משפט מוכר אומר שאין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני. חדר הכניסה או חדר הקבלה של כל חברה הוא הפנים שלה, הוא בעצם הרושם הראשוני שהחברה מציגה למבקרים חיצוניים. לא תמצאו היום כמעט חברות (בטח לא חברות הייטק) שלא מציבות שלטים בחלל הקבלה עם שם ולוגו החברה. קיימות כל כך הרבה חברות בשוק בתחום של שלטים, וכולן מציעות מגוון רחב מאוד, אז כיצד נדע לבחור שילוט פנים?
לפניכם מספר שיקולים ועצות אשר יכולים לסייע לכם בבחירתכם:
קודם כל מבחינת התכנים שנציג על השלט - האפקטיביות תהיה הגדולה ביותר אם נציג רק את הפרטים החשובים ביותר – במקרה זה את לוגו החברה ושם החברה. אין צורך להוסיף מעבר לכך, וכמובן שאם לוגו החברה כבר כולל את שמה אין צורך להוסיף אותו שוב.
חשוב להכיר במגבלות שלכם (מבחינת השילוט כמובן) –ברור שגודל החדר והקירות ישפיעו על בחירת מיקום השלט. במקרים של שלט פנים פחות חשוב הגודל של השלט, ומה שיותר חשוב זה המיקום שלו ביחס לכניסה. האינטרס שלכם הוא שכשלקוח יכנס הוא לא יוכל לפספס את השלט. המיקום הטוב ביותר יהיה מאחורי דלפק הקבלה (שנמצא פעמים רבות מול הדלת) על הקיר, כיוון שרוב האנשים שנכנסים בפעם הראשונה למשרד יפנו ככל הנראה לדלפק הקבלה, וכך יראו בוודאות את השלט.
לגבי החומר ממנו יהיה עשוי השלט - זה תלוי בעיקר ברצון שלכם ובקיר שלכם. הרבה פעמים קירות עשויים גבס יכולים לשאת פחות משקל ואז נבחרים חומרים קלים יותר. מה שכן, אם החברה שלכם מתמחה בתחום כמו ברזל, זכוכית, פלסטיק או משהו בסגנון, יהיה נחמד לייצר את השלטים מאותו חומר.
דבר נוסף שיש לקחת בחשבון הוא התאורה. חשוב מאוד למקד את התאורה באזור השלט כדי לגרום לו ליותר בולטות. אפשר גם לדאוג שהשלט עצמו יהיה מואר וזה גם יוסיף לבולטות שלו.
ולסיכום, שילוט פנים הוא בעל חשיבות גבוהה לתדמית החברה. אמנם חשוב לנו שהשלט יבלוט בכניסה למשרד, ויהיה הדבר הראשון שיראו הלקוחות כשהם נכנסים, אבל חשוב כמובן לעשות אותו בטוב טעם, שייתן למשרדכם את האווירה המתאימה, שלא יהיה צעקני מידי ושישתלב במשרד בצורה "טבעית". ותזכרו, אלו הפנים שלכם, שווה להשקיע בזה.