כאשר ניגשים לתהליך הובלת משרד חשוב לזכור שכל יום שבו המשרד
עומד אתה מפסיד כסף. חברת הובלות טובה כמובן תעביר אותך במהרה
ולרוב למעט מקרים יוצאי דופן הציוד יצא יגיע באותו היום אך השאלה
האמיתית היא כמה זמן יקח לך לפרוק ואם הכל יתנהל כשורה.
כמובן שרמת ההשקעה שיש להשקיע בתכנון הובלת המשרד שלכם תואמת
לגודל המשרד, כמה חדרים יש במשרד, האם במשרד החדש ישנה אותה
כמות חדרים וכו'. כדאי להתייעץ עם חברת הובלות והם יעזרו לגבש תוכנית.
מה כן חשוב לדעת ?
כדאי לשנן את מבנה המשרד החדש. הדרך הקלה ביותר לשמור על הציוד
שלכם מאורגן היא לארוז אל תוך קרטון אותו תסמנו ואשר יובילו אותו המובילים
ישירות אל החדר התואם במשרד החדש.. דרך קלה לסימון הקרטונים היאל
סמן אותם במספר גדול וברור או צבע ואז לתאם עם החברת הובלותאיזה
קרטונים הולכים לאיזה חדר וכך לשמור על סדר גם בפריקה .
מומלץ ליצור אינדקס קרטונים וציוד מסודר עם מספור קרטונים.
חשוב לזכור ודיי מתבקש להודיע לכל נותני השירות שלכם כי אתם
עוברים משרד, ליידע את ספק האינטרנט והטלפון, דואר וכו'
דרך טובה לחסוך במחיר הובלה
היא לארוז בעצמכם. אם תכננתם על ספירת מלאי עכשיו הוא הזמן.
תנו לכל יושב במשרד תפקיד (או לאחד תפקיד רכז) ובקשו מהם לארוז
כל אחד את הציוד שלו במלואו כך שישאר מרוכז בזמן ההובלה. בקשו
מהם לרשום על כל קרטון רשימת מלאי מפורטת וכך גם תוכלו
לעשות ספירת מלאי ואולי גם לחדש מלאי ולעדכן ציוד מחשבים.
הצעת מחיר להובלת משרד ניתן לקבל אצל חברות הובלה רבות. לכו על חברת
הובלות גדולה ומנוסה וודאו כי אתם מקבלים הובלה עם ביטוח אשר מכסה את
שווי הציוד. הסטנדרט הוא ביטוח של עד 100,000ש"ח אך תוכלו לבקש כיסוי
גדול יותר בהתאם לסוג המשרד ומיקום ההובלה.
מקווה שעזרתי ובהצלחה..