חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הקמת חנות וירטואלית 3


7. גישה למוצרים
בהנחה שלקוח הפוטנציאלי נכנס לעמוד הבית של החנות הוירטואלית שלך, בדרך כלל יותר מ-50% יגיעו
ישירות לעמוד הבית או מעמוד מוצר כדי לבדוק מוצרים נוספים באתר ולהתרשמות כללית מהאתר והעסק שהאתר מייצג.
סטטיסטיקה זו מלמדת אותנו שצריך לשים תשומת לב לתהליך מציאת מוצר באתרי המכירות / חנויות אינטרנט
בוני אתרים רבים סומכים על אפשרות החיפוש שנמצאת באתר ולא משקיעים על נגישות קלה למוצר בדרכים אחרות.
חיפוש על-ידי שימוש בתיבת חיפוש פנימית של גוגל או תיבת חיפוש שפונה לבסיס הנתונים ולשדות כמו שם מוצר, פירוט המוצר ועוד, שיטה לא כל כך אהודה למציאת מוצר בקרב הגולשים
על-ידי שימוש בשיטה זו לא תמיד מגלים את כל מגוון המוצרים והרבה מוצרים די נעלמים מעיני הגולש שמודע לעניין והרבה פעמים מוותר מראש על חיפוש באתר ומתחיל סריקה ידנית של המוצרים דרך מחלקות האתר, קטגוריות בשפה המקצועית.

בסעיף זה אתמקד בבנייה נכונה של קטגוריות, היררכיה נכונה, שמות הקטגוריות, הופעה גרפית מועדפת, ומהי הדרך הנכונה לקוד שעומד מאחורי הלינקים של הקטגוריות.

קטגוריות – ברוב האתרים לא ניתן לראות את כל מפת הקטגוריות בבת אחת, בדרך כלל נצטרך להיכנס לקטגוריה מסיומת כדי להבחין בתת הקטגוריות באותה היררכיה, שיטה זו נקייה מבחינה עיצובית והגיונית לכל מפתח אתרים.
המלצתי בנושא זה היא להימנע לחלוטין מגישה זו ולשטח את הקטגוריות לחלוטין, כלומר כל הקטגוריות ותת הקטגוריות נראות לעין כבר בעמוד הבית, אם על-ידי גלילה או בשיטה האידיאלית ישירות לעיני הגולש בפונט שמתאים כדי להכיל את כל ההיררכיה בצורה המשוטחת.
בצורה זו גם הגולש יצא יותר מהר את מבוקשו וגם לגוגל יהיה יותר קל לסרוק את האתר, התוצאה הישירה של גישה זו היא עליה במכירות.

היררכיה נכונה – שוב פעם מנתח המערכת בדרך כלל ישאף לתת קטגוריות מורכבות והיררכיה מסודרת להפליא והגיונית לחלוטין.
המלצתי להשאיר את ההיגיון מחוץ לכותלי האתר ולנסות לחשוב על הגולש ורצונותיו והידע המוגבל שיש לו במבחר המוצרים באתר, פשוט לערוך ניסיונות ביחד עם חברים, משפחה ועובדים ולנסות למצוא את ההיררכיה הכי מובנת שניתן להגיע דרכה למוצר המבוקש רצוי בלחיצת עכבר אחת, מקסימום שתיים.
התוצאות ממחקר זה בדרך כלל יהיו רחוקות מאוד מההיגיון הבריא ששימש להקמת האתר.

הופעה גרפית – שחור על גבי לבן, כשזה מגיע לקטגוריות רצוי לצמצם בעיצוב, אפקטים, צבע פונט שדומה לרקע – נראה טוב אך לא ברור מספיק, לכו על בטוח כשזה נוגע לקטגוריות, הבדיקה שתמיד עובדת, לבקש מאדם שחובש משקפי ראיה בעלי מספר נמוך להסיר את המשקפיים ולהקריא את הקטגוריות, אם הוא מצליח המבחן עבר במידה ולא נסו להבליט את הפונט ולבודד אותו קצת יותר, אולי אפילו להגדיל אותו במעט.

