התחרות בשוק של השכרת רכב בארץ קשה. ישנן יותר ויותר חברות השכרת רכב בארץ ונדמה שחברות חדשות צצות כל הזמן. בשוק תחרותי ורווי, חברה שרוצה להצליח צריכה לבדל את עצמה משאר החברות בתחום. בתחום של השכרת רכב בארץ ישנן מספר דרכים שבהן חברה אחת יכולה לבדל את עצמה מחברות השכרת רכב בארץ אחרות. הבידול יכול להיעשות על-ידי מחירים זולים, התמחות בנישות ייחודיות (כמו רכבי פאר או רכבים נדירים) או הצעות מיוחדות בתחום האבזור וכדומה. תחום אחד שעדיין יש בו מקום לבידול מובהק בין חברות השכרת רכב בישראל הוא תחום השירות. חברות השכרת רכב בארץ עדיין אינן משקיעות מספיק בתחום של השירות הניתן ללקוחות שלהן. חברה שתיקח על עצמה להגיע למצוינות בתחום שירות הלקוחות תוכל לבדל את עצמה בבירור משאר חברות ההשכרה שפועלות בארץ. בנוסף, שירות לקוחות מצוין ימשוך לקוחות ויסייע להצלחת החברה.
כשאנו מדברים על שירות לקוחות בתחום של השכרת רכב בארץ, על מה אנחנו מדברים? ניתן לחלק את התחום לשני חלקים עיקריים: שירות לקוחות בנקודת ההשכרה ושירות לקוחות בזמן ההשכרה. חברות השכרת רכב בארץ מחזיקות סוכנויות השכרה ברחבי הארץ. עבור הלקוח של חברות השכרת רכב בישראל, המפגש שלו עם החברה הוא בסוכנות עצמה והמגע העיקרי שיש לו עם עובדי חברות השכרת רכב בישראל הוא עם הצוות שמאייש את הסוכנויות הללו. חברות השכרת רכב בארץ המעוניינות להתמקצע בשירות צריכות להתחיל עם הכשרת כוח האדם העובד בסוכנויות השכרת רכב בישראל. השירות של חברות השכרת רכב בארץ צריך להיות מנומס ומכובד - לעיתים הלקוח מרגיש שהוא נוהג לא בסדר כאשר הוא שואל שאלה או מבקש בקשה. שירות לקוחות טוב של חברות השכרת רכב בישראל מתחיל מהשירות הפרונטאלי שמקבל הלקוח בסוכנות.
אך השירות איננו נגמר בסוכנות. לקוחות של חברות השכרת רכב בארץ מעוניינים בשירות טוב גם כאשר המכונית כבר נמצאת ברשותם. לקוחות רבים שהשתמשו בשירותיהם של חברות השכרת רכב בארץ מכירים את הקושי שבו נתקל הלקוח כשהוא זקוק לעזרה בעקבות תקלה או בעיה אחרת. חברות השכרת רכב בארץ אינן מפגינות מספיק גמישות כשהן צריכות לפתור בעיות של הלקוחות שלהן. חברת השכרת רכב בישראל שמשקיעה בשירות לקוחות תהיה גמישה יותר ותיענה יותר בקלות לבקשות מיוחדות של הלקוח. ייתכן שכול פיתרון של בעיה עולה כסף אך אין לראות זאת כבזבוז כסף; מדובר בהשקעה שבזכותה זוכים באמון של הלקוח המרוצה.
כיוון שבעולם העסקים מתעניינים רק בשורה התחתונה זה המקום לשוב ולהסביר את היתרון הכלכלי של שירות לקוחות טוב בתחום של השכרת רכב בארץ. השקעה בלקוח מייצרת לקוח מרוצה ולקוח מרוצה הוא לקוח נאמן. חברות השכרת רכב בארץ שתזכה לנאמנות של לקוחות תזכה גם ליציבות כלכלית, לקהל לקוחות קבוע ונאמן שיעדיף את שירותיה על פני ההצעות הקוסמות למראית עין של חברות השכרה אחרות. לקוח מרוצה הוא גם לקוח מפרסם. שירות לקוחות טוב של חברת השכרת רכב בארץ יסייע להפצת שמה הטוב של החברה ברחבי הארץ ויביא עימו עוד ועוד לקוחות חדשים שמעוניינים מעל הכול בשירות לקוחות טוב.