פרסום באינטרנט במנוע החיפוש:
כאשר מדברים על פרסום באינטרנט יש כיום כמה וכמה אפשרויות / ערוצי פרסום שונים כגון: פרסום באמצעות באנרים, פרסום ויראלי במדיות החברתיות, שיתופי פעולה וחילופי קישורים בין אתרים בכדי להגביר את החשיפה ועוד אולם הערוץ החזק והרווחי ביותר של פרסום באינטרנט הוא פרסום באמצעות קמפיינים במנוע החיפוש.
פרסום באינטרנט באמצעות מנועי החיפוש (בארץ, כאשר מדברים על פרסום באינטרנט מדברים על מנוע החיפוש גוגל שכן למעלה מ-90% מציבור הגולשים נעזר בו לחיפוש מידע ברשת). בכדי לקדם את העסק שלכם באמצעות פרסום באינטרנט אתם זקוקים לאתר בית מעוצב, אתר אינפורמטיבי, אסתטי, נוח וידידותי למשתמש! אתר המכיל תוכן (טקסט) ב-HTML כי רק אז מנוע החיפוש מסוגל לסרוק את הטקסט ולקשר בין התכנים המופיעים באתרלבין הנושאים אותם מחפשים הגולשים. אולם בעוד אנשים רבים מקימים אתר אינטרנט טוב ואפילו מרשים! הם לא מבינים כי מנוע החיפוש רק מפנה את הגולשים אל האתר הוא לא מבטיח דבר פרט לכך.
בכדי להפוך פרסום באינטרנט לרלוונטי, עליכם לאפיין אתר שהוא אתר שיווקי, אתר מסחרי אשר מאפשר לגולש להבין מיד שהוא הגיע למקום הנכון וכי הוא ימצא בו בדיוק את אשר חיפוש. אתר אשר מאפשר לכם ליישם אסטרטגיות שיווקיות ואףמכירתיות הוא אתראשר נהנה מתנועה ערה של גולשים שהם קהל יעד פוטנציאלי. גולשים אלו אכן מגיעים לאתר באמצעות הכוונה של מנוע החיפוש בדרך של קמפיינים ממומנים של פרסום באינטרנט אולם בכדי שהם ישארו באתר ואף יבחרו לקנות או להרשם חייבים להתקיים התנאים הבאים: חייב להיות עמוד נחיתה דרכו אפשר להשאיר פרטים ליצירת קשר או דף הרשמה לשירות ואף דף מכירות דרך כרטיס אשראי וכמובן - חשוב שעמוד נחיתה זה יהיה כמה שיותר נגיש
אם אתם בחרתם לפרסם את עצמכם דרך האינטרנט, דעו כי עשיתם את הבחירה הנכונה. לפעמים מומלץ לבחור דווקא בפרסום באינטרנט על פני כל סוג פרסום אחר, בייחוד כאשר מדובר בתקציב מוגבל. פרסום באינטרנט מאפשר לכם להפיק את המירב מתקציב מינימאלי, אפילו בלי לחשוש שהסכום אותו אתם משקיעים הוא סכום נמוך. זכרו גם כי לפעמים עקרון כל המרבה זה משובח - לא תמיד תופס כאן. זאת משום שאפשר להוציא כל כך הרבה מתקציב פרסום שפוי, תקציב קמפיין פרסום באינטרנט לא חייב להרקיע שחקים , הוא צריך להיות חכם ולעבוד בדרך הנכונה.