החברה גדלה והתרחבה, עברת למשרד חדש, גדול יותר, הכל מסודר ומוכן למעבר הגדול, אך מה חסר?
הרושםהראשוני של חברה על המבקרים בה הוא חדר הכניסה. חייב להיות שלטאינפורמטיבי, עם לוגו החברה, או לפחות עם שם החברה, שיקדם את פני הלקוחות,יספר להם לאן הגיעו ויאמר להם לאן ללכת.
שילוט פנים מייצג את העסק.
כלומר, השלט הראשון שצריך לתת עליו את הדעת הוא שלט עם שם או לוגו החברה, שיברך את המגיעים כבר בכניסה למשרד.
לאחר מכן, יש להציב שלטי הכוונה, טקסט או חצים, במקומות אסטרטגיים במשרד לצורך התמצאות בחלקיו השונים.
קיימות אינספור אופציות בבחירת עיצוב וסוג השלט.
אפשר להכין שלטים מחומרים כמו: מתכת, אלומיניום, עץ, זכוכית ועוד.
השלט יכול להיות מקומר, שטוח, גלי וכו'.
האופציות בהן ניתן לעשות את הכיתוב על גבי השלט הן: בהדפסה, בכרסום, בחריטה וכהנה וכהנה.
בכל הקשור לעיצוב השלט אין מגבלה מלבד הדמיון.
החוכמה היא להתאים את סוג השלט, עיצובו והחומר ממנו הוא עשוי, לצורכי הלקוח ולתקציבו.
ניתן לעשות שילוט פנימי על נייר כרומו פשוט או על משטח זכוכית מוראנו עם אותיות בפלטינה משובצת קריסטלים.
חשוב לציין שלשילוט פנימי, ממש כלשילוט חיצוני, יש תקנים וחוקים שהרשות המקומית קבעה ויש להשמע להם.
לסיכום, מה צריך לקחת בחשבון בעיצוב שילוט פנימי?
החלל בו מיועד להיות השלט
מיקום השלט
שם החברה או לוגו החברה
החומר ממנו ייווצר השלט, מה הוא אומר על החברה והאם הוא מתאים למבנה (מבחינת כובד) ולתקציב
תאורה שתבליט את השלט, בתוכו או מחוצה לו
עיצוב
אך אין דבר חשוב יותר מהתאמה של השלט לעסק.
שלט שלא יתמצת את המטרות, השאיפות ומהות העסק, אין בו טעם.
עלהשלטים הפנימיים להתאים לאווירה שקיימת בעסק ולעיצובו. ודאי שצריך להתאיםאת צבעי השלט וסגנונו מתוך תשומת לב שהשלטים יבלטו ולא ישתלבו ברקע.