מי שחי ונושם משחק ומעוניין לראות את עצמו על בטלוויזיה או בקולנוע, מתחיל את דרכו בבית ספר למשחק שמקנה כלים ומיומנויות להפוך את החלום שלו לקריירה אמיתית. לימודי משחק הם מסגרת המאפשרת למשתתפי הקורס הן להיחשף לתחום מבחינה אמנותית והן במה באמצעותה יוכלו לבחון בצורה אישית את יכולתם להפוך את תחום המשחק למקצוע.
ללמוד מהטובים ביותר
בית הספר למשחק פועל כדי להעניק לתלמידים טכניקות משחק מרכזיות, פרי ניסיונם המקצועי רב השנים של מורים ויוצרים מהטובים ביותר בישראל. תוכנית הלימודים בבית הספר נותנת מענה פרקטי לחלומם של תלמידי הקורס {להפוך לשחקנים|להיכנס לעולם המשחקשיעורים בבית הספר עוסקים בנושאים רלוונטיים לעבודת המשחק בתאטרון, בטלוויזיה והקולנוע.
למשל, הסטודנטים עוברים שיעורים תיאורטיים יחד עם קורסים פרקטיים: יסודות המשחק, דרמה לצד קומדיה ועבודה בשיטות הכוללות אימפרוביזציה. המורים בבית הספר מלמדים סדנות משחק מול מצלמה, תנועה ומשחקי תיאטרון, והתלמידים עוברים סדנות מיוחדות המכינות אותם למבחני במה ולמבחני בד.
מפגשים חוויתיים
בנוסף למפגשים במסגרת הלימודים, בית הספר מקיים סדנות אמן וימי העשרה בנושאים מגוונים למשל מסכות, פיתוח קול ושירה, משחק עם כלים פסיכולוגסטים (פסיכודרמה) וכדומה. במשך לימודיהם, התלמידים צופים בהצגות ומופעים המועלים בתיאטראות המובילים בישראל. לאחר כל מופע מתקיים מפגש עם יוצרי ההצגות והשחקנים. באופן זה, הצפייה בהצגה לחלק מתוך הלימוד. בנוסף, הלומדים מעלים בעצמם הצגות ומופעים. כך מטרת בית הספר היא לאפשר המשתתפים להתנסות ולצבור ניסיון בתנאים הדומים ככל הניתן לעולם אמיתי.
המצלמה ואתם
אחד הקורסים המושכים ביותר הוא משחק מול מצלמה – הן לטובת אלו המעוניינים לעבוד בטלוויזיה והן לטובת אלו המעוניינים בעבודה בתחום הקולנוע. בקורס זה המשתתפים עוברים הכרות עם מגוון רחב של מתודות משחק ואמצעים להביע את עצמם בכפוף למגבלות ויתרונות המדיום הקולנועי והטלוויזיוני.
למשל, תלמידי הקורס יעברו סדנאות לטכניקות להבעת רגשות, גם ללא מילים, שינוי בקצב המשחק וכיוצא בזה. עוד יילמדו תכנים העוסקים בשפת הקולנוע, כיצד מאפיינים דמות, איפור דמויות והלבשתן בקולנוע, בטלוויזיה ובתיאטרון.
הלומדים מתוודעים לקשר בין השחקנים, הבמאי, ועל האופן בו משפיעה המצלמה על היחסים ביניהם, ומתרגלים הרגלי עבודה נכונים כבר במהלך הלימודים. בין הנושאים הנלמדים: שפת גוף במשחק מול המצלמה, סוגים שונים של חזרות, התייחסות לדמויות שונות, הבנת טקסטים ברמות שונות, עבודה על מונולוגים ועל סצנות הכוללות מספר רב של משתתפים.