חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כותרות, כותרות, כותרות

מאת: אבירם בלזריחסי ציבור03/08/20101131 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ענף הנדל"ן הבין בשנים האחרונות את הביטוי הידוע של תחום התקשורת: עשית ולא פרסמת, לא עשית. כולם למדו שעם כל הכבוד למשרד המכירות ואנשי המכירות, זירת המכירות האמיתית כיום מתקיימת על גבי העיתונים ובאתרי הכלכלה באינטרנט. כולם רוצים בחשיפה התקשורתית הזו, כיוון והם מבינים מה היא שווה.

כמעט כל יום יש פרסומים על יום מכירות מרתוני של חברת בנייה או קבוצת רכישה שהסתיים במכירת מאות דירות בשעות בודדות. הפרסומים קובעים את הטון בשוק הנדל"ן, מעוררים לחץ בקרב רוכשים אפשריים ובונים תחושת לחץ לקנות. החשיפה התקשורתית שלהם, הקפיצה את נתוני המכירות של חברות הבנייה וקבוצות הרכישה יחד עם מחירי הדירות.

כתוצאה מהפעילות השוקקת של כל יזמי הנדל"ן בתקשורת, נושא הנדל"ן הפך לאחד הנושאים המדוברים ביותר כמעט בכל סלון בישראל. בשנת 2009, השנה שבה שוק הנדל"ן חווה את אחד הזינוקים המשמעותיים שידענו בשנים האחרונות, כולם דיברו נדל"ן, כולם רצו נדל"ן, וכולם הפכו למשקיעי נדל"ן. כל מי שהצליח לחלץ מהבורסה 200 אלף שקל פנויים, מיהר ליצור קשר עם המתווך הראשון בדימונה, וביקש לאתר עבורו נכס שייתן לו תשואה שבשוק ההון הוא יכול היה רק לחלום עלייה. כך נולד משקיע נדל"ן.

בועה או לא, שוק הנדל"ן היה הכוכב של מדורי הכלכלה בכמה השנים האחרונות, ובשלב זה לא ניתן לקבוע מה קדם למה, הבהלה לזהב הנדל"ן לפרסומים או הפרסומים לבהלה.

עסקני הנדל"ן הבינו במהירות שמערכת יחסי הציבור יעילה פי כמה מפרסומים ממומנים. עקב הבנה זו גם נוצר שיתוף הפעולה בין משרדי יחסי ציבור שמתמחים בענף הנדל"ן ובין עסקני הנדל"ן שנזקקו למישהו שייצר עבורם כותרות.

השילוב הזה רק הוסיף שמן לאש, ובעיתוני הכלכלה אזכורי תחום הנדל"ן הפכו יומיומיים, והלהיט העכשווי של ענף הנדל"ן הן קבוצות הרכישה.

מייסדי קבוצות רכישה הפכו אף אחד לאנשי הרגע: הם מקבלים הזמנות וחיזורים מכל מדית תקשורת כלכלית. כולם רוצים להבין איך עושים את זה ולהכיר את הכוכבים קצת יותר מקרוב, ועם מכונת יחסי ציבור יעילה, הם הצליחו לכבוש כל חלקת רייטינג.

זוהי תופעה בעלת כמה וכמה תופעות לוואי, למשל:
התארגנות של קבוצות רכישה בכל רחבי הארץ
כניסה של גורמים לא מקצועיים לשוק
נהירה ללא ביקורת של הרבה אנשים אחרי מוצר שאין ביטחון בכך שכולם יכולים לספק לו

כל יועץ תקשורת מתחיל יודע שחשיפה מופרזת מולידה תחקיר, ובמקרה של קבוצות הרכישה – החשיפה הולידה רגולציה. כעת, מנהלים מארגני קבוצות הרכישה מאבק ברשויות שעד כה עמדו מהצד ולא ממש הבינו איך מתמודדים עם התופעה הזו, ובין לבין, הם לא מנצלים שום הזדמנות תקשורתית להביע את דעתם בנושא, אם מעל דפי העיתון ואם בפאנלים מתוקשרים בכנסי נדל"ן שעורכים כמעט מידי חודש העיתונים הכלכליים המובילים בישראל.

כותרות וקרקעות הן קרקע המאבק בין קבוצות הרכישה ובין הקבלנים שגילו גם הם את נפלאות הקבוצות ומנסים לנגוס בנתח מהפופולריות שלהן.

משרד יחסי ציבור

 



תגיות המאמר: יחסי ציבור, בעל עסק, יחצ, יזם


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

http://israel-advertising.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבירם בלזר

מאת: אבירם בלזריחסי ציבור11/10/10992 צפיות
אדם חף מפשע כל עוד לא הוכחה אשמתו – המשפט הזה נכון בכל מצב, אולם בעידן של היום, משפטם של חשודים ונאשמים רבים מוכרע ציבורית, הרבה לפני שנקבע מועד גזר הדין. למה זה קורה?

