סרט תדמית הוא הדימוי של החברה
סרטי התדמית מתחלקים לשלוש קטגוריות:
הסרט מדגיש את הייתרונות וסוקר את השימוש -סרטי קידום מכירות .
סרטים לגיוס הון- מיועדים עבור חברות סטארט אפ לצורך פיתוח מוצר עתידי.
סרטי הסברה והדרכה - אופן השימוש במוצר,אופן לימוד והרכבה של המוצר.
מדיה פילם מפיקה סרטי תדמית והדרכהובונה מותג מנצח
תסריט,רעיון,צילום,אנימציה תלת מימד
הכל תחת קורת גג אחת !
הסרטים מתאימים להקרנה בכנסים בתערוכות ובפגישות עיסקיות
הסרטון הוא דוגמא ליכולות שלנו לשילוב וידאו ואנימציה לסרטי תדמית
כמהשניות של חסד יעניק לכם הצופה בטרם יעביר את הסרט וימשיך הלאה בחייו? סרטיתדמית הם אומנות של ממש, בדיוק בשל הנקודה הזו: עליהם להשיג תוצאותמיידיות ולהעביר מסרים חשובים של תדמית, מכירה, או קניה במינימום זמן. וזההרבה יותר קשה לביצוע מסרט באורך מלא...
ניתן לחלק סרטי תדמית לשלוש קטגוריות עיקריות:
1. סרט תדמית לקידום מכירות – סרטי מוצר שנועדו לספר בצורה ברורה ומתומצתת על יתרונותיו של מוצר מסוים או חברה מסוימת.
סרטי תדמית טובים לקידום מכירות יעשו שימוש בטכניקות צילום וידאו משתנות
בכדי לבטא את היתרונות הגלומים במוצר בצורה יצירתית ומעניינת – לא רק סיפורים ודיבורים, אלא גם הדגמות המחשות וחיות.
סיפורי לקוחות ועדויות גם הם נחשבים לכלי נהדר לתיאור יתרונותיו של המוצר.
2. סרטי הדרכה – סרטים שנועדו לספר בצורה מפורטת ומדויקת על אופן השימוש במוצר,אפליקציה או תוכנה .
סרטי תדמית לצרכי הדרכה יכילו לרוב קריינות, הדגמות, איורים המועברים באמצעות אנימציה ממוחשבת,
או לחילופין אנימציית תלת מימד במידת הצורך.
עלסרטי ההדרכה להיבנות בצורה הגיונית, קלה לשמיעה ולתפעול ואף להיותידידותיים לצופה לא רק מבחינת המסרים שהם מעבירים, אלא גם מבחינת הטוןוהסגנון שלהם.
3. סרטי תדמית לגיוס הון – חברות סטארט-אפ,ממציאיםהמחפשים משקיעים ויזמים, עושים שימוש בסרטי תדמית לקידום הרעיון הבאשהעולם כולו מחכה לו.
תתפלאו לדעת כמה אנשים מגיעים לפרזנטציה לא מוכנים ומפספסים בכך פוטנציאל אדיר להשקעה במוצר שלהם.
חשוב לזכור כי משקיעים זוכים לפניות רבות ועליהם לסנן את בליל המסרים, בהתאם למידת הרצינות של מי שיושב מולם.
סרט תדמית איכותי לגיוס הון כבר מכניס את היזם עם רגל וחצי בתוך הדלת. כל השאר כבר תלוי באיכות המוצר עצמו...
למהמדיה פילם? חברת מדיה פילם מתמחה בהפקת סרטי תדמית משלב גיבוש הקונספט ועדלהפקה הסופית של החומרים, לרבות הפקת וידיאו מקצועית, צילום וידאו,אנימציהממוחשבת ,עריכה , קריינות ועוד. אנחנו יוצרים סרטי תדמית מזווית הראיההנכונה. בכדי לגרום לסרט תדמית להצליח, צריך:
לדעת מי קהל היעד שלו.סרט תדמית לא תמיד חייב לרגש או להיות אומנותי בכדי שיעבוד וישיג אתהתוצאה רצויה. מה שחשוב לנו וללקוחות שלנו הוא לראות תוצאות. ותוצאות טובותמתקבלות רק כאשר מנהלים את הקמפיין נכון ומגדילים את ההזדהות של הצופה עםהמוצר. כזה הוא סרט תדמית
מושלם. אנחנו מעמידים לרשות לקוחותינוצוות מנצח הכולל אנשי מקצוע מובילים בתחומם: צילום וידאו,אנימציה ממוחשבת,הפקת וידאו (הכוללת אנשי סאונד, תאורה ועוד) עריכת וידאו ועוד. ישבאפשרותינו להפיק סרטי תדמית בתקציב גבוה, הכוללים את הטכנולוגיה המתקדמתביותר להפקת וידאו,
עריכה וצילום וידאו. יחד עם זאת, יש לנו היכולתלהרים סרטי תדמית גם בתקציב נמוך, בהתאם לצרכי הלקוח, לדרישותיו ולתקציבהעומד לרשותו.
מה כל זה דורש ממך? בעצם לא הרבה. רק לבוא עםרעיון / מוצר וראש פתוח. אנחנו כבר נדאג לכל השאר. נבטיח כי סרט התדמית לאיסתור את תפיסת עולמך ולא את הכיוון העיסקי שאתה מבקש לקחת. לא נבצע פעולותלשם ה"יצירתיות" או בשם האגו והעיקשות. נשמח לעמוד לרשותך בכל עניין
ולהוציא תחת ידינו את סרט התדמית שיביא לך תוצאות לרוב וייצג אותך בצורה הנאמנה ביותר.
לראות הפקת סרטי תדמית כאן...