חפש מאמרים:
שלום אורח
08.09.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פלייבק נולד- מחובב לזמר

מאת: דניאל seoתקליטנים01/12/20101343 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ענף הקריוקי החובבני פורח בשנים האחרונות וניתן לזהות יותר ויותר פאביםשל מלצרים מזמרים, ערוצים אינטראקטיביים בכבלים ואף ערבי כיף של מפגשיחברים שמוציאים פלייבקים.

ובכך החבר'ה מתחברים לצלילי המוזיקה ונותנים לזמר שבהם לצאת החוצה. כאשרהרבה אנשים בוחרים להקדיש שיר לבכיר ליבם רגע לפני שהוא מתחיל.

משמעות המילה פלייבק הינה - מוזיקת הרקע של הלהקה או איך שאוהבים לכנותזאת בעברית הפסקול של השירים. "פלייבק נולד" זהו הלהיט החדש כיום בתחוםהמתנות המקוריות כהקדשה אישית לבן/בת זוג או לאירועים מיוחדים.

"פלייבק נולד"הינו אתר אשר מכיל בחובו פלייבקים מקצועיים. האתר מאובטח ופועל באישוראקו"ם. באתר יש ספריה ענקית של פלייבקים הניתנים להורדה למחשב וכן להאזיןלדוגמית מהפלייבקים הקיימים.

הייחוד של פלייבק נולד הוא בכך שהוא לקח את הרעיון החובבני של הקריוקיעם ההקדשה, והעלה אותו שלב אחד קדימה בכך ששילב אותו יחד עם אולפן הקלטותסטרילי ומקצועי.

באולפן זה מנגנים את הפלייבק ואתם שרים את השיר שלכם ליד צוות מקצועישנותן לכם הוראות והכוונים על מנת שהשיר יצא ברמה הטובה ביותר. היכולתהמקצועית מאפשרת  שאיכות הסאונד נשארים נאמנים למקור, מקומו של הזמר מוחלףבשורות של מילות השיר ,אשר אלו נצבעות בהתאמה לפי הקצב של השיר, וההקדשההמקורית והאישית מתחילה את דרכה.

הדבר הכי חשוב שיש לדעת הוא... שכיום לא באמת צריכים לדעת לשיר כיווןשיש ברשות האולפנים של "פלייבק נולד" צוות מיוחד במינו, ציוד ומכשירי הקלטהבשווי של מאות אלפי דולרים, כך שההקלטה תצא ברמה הכי טובה שניתן לדמיין.

השימוש ב"פלייבק נולד"  או פלייבקים בכלל, יכול לשמש אנשים פרטיים למגוון רחב של אפשרויות, כאשר הרוב זה באמתמיועד למקצוענים, אבל גם חובבנים יכולים למצוא מה לעשות עם פלייבקים.

תחשבו על זמר בתחילת דרכו שמעוניין להציג את השירים שלו ובוחר להציג זאתברמה הגבוהה ביותר. או באירוע משפחתי שבו ניתן להשמיע את הפלייבק שהוכןמראש ופשוט "לשיר" מבלי שיהיו הפתעות מיוחדות. או בן זוג שרוצה להפתיע אתהחברה שלו עם השיר שמאפיין אותם ולהפתיע אותה עם מתנה מקורית.

 



תגיות המאמר: פלייבקים, פלייבק נולד


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנחנו רוצים להמליץ על שני אתרים מעולים, פורום תמ"א 38 ופינוי בינוי, שזה אתר מדהים הכולל את כל המידע הקיים על תחום תמ"א 38. היכנסו לשאול שאלות ולקבל תשובות בכל שאלה שמטרידה אתכם בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל seo

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196357 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191427 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: דניאל seoצילום16/11/161528 צפיות
למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?

מאת: דניאל seoאימון אישי20/10/161968 צפיות
מהם הדברים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור? ממה להימנע? איך לדאוג שלא ירמו אותנו? ואיך להביא לכך שהכרטיסים שבידינו הם הטובים ביותר שהיו יכולים להיות בזכות זה שנמנענו מכל הטעויות שהיינו יכולים לעשות? השוו מחירים של הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162227 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162326 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162184 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאמרים נוספים בנושא תקליטנים

מאת: רויטל ל תקליטנים29/11/204827 צפיות
אם יש משהו ברור שכולנו יודעים ורוצים זה שאירוע הוא דבר שמח, משמח ומרגש. את זה תבטיחו לי שאתם לא מפספסים את מה שיעשה לכם את הערב, זו התכנית שתעזור לכם להרים את הערב בו הזמנתם את האהובים לכם מכל לביתכם להתרגש איתכם ולשמוח.

מאת: רוני הכהןתקליטנים10/01/171560 צפיות
רוצים שבאמת כולם ירגישו הכי מחוברים אל הערב ואל המוזיקה שבחרתם לשים במערכת הסאונד שלכם? עברו על הטיפים הבאים.

מאת: aviתקליטנים13/11/161670 צפיות
לאירוע טוב , צריך תקליטן טוב. בשעה טובה ומוצלחת החלטתם לעשות אירוע משמח, מזל טוב!! עכשיו אתם צריכים לבחור תקליטן שישמיע לכם את המוזיקה האהובה עליכם באירוע שלכם. כידוע תקליטן זה אחד המקצועות הכי מבוקשים בארץ ובכלל בעולם כולו בענף האולמות והאירועים. כיום כמעט בכול אולם אירועים בעל האולם שוכר לעצמו שירותי מוסיקה. ולא רק באירועים כמו חתונה או ברי מצווה אלא גם באירועים של חברה או אירוע ערב שונים. שגם להם יש צורך שירותי תקליטן ומוסיקה

מאת: יחי - מאיץ האתריםתקליטנים10/03/152423 צפיות
בשעה טובה החלטתם לערוך אירוע ולהתחתן, מזל טוב. בחירת אולם היא אמנם מהלך מורכב וקשה, להחליט על המיקום, צבע התפאורה והאוכל שיוגש, אולם לעומת תקליטן לחתונה המאזניים נוטות לכיוון התקליטן לחתונה מסיבה אחת פשוטה

מאת: אווה מוגילבסקיתקליטנים31/08/142682 צפיות
אם אתם מתכננים אירוע בזמן הקרוב, אתם בודאי שואלים את עצמכם איך תצליחו להשאיר רושם עז בקרב האורחים שלכם. אחד המאפיינים החשובים ביותר בחתונות הוא בחירת די ג'יי לחתונה שיהיה מתאים לקהל, מלהיב ואיכותי.

מאת: איציקתקליטנים11/05/145072 צפיות
הכלל הראשון והחשוב ביותר ברכישת אוזניות DJ הוא לבדוק את נוחות האוזניות. כאשר אתם מנגנים סט במסיבה או עורכים מוזיקה בבית חשוב לעבוד בנוחות ולכן יש לבחור היטב את האוזניות

מאת: tkidumתקליטנים09/12/137927 צפיות
כאשר מתכננים אירוע וחשוב לנו שהאירוע יהיה איכותי ובלתי נשכח. אחרי שבחרנו צלם טוב ואוכל משובח, מאוד חשוב למצוא תקליטן לחתונה. היום כאשר אירועים מסתיימים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica