חפש מאמרים:
שלום אורח
16.09.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עבירות מהירות - איך לצאת מזה?

מאת: רחלי פרידיני תעבורה19/10/20101224 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כולנו מכירים את התחושה של נהיגה ברכב על כביש מהיר או כביש בינעירוני, כאשר אנו חשים שאנו נוהגים על פי חוקי התנועה ולפתע משום מקום, ניידת משטרה של משטרת התנועה דורשת מאיתנו בהבהובי פנס וברמקול צעקני לעצור בצד הדרך. אנו חונים בשולי הכביש מתוך תסכול וחוסר הבנה על הסיבה בגלל אותו שוטר בחר לעצור אותנו. השוטר ניגש אלינו וטוען כי ביצענו עבירות מהירות ועל פי מכשיר מד מהירות לייזר נמדד כי חרגנו מהמהירות המותרת לקטע כביש זה. מצב זה מתסכל שבעתיים כאשר אנו בטוחים שהשוטר טועה.

התמודדות מול השוטר ולנסות לשכנעו שאין כך הדבר הוא מאבק אבוד שלא שווה את בזבוז הזמן. ההפך הוא הנכון, ובמקרים מסוג אלה הדרך הטובה ביותר לפעולה היא להיות אדיב אל השוטר ולחייך. אדיבות לעיתים תסייע לכם לצאת ממצב ביש זה באזהרה בלבד אך במידה ובכל זאת בוחר השוטר לרשום לכם דוח ניתן להגיש בקשה להישפט בבית דין המתמחה בעבירות כמו עבירות תנועה ויחד עם עורך דין תעבורה להלחם כנגד הדוח וכנגד אותו מד מהירות לייזר. 

הדבר הראשון שיש לבצע כדי לבטל את הדוח הוא בדיקת מד המהירות המותקן ברכב, המוכר יותר כספידומטר. גשו למוסך בו אתם נוהגים לטפל ברכבכם ובקשו שיבדקו לכם את דיוקו של מד המהירות שלכם בעזרת מכשיר הנקרא דינמומטר. מכשיר זה בודק אם הספידומטר שלכם מכויל כהלכה וניתן להסתמך עליו בעת נהיגה בכביש. במידה ולא אז ייתכן ואותו מד מהירות לייזר אכן צדק ועליכם לבקש במוסך שיתקנו לכם אותו. במידה ואכן יש צורך בתיקון בקשו מסמך מאותו מוסך המאשר כי ביצעתם כיול למד מהירות והציגו אותו אל אותו עורך דין תעבורה ששכרתם כדי שמסמך זה יוצג כראיה בבית המשפט. כאשר מתבצעת בדיקת כיול נרשמת גם סטיית התקן של מד המהירות שלכם כך שייתכן והחריגה תהיה מספיקה כדי לייצג את עמדתכם בבית המשפט.

כאשר ידונו במקרה שלכם בבית משפט העוסק באותן עבירות מהירות, עורך דין תעבורה שמייצג אתכם יכול להציג את המסמכים המאשרים כי הייתה חריגה בכיולו של מד המהירות שלכם. ישנם מספר תרחישים אפשריים במקרה זה שהאופטימיים בהם יטענו כי השופט יכול לזכות אתכם לגמרי מתוך הבנה כי לא הייתם מודעים לביצוע עבירות מהירות או לחילופין במידה ועדיין נהגתם במהירות מופרזת הוא יכול להפחית את העונש מתוך הבנה שחשבתם שמהירותכם הייתה איטית יותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמרים |  עיצוב הבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רחלי פרי

מאת: רחלי פריבניין ואחזקה - כללי25/03/121345 צפיות
קרני השמש הים תיכונית העזה מסכנות לא רק את בשר גופנו, אלא גם חודרות דרך החלונות והדלתות אל תוך הבית, עושות שפטים ברהיטים ומפריעות לפעמים לפעולות שונות בתוך הבית

מאת: רחלי פריאיפור21/02/121406 צפיות
אנו שומעים רבות על המושג איפור קבוע, אבל האם אנו יודעים באמת מה הכוונה?

