שולחנות המתנה, השקיעו בהם מחשבה
שולחנות המתנה הם אחד הפרטים שצריך לחשוב עליו כשרוכשים חפצים למשרד וזה בגלל ששולחנות המתנה הם אחד הפריטים שאיתם יבואו לקוחות במגע במהלך האינטראקציה שלהם עם המשרד שלכם. שולחנות המתנה יכולים להיראות כפרט פחות מהותי ממה שהם בפועל, וזה רק אם אנחנו מניחים שלקוחות מסתכלים רק על מה שחשוב – על איכות העבודה שלנו. אבל ידוע שזה לא נכון, ללקוחות שלנו, כמו לכל בני האדם לנראות יש חשיבות מרובה באיך שאנחנו מפרשים דברים ומתייחסים אליהם ולשולחנות המתנה יש חשיבות מהבחינה הזו בגלל שלכל האסתטיקה של המשרד יש חשיבות נראית. ברגע שלקוח נכנס אל תוך המשרד שלכם אתם רוצים שהוא ירגיש בבית, או, לכל הפחות, יעריך את מה שהוא יראה וירגיש שכלקוח שלכם, הוא מקבל את מה שהוא משלם עבורו וזה נוגע גם להרגשה שהחזות של המקום שלכם משרה עליו, בכלל זה גם שולחנות ההמתנה הם בעלי תפקיד.
בעלי עסק רבים טוענים כי לרכוש שולחנות המתנה למשרד זו משימה פשוטה ממש כמו לקנות שולחנות סלוניים לסלון ביתנו או להתאים שולחנות אוכל לכסאות ולשאר הרהיטים הנמצאים במטבח. ובכן, זה רק נראה פשוט, אך לא כך הדבר בפועל. שולחנות המתנה חייבים להתאים לאופי של המשרד, להיות פונקציונאלים ושימושיים, ובד בבד לשמור על שם המשרד. שולחנות המתנה לא מעוצבים או לא יפים מספיק, יכולים ליצור רושם רע עלינו ועל המשרד שלנו - לכן זוהי רכישה שצריכה להתבצע בכובד ראש.
בנוסף לכך שאתם צריכים לדאוג לפקידות מסבירות פנים, עיצוב מעניין ויוקרתי למראה, עליכם להתייחס גם לפריטים השונים שמפוזרים בחדר ובפרט לשולחנות ההמתנה וזה בגלל שבליית ברירה, מדי פעם ייווצרו מצבים שלקוחות יצטרכו להמתין בתור במשרדכם, בכדי לדבר עם בעל מקצוע, ושולחנות המתנה יהיו אחד הדברים שהם יבהו בהם בדקות שיעברו עד שהם יכנסו לאחד המשרדים. רצוי שאותם שולחנות המתנה ייצגו כמו שצריך את המשרד שלכם מבחינת איכות החומר ממנו עשויים אותם שולחנות, מבחינת העיצוב והצבעוניות ומבחינת ההתאמה שלהם לחדר ההמתנה כולו. ההמתנה גם ככה תוריד את מצב רוחם של חלק נכבד מהלקוחות שיגיעו אליכם, לכל הפחות תהפכו אותה לחוויה נעימה ומהנה ככל האפשר והשתמשו בשולחנות המתנה לא רק בשביל האווירה, אלא בשביל הפונקציונאליות שלהם – פרסו עליהם מגוון עיתונים ומגזינים עדכניים לשימוש הלקוחות הממתינים. שולחנות המתנה עם עיתונים זה אומנם עניין מוכר ושחוק, אבל זה מעביר את הזמן ולכן חשוב שיהיה קיים בשביל לשמור על רמת סבירות רצון טובה של הלקוחות שלכם.
שולחנות המתנה צריכים להיות נוחים עבור הלקוחות הממתינים מהבחינה שלא כדאי שהם יהיה גבוהים מדי, או יוצבו רחוק מדי מכיסאות ההמתנה. אם חדר ההמתנה שלכם גדול רצוי להשקיע בכמה שולחנות המתנה על מנת שכל יושבי החדר יחושו בנוח ולא יצטרכו להתאמץ בכדי להעסיק את עצמם מפני שהכל יהיה בהישג יד. בעזרת שולחנות המתנה מרובים תוכלו להתאים את החדר ליושבים בו במקום שאלה יצטרכו להתאים עצמם לחדר וזה אף יכול להעלות את שביעות הרצון שלהם מפני שהם ירגישו שמשקיעים בהם, לא רק באיכות השירות, אלא גם הנעימו את זמנם במהלך ההמתנה. לסיכום, הפונקציונאליות והמשמעות הפסיכולוגית של פיזור שולחנות המתנה הופכת אותם לפריט חשוב, אז השקיעו מחשבה בלקוחות שלכם ובחרו שולחנות בהתאם.