בתקופה זו של מיתון, יותר ויותר בעלי עסקים קטנים נאלצים לחתוך בהוצאות בעודם מנסים לקדם ולשפר את מחזור העסקאות שלהם.
מסחר באינטרנט הולך ונתפס כסביבה שיווקית אטרקטיבית ויעילה במיוחד לעסקים קטנים.
בסביבת האינטרנט, המסחר יחסית פתוח במונחים של גישה לקהל הפוטנציאלי, היום לעסקים קטנים יש את היכולת לחשוף את מוצריהם באותה הזירה בה מתחריהם ענקי התעשיה נמצאים.
רכישת חנות וירטואלית מאובטחת כפלטפורמה עוצמתית אך יעילה וזולה לרכישה מאפשרת לעסקים קטנים לשווק את מוצריהם בעלויות קטנות ובעצם להוזיל את עלויות השיווק של העסק.
מערכות חנויות וירטואליות מקצועיות המשמשות כפלטפורמה לשיווק מקוון יכולות בין היתר וייחד עם היותן כלי שיווקי מצויין, לשמש ככלי ניהול מקיף ומקצועי (משרד אחורי - BEACK OFFICE ) וגם כאן ניתן לחסוך ולצמצם עלויות על ידי שימוש במערכות ניהול ממוחשבות.
ישנן בשוק מספר מערכות מסחר באינטרנט אשר מאפשרות ליצור אינטגרציה עם מערכות ניהול קימות נוספות או עם מערכות מרוחקות , כגון יצירת מערכת ניהול סחורות אחת למספר חנויות ומחסני סחורה בעת ובעונה אחת.
למרות המיתון אל תוותר על השיווק..
אל תעשה את הטעות הקריטית ותשהה את פעילות הקידום והשיווק שלך, חלק מן החברות המצליחות דווקא מגבירות את פעילויות הקידום והשיווק שלהן בעיקר בתקופות של מיתון והאטה בפעילוית, וזאת בעיקר כי הן יודעות שדווקא בתקופות אלו התחרות יורדת משמעותית והחשיפה למוצר שלהם עולה .
פתח אמון..
בעלי עסקים קטנים חייבים לפתח ולשמור על רמת אמון בינם לבין קהל הלקוחות שלהם והשוק כולו לפחות בשנה או השנתיים הראשונות לפעילותן ומעבר..
גם כאשר המוצר או השירות זול יחסית מהמחרה, אם לקונים יש הרהורים בנוגע לטיב הרכישה שלהם - או הרורים בנוגע לחברה מאחורי המוצר, הם פשוט לא ירכשו כלום.
קח את מלוא הזמן ומדוד את צעדיך על מנת לרכוש את אמונם של לקוחותיך, וסיכוייך יהיו טובים בהרבה לשרוד תקופות מיתון כמו זו שאנו חוווים היום.