הקוד שעומד מאחורי הלינקים -  את הקטגוריות רצוי לכתוב על-ידי קישורים רגילים ולא להשתמש בפלאש או ג'וה סקריפט וזאת בעיקר לגוגל שיבצע סריקה נכונה של האתר וגם לגולשים שבמקרה לא מותקן אצלם התוסף המתאים, לא יבינו מה קורה וינטשו את האתר.

דוגמה לקטגוריות שעברו את כל הסעיפים שציינתי ניתן למצוא בממטרה אינדקס אתרים , לאחר שסיימתם לפתח את החנות הוירטואלית על תשכחו להוסיף את אתרכם לאינדקס, לחיצה על כפתור הוספת אתר בתפריט למעלה מצד ימין תוביל אתכם לטופס הוספת האתר שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שלומי הסופר,  15 שנות נסיון בהקמת אתרים וקידום אתרים, מספק שירותים לחברות גדולות 
מקים אינדקס אתרים - ממטרה: פרוייקט ריכוז כל חנויות האינטרנט של ישראל במקום אחד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלומי הסופר

מאת: שלומי הסופרקידום אתרים17/08/101016 צפיות
כמקדם אתרים או בעל אתר ישנם כמה דברים שכדאי לדעת לפני הוספת אתר לאינדקס אתרים: כמה חיוני לאנדקס את האתר שלך באינדקסים שונים ברשת ? איזה סוגי אינדקסים קיימים ברשת ? איזה אינדקס עוזר באופן ישיר לקידום האתר ואיזה רק לחשיפה ? מהי האסטרטגיה המועדפת ? אינדוקס אתר באינדקס אתרים מכל סוג אף פעם לא יכול להזיק, הוספת האתר לכל האינדקסים שקיימים ברשת יכולה להיות עבודה סיזיפית למדי ומשתלמת בסופו של יום.

מאת: שלומי הסופרבניית אתרים10/08/101198 צפיות
במאמר זה אשתדל לסכם את כל הניואנסים שצריך להתייחס אליהם כאשר מאפשרים הוספת אתר לאינדקס, מנוע חיפוש, רשימת אתרים וכולי. ניתן להתייחס למאמר זה גם בהקשרים וואריאציות שונות של כל הוספת רשומה למערכת על-ידי משתמש כגון: הוספה לרשימת תפוצה הוספה למועדון לקוחות הוספת פרטי לקוח באתרי מכירות הוספת תגובה או המלצה הוספה לאינדקס עסקים הוספת מאמר לאתר מאמרים ועוד.

מאת: שלומי הסופרמסחר אלקטרוני08/08/101077 צפיות
בחלק זה נתרכז בהבנת הדרישות בממשק המשתמש: 6. עמוד מוצר – בעמוד המוצר בדרך כלל נמצא – תמונה של המוצר, פירוט על המוצר, ומחיר

מאת: שלומי הסופרמסחר אלקטרוני01/08/101218 צפיות
לפני הקמת חנות אינטרנט, חשוב להבין את הדרישות המינימאליות להקמת אתר שכזה בעלי עסקים בדרך כלל מתעלמים מתכונות החנות ומדרישות פונקציונאליות בסיסיות, לפני רכישת או הקמת חנות וירטואלית, בדרך כלל מסתמכים על הצעת מחיר או כימיה עם חברת בניית האתרים.

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213832 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: משה סויסהפרסום באינטרנט04/12/202338 צפיות
יש ברשותכם עסק פעיל או חדש והינכם מעוניינים לפרסם אותו למכירה באינטרנט, מה עליכם לעשות על מנת למכור את העסק במהירות.

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/172893 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/172823 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/162415 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/162944 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/162859 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica