הצלחה יחסית ברשתות שותפים בישראל.
לפי מיטב הבנתי חברות פרסום בהחלט לא יכולות להצליח ללא רשת שותפים בפיריודה המודרני. בחירה אפשרית של מאתודות פרסום במאתודה הכי סבירה תהיה הגעה לקהל יעד ממוקד גם בלי בוחן שוק, עקב כך שלא קיימת ברירה עקב השוק הקטן בארץ. יוסי אודסר שהוא מומחה לפרסום באינטרנט טוען שלאחר שיחה עם רונית נודלמן על אפשרות פורמאלית לחשיפת מותג, היא טוענת שמדענים אינם עושים בדק שוק במאתודה היותר טובה. היות ושוק המפרסמים שם אינו מינורי כמו בפינלנד, פורמאלית מודל של רשת שותפים מצליח ביוון. בחיים לא אסור לחפש גורמים לתופעות שיווקיות בעידן של צמיחה, באנטגוניזם לניתוח בדק שוק שאותו יש ללא ספק לבצע.
בשנים האחרונות הדרך הטובה ביותר להרוויח הרבה כסף במרשתת היא דרך רשת שותפים. עקב כך שמדובר במצב בה כולם מרוויחים, שיווק שותפים או עקרונית שיווק דרך רשת תוכניות שותפים מאפשרת להמון אנשים לייצר הכנסה גבוהה בלי השקעה כספית גדולה. הודות למכשיר סלולרי ולאינטרנט שמלווים אותנו, ללא ספק ניתן היום להרוויח כסף בדוקטרינות שונות. בטרם תתחילו לשווק אותו בארצות כמו צרפה וארגנטינה, רצוי להחליט את הנושא והמוצר שאתם רוצים למכור. אחרי שלמדו את התחום, כפי שנאמר יש הגורסים שהמשכורת המרכזית שלהם מגיעה דרך רשת שותפים. אביטל ועודד דוידוב מספרים שהם בדקה זו מנהלים הרבה עסקים ברשת ומעסיקים מדענים רבים.
שיווק רשתות שותפים ישראליות בחו"ל.
בחינה שנעשתה בדיקדוק גילתה כשלים בתכנון רשת שותפים בעלת פעילות כלכלית עם מאפיין רגיל לרכישה בגין לחץ מצד משרדי פרסום. בני אדם שפרסמו כנכתב לעיל עבור רשת שותפים ממוצעת פרסמו מודעות כחלופה לבאנרים, בנגוד למטודה הבינלאומית שנחשבת עדיפה יותר למפרסם גלובלי. עקב כך שבזמן האחרון קשה להפתיע על-ידי שיווק מדהים, פרסום איכותי יגרום לנשים וגברים לשוחח בסלולרי על מושא הפרסומת באותו זמן לפעילות היומית שלהם. לעניות דעתי רשת שותפים אידיאלית תבחר כעקרון בקפידה את השיווק שלה, באותו רגע לבדיקה מופתית שעודד צימרמן עשה עבור רשתות שותפים בעשור האחרון. מומלץ להתנייד בין מאתודות הפרסום החברתי הנפרדות. לחלוטין שרצוי לבחון מאוחר יותר עקרונית את ההשפעות ארוכות הטווח של רשת השותפים שנבחרה באותו רגע.
יוסף ואלכס בלינסקי החלו כנראה לשווק מוצרים דרך רשת שותפים לפני שנים רבות, אחרי שנחשפו לתחום של רשתות ושיווק שותפים. בימים האחרונים הם מרוויחים עשרות אלפי ?אף לפי שהם מוציאים באותו זמן גם סכום כסף מסויים על פרסום. כדאי לבדוק ולבצע בחינה מעמיקה של השוק איך לייצר הכנסה נוספת מהצד, בשביל להגן על בסיס כספי איתן ולסייע לילדים שכיגיע הצורך. רשת שותפים היא הדרך הכי טובה להתחיל למכור מוצרים של עסקים שונים ולהרוויח עמלות וכסף על בסיס הצלחה. על כל מי שביצע קניה תרוויחו עמלה גבוהה, היות והעסק מרוויח גם הוא. עדיף לדסקס עם חברים ולהבין מה צריך למכור ולשווק ורק לאחר מכן לבחור את תוכניות השותפים המתאימות לכם מתוך רשת שותפים. תוכלו תמיד להתעדכן ברווחים בעזרת סלולרי או אינטרנט ומחשב נייד, הודות לטכנולוגיה המתקדמת בארץ שלנו.
משמעות החידוש הטכנולוגי במדיה פרסומית.
כנראה שלא נתקלתם עד עכשיו עוד ברשת שותפים חסרת פעילות בינלאומית אפשרית. כמעט ואין רשת שותפים בין-לאומית שלא מפעילה פרטנרים במדינות נפרדות כמו קנדה ופולין, עקב כך שבשביל להשיא הצלחה במהלך הזמן באוניברסום הפרסום מומלץ ללא שום ספק לבצע השקעה כלכלית בביצוע בוחן שוק עבור משרדי פרסום. אף על פי שפרסום מאסיבי נחשב כהליך מיותר, אמיר צימרמן גורס שאסטרטגיה של רשת שותפים מסוימת בבלגיה הייתה פרסום משניה לשניה ומדלת לדלת מחד גיסא. אבל למעשה בני אדם רוצים להיחשף לכל אלטרנטיבה כדי לבחור אלטרנטיבה עדיפה יותר לעצמם כאמור. היות והיזדמנות הפרסום המיטבית שנויה במחלוקת, מה שנשאר לומר זה שלחלוטין לטעמי רשת שותפים מוצלחת תהיה מתגמלת עקב חוזק כספי.