קריינות
כלבעל עסק מודע לעובדה ששיווק נכון זה המפתח להצלחת העסק שלו. חשוב לזכור ששיווק הוא כלי מינוף אדיר לכל עסק גם אם לאותו עסק אין מוצריםאיכותיים כל כך להציע שיווק ובידול עצמי נכונים למעשה יוצרים תודעה בקרב לקוחותפוטנציאלים וככל שהשיווק מקצועי יותר המסר המועבר ללקוח הוא בעל חשיבות גדולה יותר.
קריין מקצועי
אחד הכלים החזקים ביותר לשיווק נכון ולהעברת מסר בצורה יעילה הוא שימוש בקריינותלעסק. עסקים רבים אפילו שוכרים קריין מקצועי שידבר אל קהל היעד שלהם וימשוך לקוחותנוספים. ניתן להשתמש בקריינות בהמון דרכים שונות: קריינות לסלולר, קריינות למצגותעסקיות, קריינות לאתר באינטרנט, קריינות למרכזיות וטלפונים עם שילוב של ג'ינגליםשונים. כמעט כל האנשים היום מחזיקים בטלפון סלולרי ולכן גם הקריינות הסלולרית הפכהלכלי פירסומי בעל כח רב.
זמן המתנה
המטרה למעשה היאלהפוך את זמן ההמתנה לכלי שיווקי נוסף. ניתן לעשות זאת על ידי מוזיקה מרגיעה בשילוב של קול קריין מקצועי וכאשר הלקוחמתקשר הוא שומע את מסר בעל העסק ומפנים אותו עוד יותר, הדבר נפוץ מאוד כאשר מדובר בקריינות לסלולר. כמו כן שימוש בקריינות מקצועיתיוצר לחברה שם של מקצוענית וגורם לה להראות מושקעת ומוערכת יותר בעיני הלקוח.
באתרי אינטרנט הדגש נוצר בעיקר על שפת הגוף של הקריין שזהו בעצם גם יתרון עצוםלהשתמש בקריינות לאינטרנט, כיוון שבשונה מכל קריינות אחרת באינטרנט ניתן לראות אתהקריין באופן ויזואלי ולהתרשם משפת הגוף שלו בשונה מקריינות המתבצעת דרך הטלפון.
העברת המסר
החלק החשוב בקריינות הוא מלבד קולו המקצועי של הקריין הוא כמובן העברת המסרללקוח בצורה נכונה. חשוב מאוד שהמסר יועבר בצורה ברורה וישירה כדי שהלקוח יבין מהוהמוצר או השירות המוצע לו. עסקים רבים מצטרפים מידי יום לשירות קבלת הקריינות כיווןשהם הבינו שזוהי עוד דרך לשיווק נכון ובדרך זו הקריין עובד עבורם באופןאוטומטי.