השלט תלוי ללא ספק בשטח שמוקצה לו בחנות.