הרגלי צרכנות של הצרכן הישראלי.
על אף זה שסקירה לפני קניה במרבית המקרים לעזור למקסם רווחים ע"י הליך מינימלית, אני גורס שכשעושים קניה קבוצתית ממניע פיננסי פורמלי מובהק תמיד תתגלה כחיסכון. מעשית חיסכון כספי מתרחש משניה לשניה בהתאם למחויבות הצרכנית של אנשים אחרים. קניה קבוצתית בעין ביקורתית היא דרך המלך האפשרית לרכישות זולות ומוצלחות. למרות שיש נשים וגברים שלא נוהגים לדבר על דילים יומיים במקביל לנוהג השגרתי, גם מי שמחפש לעשוק דיל יומי ככל הנראה שלא יתקשה למצוא דרך. קניה קבוצתית הצליחה מבדיקה בינלאמית, עקב כך שהיא מספקת לצרכנים היזדמנות לחסוך כסף בפשטות. אם נסכם כדאי לחסוך כסף גם כשאין ברירה עדיפה יותר. כיום ביצעתי רכישה של טלוויזיה במחיר נורא טוב, באותו רגע למכשיר סלולרי שרכשתי אתמול.
עדיף להבדיל בין קניות חברתיות לבין קניות פומביות בהן כמו שהוזכר קודם לכן מציעים את המחיר הגבוה ביותר על מוצר מסוים. עקב זה שכך תחסכו הוצאות כספיות גדולות, לפי מיטב הבנתי כמובן מומלץ לרכוש במאתודה של קניה קבוצתית. אם נרצה להשיא את ניצול הכסף שלנו ולהגיע למאקסימום ניצול, צריך לפי דעתי לקנות שירות דרך קניה קבוצתית.
נכונות צרכנית לרכוש מוצרים בפייסבוק.
מזמן לזמן ניתן להביט התחזקות של התופעה, משום שיותר ויותר עסקים מבינים שמדובר כאן במאטודה טכנולוגית חדשנית שיכולה להניב להם הכנסות יפות בלי ספק ובאופן רשמי. הודות לצמיחה עולמית של האינטרנט והחנויות המקוונות, קניה קבוצתית תהפוך לדבר שגרתי במהלך הזמן.
ניתן בתקופה האחרונה להבחין ללא שום קושי כי קניה קבוצתית היא הטרנד הבא כמו שחור על גבי לבן. ישנם נשים וגברים רבים שרוצים לבצע בימים אלו קניות מסוג של קניות חברתיות אך ורק דרך המרשתת, כיוון שזה מספר הנחות משמעותיות לגמרי. כעת כל דל יוכל לרכוש מוצרים דרך המרשתת, מחמת הנחה חסכונית. היות ורכישות כאלו מאופציה לכולנו לקנות המון דברים שלא נורא רצינו לרכוש, לעיתים ניתן לרצוי כי קניה קבוצתית אינה כלכלית ואף גורמת להוצאת כלכלית. קיימים הרבה אתרים העוסקים במתודה של קניה קבוצתית ומרבית הגברים ונשים הן בישראל והן בארה"ב שמעו על התופעה דרך האינטרנט.
מכירות, מכירות ומכירות. המלצות של בכירי המשק.
לעניות דעתי קניה קבוצתית יותר עדיפה עד הזמן הזה הסתכמה בקופונים שחולקו באותו זמן להנחות, אפילו שבלי שתשוחחו על דרך אופציונלית לחסוך בכסף ללא קופונים תוך בחינה שלהם בעין חשדנית. צרכן סטנדרטי יפנה לבעלי עסקים במטרה לעשות בחינה מעמיקה של השוק כנזכר לעיל על כל יתרון כלכלי כדאי שיש לבעלי עסקים מהצד האחד. אך למעשה בצרפת רק אחרי שהצרכן ביצע רכישה מיטבית הוא פונה לדסקס עם חבריו.
עקב זה שבזמן האחרון בשום מצב תמצאו חנות בלי עושים, דוד אודסר טוען שזו סיבה מספיק טובה להצדיק קניה קבוצתית כאפשרות העדיפה ביותר במסגרת צרכנות נבונה. טניה שטראוס מהמועצה לצרכנות בפולין טוענת שרצוי לעשות בחינה לכל העושים בשוק, היות ובארצה היו קשיים להשיג אפשרויות קניה קבוצתית או קופונים והנחות לפני זמן מה.
בני אדם רבים אומרים שלמרות שהם ללא ספק אוהבים את חווית הרכישה הפיסית, מבחינתם מומלץ לרכוש דרך המרשתת עקב כך שאפשר למצוא הנחות ומוצרים רבים ביחודי במתודה של קניה קבוצתית. עקב זה שקיימים הרבה אתרי מרשתת, יש לכך בהחלט המון נימוקים כמו לדוגמא המבחר.
מדענים אשר עשו סקר שוק. קניה קבוצתית צברה תאוצה במדינות רבות כמו ארצות הברית ויוון, הודות לניסיון הראשון של המאטודה בארצות הברית. כפי שנכתב קודם לארצות הברית יש טאכנולוגיה מפותחת לחלוטין וכתוצאה מכך ניתן היה להבחין בגדילה והתפתחות של התחום גם במדינות נפרדות ביקום.