מאת: רחלי פריהומור וסטנד-אפ06/01/121892 צפיות
תמונות מצחיקות או סרטונים מצחיקים - מה הם עושים לנפש? כנסו ותקראו עוד!!!!!!!!

מאת: רחלי פרישיפוצים11/09/111875 צפיות
אוטמים את הגג? הפתרון הטוב ביותר הוא יריעות ביטומניות.

מאת: רחלי פריאימון אישי18/08/111323 צפיות
החיים רצים בקצב מטורף, ולא תמיד אנו יודעים לנווט אותם בצורה הנכונה, ולכן צריך מאמן אישי...

מאת: רחלי פריציפורניים10/08/112188 צפיות
הציפורניים שלך הם בעצם מראה שמשקפת את התייחסותך למראך החיצוני...

מאת: רחלי פריגינון02/03/111601 צפיות
כריתת עצים כרוכה בסיכון לא מבוטל, הן לאנשי המקצוע שמבצעים את הכריתה, והן לכל מי ומה שנמצא בסביבה...

מאמרים נוספים בנושא דיני תעבורה

מאת: דניאל מלמדדיני תעבורה11/07/182247 צפיות
שאלת ההזדקקות לשירותיו של עורך דין תעבורה היא אינה שאלה שניתן לענות עליה באופן אובייקטיבי, שכן כל מי שמרגיש שהוא אינו מוכן לקבל את הדין שנגזר עליו, זקוק לעורך דין תעבורה שיאפשר לו להתמודד מול רשויות החוק והערכאות המשפטיות

מאת: עו"ד גיל נדלדיני תעבורה28/11/171659 צפיות
שימוש במצלמות מעקב במקום העבודה ובמסגרת יחסי עבודה

מאת: amirdadon90דיני תעבורה16/11/161739 צפיות
בין אם אתם בצד הנפגע או בצד הפוגע, חשוב שתדעו כיצד להתמודד מבחינה משפטית עם תאונות דרכים!

מאת: orya peryדיני תעבורה29/11/152459 צפיות
עורכי דין לתעבורה, יכולים לבדוק את ההאשמות העומדות נגד הנאשם בדבר עבירות תנועה חמורות ואף לזכות את מרשיהם. ההתמחות של עורך דין תעבורה, הינה לנתח את העבירות נגד הנאשם בעסקת טיעון בפני השופט ייתכן והנאשם, יתבקש מעורך דינו, לאסוף כמה שיותר ראיות. בכדי להקל על חומרת עונשו או אפילו להגיע לזיכוי מוחלט.

מאת: sharondan80דיני תעבורה28/04/152536 צפיות
קיימים מספר גורמים המובלים לתאונות דרכים. אלה מתחלקים לגורם המכני, הגורם התשתייתי והגורם האנושי. כל תאונה ניתן לסווג לפי אחד מהגורמים האלה.

מאת: אסי לינקרדיני תעבורה07/04/152026 צפיות
עורך דין תעבורה הוא עורך דין אשר עוסק בכל מה שקשור לתעבורה, כלומר בכל מה שנוגע לדרכים, לכבישים, לרכבים, לחוקי תנועה וכדומה. תחומים שבהם עוסק עורך דין תעבורה הם, למשל, עבירה על חוקי תעבורה כמו אי ציות לרמזור, חניה במקום אסור וכדומה; נהיגה ללא רישיון; מעורבות בתאונת דרכים, עם או בלי נפגעים; נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים; וכן הלאה. ישנן עבירות תעבורה קלות, שנידונות במסגרת אזרחית, וישנן עבירות תנועה אשר הופכות להיות האשמות פליליות, כמו נהיגה תחת השפעת אלכוהול, מעורבות בתאונת דרכים עם נפגעים, ועוד.

מאת: אבנר כהןדיני תעבורה23/02/152621 צפיות
"לא ינהג אדם רכב בדרך ולא יניעו אם הוא שיכור" טוענים חוקי התעבורה, אך ניתן בהחלט לומר שלא כולם מצייתים לחוק. מסיבה זו המשטרה הגבירה את האכיפה, ומשתמשת במספר אמצעים נוספים שלא היו נהוגים בעבר, על מנת לעצור את הנהגים ששותים לשוכרה ועולים על ההגה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica