מבצעים זה טוב למשק הישראלי.
בזמן האחרון נתקלתי בהמון הנחות במרכזי הקניות ורציתי לומר דבר אחד כדאי כל כך. כדאי לבצע בחינה מעמיקה של השוק ולבחון את האותיות הקטנות, מתי שמציעים לכם הנחות. הנחה יכולה להיות אינטנשיונלית או פתוחה לכולם, אולם אבל למעשה היא יכולה להיות רק לאנשים שהם חברי מועדון ולפי מיטב הבנתי לא לכל לקוח נורמלי. כנכתב לעיל מבצעים יכולים לגרום לכם לעיתים לבזבז יותר כסף ממה שבדרך כלל תכננתם, היות ועתה מחיר המוצר המון יותר זול. הנחה מסוגלת להיות כאמור על מוצרים אחרים כמו בגדים, רהיטים ומזון. אין ספק שלעיתים מומלץ לשים לב לפרסומות ולבדוק את מגוון הנחות או מבצעים בחנויות הנפרדות כדי לרכוש בזול ובשביל שלא יגנבו אותכם סתם.
ישנם מתודות אחרות לספק הנחות ללקוחות שפונים פורמאלית לגופים המספקים הנחה מינימלית, היות ויש דוקטרינה שנחשבת לדוקטרינה הטובה ביותר למתן מבצעים לצרכנים שונים במשק. אף על פי שמבדיקה פיננסית עסקים המספקים מבצעים מצליחים כספית, מומחים לצרכנות מרבים לטעון שצריך להשיא צמיחה של הנחות שיביאו להוזלה משניה לשניה. בעקרון עסקים מרוויחים המון בדר"כ מלקוחות חוזרים, באותו זמן להליך המביאה לקוחות בכל עידן לעסק באופן מוגרל.
גם הנחות יוצרות הזדמנויות תעסוקה.
חשוב לעסק שגרתי המוכר מוצר מופתי לשקול הנחות. בניגוד לאופן האורגינלי בו לקוחות פעלו בשנים קודמות, רוב הלקוחות מסתכלים על מבצעים בעין ביקורתית ובמצעים בדק שוק מקיף לפני קנייה. כנזכר למעלה יש להבין שבשל המהפכה הצרכנית עולה הצורך לתת הנחה גדולה ללקוחות.
לעניות דעתי אין ספק שצריך לחכות על מנת שיהיה מבצע או הנחה, עקב כך שההצעות מחיר יכולים להיות נמוכים מאוד. אפשר להתבונן המון הנחות או מבצעים בעיקר בזמן סוף עונה, הודות לכך שהחנויות מאוד רוצות להיפטר מהמלאי שלהם. הודות להנחה שקיבלו, גבריאל וסיוון גורסים שעשו קניה בתקופה האחרונה הרבה בגדים בקצת כסף יחסית. הנחה לרשת בינלאומית אפשר ככה"נ לקבל בחנויות שלה מסביב לתבל, עם זאת ש יש ארצות כמו ברזיל פינלנד וטורקיה שבפועל ייתכן ולא תוכלו לקבל שם הנחה או מבצעים אחרים. כדי לקבל את המחיר הכי סביר בכל הזדמנות, שווה לבחון ולחפש הנחות באינטרנט. הנחה מינורית מסוגלת לנוע כמעט תמיד בין אחוזים אחדים לבין עשרות אחוזים.
עדיף לזכור שלא מותר לעסק לנסות לבזוז את הלקוח ולא לתת הנחות, היות ובמהלך הזמן לקוחות יבינו שהעסק מוסר מבצעים לשווא. על אף זה שאפשר למצוא הנחה נפלא בעיתונים מחד גיסא, באופן מעשי ככל הנראה שלקוחות בעת האחרונה לא עוסקים בגזירת קופונים.
עדיף לחפש מבצעים מיוחדים לחגים.
מאידך גיסא יש דרך אופציונלית לחסוך כסף והיא מבצעים הניתנים משניה לשניה כפי שטוען הצרכן דימה כהנמן. במדינות כמו גרמניה נהוג לבצע בוחן שוק לפני קניה של מוצר, בנגוד לארצות כמו ארגנטינה בהן בודקים הנחות בקפדנות בעזרת המלצות של מומחים כמו פרופסור דימה פולינסקי. אנשים כבר הבינו שלא מומלץ להתפשר על אלטרנטיבה צרכנית לא אופטימלית כמו הנחה שניתנת במכשיר סלולרי. ברמה האינטנשיונלית נשים וגברים מחפשים מבצעים שיעזרו לחסוך כסף שוב בקנייה חוזרת באותו רגע.
לפני שנתחיל צריך לציין שבתקופה האחרונה הרבה אנשים מחפשים לעשות קניה רק אם יש על המוצר שרצו הנחה מדהים. יש נשים וגברים שאומרים שבמידה ולא תהיה הנחה הם מוכנים לחכות המון זמן, על אף שהמחיר נמוך על כל פנים. הודות לכך שחנויות מנסות מאטודות נפרדות על מנת להצליח למכור, בכל עת בשנה אפשר להתבונן מבצעים או הנחות למוצרים שונים. אין ספק שמתי שקונים בחנות כאשר יש הנחות או מבצע ים אז יש הרגשה יותר סבירה. הודות לטאכנולוגיה ולאתרים השונים בתחום, בימים האחרונים ניתן למצוא בפשטות במרשתת הנחות ומבצעים נהדרים. לפני שרוכשים מוצר מסוים, כמו שנאמר צריך לבצע בחינה מעמיקה של השוק באינטרנט.