פרסום בגוגל
פרסום בגוגל נותן למפרסמים את הפלטפורמה החזקה של מנוע החיפוש הפופולארי ביותר בעולם בשילוב אפשרויות פרסום מגוונות שמאפשרות למפרסם לשלוט בתקציב הפרסום, בגודל קהל היעד אליו הוא רוצה לפנות וכל זה באמצעות ממשק נוח וידידותי למדי.
ערוץ הפרסום העיקרי של פרסום בגוגל הוא פרסום בגוגל אדוורדס, שבו מודעות מופיעות ביחס למילות המפתח שבגולש חיפש. פירוש הדבר שאם גולש הקליד בשורת החיפוש את הצירוף "שתייה קלה", אז במצב כזה סביר להניח שהמודעות שגוגל תעלה יהיו קשורים בשתייה קלה, ושהמפרסם ביקש שהמודעה שלו תופיע, כאמור, כאשר הגולש הקיש את הצירוף המדובר.
ערוץ הפרסום המשני שיש כאשר הולכים על פרסום בגוגל, הוא פרסום בגוגל אדסנס. זו שיטה שונה מגוגל אדוורדס והיא מעט יותר מסובכת ומורכבת, ויש האומרים בעייתית בשל אי בהירותה ומיעוט יכולת השליטה של המפרסם. נסביר.
פרסום בגוגל אדסנס פועל בצורה כזו – מודעות של מפרסם מוטמעות בתוך אתרים אשר נרשמו לשירות גוגל אדסנס. המודעות מחולקות על ידי גוגל בצורה כזו שתוכן המודעה דומה לתוכן האתר בו היא מפורסמת. מצד שני, המפרסם עצמו בעצם ההצטרפות לאמצעי פרסום בגוגל אדסנס מסכים שגם באתר שלו יהיו מודעות של מפרסמים אחרים. מה שקורה, שברגע שגולש נכנס לאתר שלך, ולחץ על אחת הפרסומות, המפרסם אשר המודעה שייכת לו – משלם. רוב התשלום הולך לגוגל וחלק ממנו הולך אליך. אותו תהליך קורה למודעה שלך, שנמצאת באתר אחר – מישהו מקליק עליה, אתה משלם, האתר וגוגל מתחלקים בסכום ששילמת. כך פועל פרסום בגוגל אדסנס.
נשמע נחמד והוגן ואפילו מניב רווחים, לא? בגדול, השיטה הזו של פרסום בגוגל טובה וראויה, אך מה קורה כאשר המודעה שלך מתגלגלת לאתר של מישהו שמפעיל את כל בני משפחתו וחבריו שיקליקו על המודעות באתר שלו? אז אתה משלם על כניסות לאתרך בלי תועלת של ממש. נקודה שיש לשים לב אליה.
כבר ברור וידוע לכולם שגוגל כיום הוא מנוע החיפוש שאין לו אח ורע בכל רחבי האינטרנט. הוא המקום בו רבים מאיתנו מתחילים את הגלישה באינטרנט, והוא מקור המידע הראשון אשר אנו חושבים עליו בעת חיפוש מידע מכל סוג שהוא. אל תוותרו עליו גם בתור כלי פרסומי, כי הוא יכול להביא לעסק שלכם הכנסות שעולות על כל דמיון. עם תקציב התחלתי לא גבוה במיוחד, ייעוץ מקצועי בתחום וניהול קמפיין פרסום בגוגל אשר נבנה כהלכה ומנוהל ביד רמה - אתם יכולים להגיע אל פסגת ההצלחה העסקית שלכם באינטרנט.