הדר גולדמן מוכר לרבים בתור "הילד הרע של עולם הפרסום", הוא אחד מהכשרונות הבולטים ביותר בתעשייה הישראלית, ובלט בקריאייטיביות ותעוזה שמעטים הכירו בארץ בשנים בהן התחיל את דרכו בעולם הפרסום. אבל, הרבה קודם, הדר גולדמן ניהל קריירה מוסיקלית מרשימה ועד היום מדובר בחלק בלתי נפרד בחייו.
כילד, ניגן גולדמן על כינור, שם גילה כישורים מוזיקליים בלתי רגילים. בהמשך הדרך, הסב את כשרונו המוזיקלי בכינור אל תחום הרוק, עם הצטרפותו ללהקת רוק אלטרנטיבית בתחילת שנות השמונים, ומאוחר יותר באותו עשור - עם הקמתה של להקת רוק בשם "סיאם".
את להקת הרוק, תחת השם "סיאם", הקים הדר גולדמן בשנות השמונים יחד עם חברו ג'ף שפירו, אשר אינו מתגורר בארץ עוד. השניים היוו את עמוד התווך של להקת הרוק, בעוד שיתר החברים של הלהקה התחלפו עם השנים. את להקת הרוק הקים הדר גולדמן לאחר שחרורו מצה"ל, כאשר במהלכו שירת בלהקה צבאית. היום, ממשיך גולדמן להתעניין במוזיקה ומעת לעת ניתן לשמוע על קאמבקים והופעות.
הדר גולדמן ואילון זרמון
בשנת 1992 הסב את תחום התעניינותו ופנה לעולם הפרסום. באותה השנה חבר הדר גולדמן, אל אילון זרמון, בהיותו בן 29 בלבד והם הקימו יחד את מה שהיה ועודנו, אחד ממשרדי הפרסום הגדולים ביותר במדינה "זרמון גולדמן". בשנת 1999 יצרו שיתוף פעולה עם סוכנות הפרסום הבינלאומית DDB, ושינו את שם המשרד ל "זרמון גולדמן DDB".
רק ארבע שנים מיום הקמת המשרד, וכבר נכנס הצמד לרשימת עשרת משרדי הפרסום הגדולים ביותר במדינה. הם ממשיכים לצמוח בקצב מסחרר, כאשר בשנים האחרונות הראה המשרד את קצב הצמיחה הגדול ביותר בקרב כלל משרדי הפרסום. עבודתם של צמד הפרסומאים נעשית תוך ליווי מלא של לקוחותיהם החל משלב בניית האסטרטגיה דרך הענקת שירותי הפקה, רכש מדיה, תקשורת שיווקית ועוד.
"זרמון גולדמן" הינו אחד ממשרדי הפרסום המובילים בארץ ובמסגרת עבודתם הם מנהלים קמפיינים במגוון צינורות המדיה השונים לרבות הטלויזיה, אינטרנט, עיתונות מודפסת ורדיו. בין לקוחות המשרד אפשר למצוא לקוחות כמו ללין, AIG חברה לביטוח, דלתא, דומינוס פיצה, ערוץ 10 , פוקס, רכבת ישראל, ערוץ המוזיקה הישראלי ועוד.
במסגרת עבודתו בעולם הפרסום מציג הדר גולדמן גישה חדשנית וייחודית עם הפקת קמפיינים קריאטיביים במיוחד, אשר מתאפיינים לא אחת בקריאיטיבים סנסציוניים, אשר מעוררים את דעת הקהל בכל פעם מחדש ומושכים תגובות והתעניינות רבה.
המשרד אף זכה בפרסים רבים במסגרת התעשייה הפרסומית, לרבות פרסי קקטוס, תחרות האפי הבינלאומית ועוד. הדר גולדמן מכונה כילד הרע של עולם הפרסום משום שאינו חושש להתבטא ולקחת יוזמה, ועל כך נאלץ לעיתים להתמודד גם עם ביקורות שליליות, דבר שאינו מונע מבעדו להמשיך לצמוח ולהצליח.