למה צריך אתר תדמיתי ?
כלקוחות כיום אנו מנהלים כ – 80% מחיינו הצרכניים ברשת האינטרנט. באינטרנט נוח לנו הרבה יותר לסרוק כמות גדולה של חנויות דומות ולערוך השוואתת מחירים מתקדמת, כמו גם לקרוא ביקורות על כל מוצר ומוצר שברצוננו לרכוש. בניית אתר תדמיתי, מאפשרת גם לבעלי עסקים שאינם מתנהלים באינטרנט לזכות בחשיפה אל מול הגולשים באינטרנט.
מה צריך להכיל אתר תדמיתי ?
לנוכח סוגיהם הרבים של אתרי אינטנרט שכל בעל עסק יכול לבחור, בניית אתר תדמיתי חייבת להיעשות באופן מושכל ומחושב. מרביתנו גאים מאוד בשירותים השונים ובמוצרים השונים שאנו מציעים ללקוחותינו, עם זאת, אתר תדמית לא צריך להיות עמוס בכל מה שיש לנו להגיד על העסק שלנו וככלל אין זה מומלץ שיכלול מידע רב מידי. בניית אתר תדמיתי, כאמור, נועדה על מנת לספק לכל גולש ברשת (לקוח פוטנציאלי), מידע שיסייע לו להכיר את הארגון שלי ויתרונותיו הרבים מבלי שאלאה אותו בתיאורים מיותרים.
בניית אתר תדמיתי בדומה לכתיבת פרופיל עסקי
ניתן להשוות בניית אתר תדמיתי לכתיבת פרופיל אינטרנט עסקי. שם החברה, תאריך הקמתה, כמות המועסקים, תחומי העיסוק, אזורי פעילות, הניסיון של החברה בתחום וכמובן פרטים ליצירת קשר, הם פרטים עיקריים שאתר תדמיתי צריך לכלול. כתיבת פרופיל עסקי, פעמים רבות מהווה מעין פתרון קל ופשוט לבעלי אתרים, שאינם תדמיתיים ואינם מעוניינים להלאות את הגולש במידע רב מידי לגבי העסק, אלא בוחרים לנצל את דפי האינטרנט שלרשותם על מנת להציג בפני הלקוח את מוצריהם או השירותים שהם מספקים.
התאמת תכנים לאחר בניית אתר תדמיתי
בניית אתר תדמיתי צריכה להיעשות לאחר בניית אסטרטגיה שיווקית מחושבת. סוג וכמות התכנים שיכיל אתר תדמיתי לאחר הקמתו, עלולים להשפיע על הצלחתו ויעילותו של האתר. חברות המספקות שירותי בניית אתר תדמיתי, לרוב יוכלו להציע לבעלי האתר גם תכנים מתאימים לאתר. לאחר בניית אתר תדמיתי, חשוב מאוד לבחור את התכנים שיכללו בו בקפידה על מנת לנצל את המינוף שאתר כנ"ל מציע לבעליו.