בעלי עסקים רבים מתחבטים בשאלה האם לפרסם את העסק באמצעות האתר האורגני שלהם או באמצעות דף נחיתה קצר ותכליתי. טענת בעל העסק היא: השקעתי כה הרבה משאבים באתר שלי. אם כך מדוע עלי להפנות משאבים נוספים לטובת דף נחיתה?
נתחיל בהסבר קצר מהו דף נחיתה:
דף נחיתה הנו דף קצר ותכליתי בעל מסר שיווקי קצר וקולע שכל מטרתו לגרום לגולש לבצע אקט מכירתי כגון רכישה ו/או השארת פרטים.
דף הנחיתה צריך להיות מעוצב היטב, להכיל מסרים קצרים וקולעים. במידה והמסרים מתאימים למידע שמחפש הגולש, הוא ישאיר פרטים או יבצע רכישה.
הניסיון מלמד דף נחיתה שאינו יעודי (אתר מלא), גורם לגולש ללכת לאיבוד בים המידע וההסתברות ליצירת ליד מכירתי קטנה.
רצוי שבדף הנחיתה יהיה מקום ברור ליצירת קשר והשארת פרטים בנוסף למספר טלפון בולט תוך יצירת עידוד להשארת פרטים.
בנוסף מומלץ לטבל את דף הנחיתה במבצע שיגרה את הגולש להשאיר פרטים ולהבין במה מדובר.
מניסוים שערכתי השוותי בין שיעורי ההמרה בדף נחיתה יעודי לעומת פרסום אתר שלם. נוכחתי לדעת ששיעורי ההמרה קפצו בעשרות אחוזים בעת שעברתי לשימוש בדף נחיתה יעודי.
ההמלצה שלי בעת הפרסום בגוגל- השתמשו בדף נחיתה יעודי, מעוצב היטב ומכיל מסרים שיווקיים קצרים ותכליתיים. כך תגדילו את שיעורי ההמרה ותגדילו את המכירות.
שימוש באתר עמוס לעייפה יקטין את הסיכוי ליצירת ליד.
במידה והחלטתם לא לפעול ע"פ המלצתי דאגו לכך שבכל דף באתר יהיה מקום בולט בו ניתן ליצור קשר ולהשאיר פרטים.