מאת: אבירם בלזרעסקים - כללי22/07/101159 צפיות
בעידן של היום, בו התקשורת קובעת את סדר היום, אתה זקוק שהעסק שלך יהיה ממוקם במקום הבולט ביותר, ואין זה משנה במה אתה עוסק, בעל חנות, סטרטאפיסט או בעל מספרה. לכולם יש מקום בתקשורת, עם עבודת יחסי ציבור מקצועית, כולם יכולים למצוא את מקומם בעיתון.

מאמרים נוספים בנושא יחסי ציבור

מאת: לילה בן הרוש יחסי ציבור25/07/214119 צפיות
עסקים קטנים יכולים לייצור לעצמם יחסי ציבור בדיוק כמו כל עסק גדול ! באמצעות שליחת הודעות לעיתונות ושיווק אינטרנטי יעיל, גם אתה יכול להשיג פרסום חינם לעסק שלך. בעיתונות כל הזמן ! כל יום כל שבוע מחפשים סיפורים ומוצרים מעניינים לפרסם !

מאת: לילה בן הרוש יחסי ציבור19/07/214036 צפיות
יחסי ציבור למעשה הן פעולות שנעשות על ידי איש יחסי ציבור שמטרתן להשפיע על דעת הקהל באמצעות תקשורת המונים עיתונות( כתובה אינטרנטית ומודפסת ), רדיו , טלוויזיה ואינטרנט בערוצים השונים. היום בניגוד לעבר רוב המידע שלנו מגיע מערוצי התקשורת השונים ולכן פעולות יחסי הציבור של כל חברה או עסק ישנה השפעה רבה. יחסי ציבור בניגוד לפרסום ולשיווק היא פעולה ארוכת טווח ואיננה יעילה אם היא מתבצעת באופן חד פעמי. איש יחסי הציבור תפקידו להעביר מידע לעיתונאי וביחד לייצור אייטמים וכתבות.

מאת: בנימין קלינגריחסי ציבור08/07/214152 צפיות
קלינגר בן רישוי עסקים והיתרי בניה – משרד אדריכלים ומהנדסי בנין שנת יסוד 1983 שם נוסף קלינגר רישוי עסקים והתרי בנייה שם לועזי Klinger Building Permits, Business Licensing and Municipal Consulting דואר אלקטרוני klinger_b@bezeqint.net אתר החברה www.klinger.co.il טלפון 03-6990132 פקס 03-6990134 כתובת שטרייכמן יחזקאל 13/18, תל אביב יפו 6967112 שעות פעילות בשבת פניות חרום בלבד, ימים א - ה 08:00-20:00, יום ו 08:00-17:00 שפת שירות עברית, אנגלית, רוסית, גרמנית איזורי שירות כל הארץ

מאת: ישראל רף יחסי ציבור09/06/214324 צפיות
מתנות לסיום שנת הלימודים, עציצים ממותגים עם צמחים בעלי משמעות מיוחדת ממותגים לפי הזמנה עם מסר שלכם מזכרת בלתי נשכחת תוצג תמיד על השולחן במשך שנים רבות מתנה ייחודית, ערכית וחינוכית לשמירת הסביבה עציצים ממותגים עם מסר ירוק של צמיחה ופריחה אישית. מתנה שכל אחד ישמח לקבל. ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף יחסי ציבור13/08/176578 צפיות
המתנות שבעלי העסקים מחלקים במטרה לשמח, לחזק את הקשר, מסייעות לעסק לפרסם את עצמו, דוגמה למוצר פרסום ממותג מעולה עציץ ממותג מכיל גם את לוגו העסק ומהווה מתנה נפלאה וירוקה, עציץ ממותג מונח תמיד במקום בולט וחושף את העסק לקהל יעד נרחב במשך זמן רב, לכן ההצלחה מבטחת

מאת: ישראל רף יחסי ציבור28/07/175761 צפיות
למה כדאי לכם לחלק ללקוחות מתנות ממותגות לראש השנה? כוחן של המתנות הממותגות כאקט שיווקי עסקי הוא משמעותי. כולם אוהבים לקבל מתנות ברכה ופרסום בעציץ אחד – עסקת חבילה מושלמת לעסק שלכם, העציץ הממותג נושא את שם העסק, הלוגו ודרכי ההתקשרות עם העסק שלכם ויוצב על שולחנם של הלקוחות זוהי מתנה יוצאת דופן, בעלת נוכחות בולטת ואפקט קידומי מנצח.

מאת: amirdadon90יחסי ציבור17/01/175725 צפיות
דודי מליץ הוא אחת ההוכחות היותר משכנעות ליכולת של אדם להשתנות, גם אם התקשורת מנסה להעמיד אותו על משבצת מאוד ספציפית ולהדביק לו תווית מסוימת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica