חפש מאמרים:
שלום אורח
22.10.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חורפיש - צימרים אטרקציות נופש וחוויה!

מאת: עינבצימרים25/05/20101811 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

צימרים ואטרקציות - לא הכל צפוי מראש...

בדיוק כשחיפשתי מקום לחופשה משפחתית שאנחנו רוצים לקחת בתקופה הקרובה, נחשפתי לפרסום של פסטיבל "כפר ביקרת" המתקיים בכפרים הדרוזים והצ'רקסים. התאריכים הספציפיים של הפסטיבל אינם נוחים לי בשל התחייבויות קודמות, אבל בהחלט עלתה בי המחשבה המקורית של נופש בכפר דרוזי או צ'רקסי.

יש משהו מצחיק בכך שלמרות שאני יודעת שהדרוזים משרתים איתנו בצבא ובכוחות הביטחון, מארחים מופלאים ואנשים מקסימים, מרתיע אותי להגיע לחופשה ביישוב בעל שם ערבי.

החלטתי להתגבר על הרתיעה הלא רציונלית הזאת ולקחת את כל המשפחה לחופשה בכפר הדרוזי חורפיש שבגליל. הודעתי לבעלי ולילדים שאנחנו יוצאים לחופש כיפי, משפחתי ומגבש במקום מיוחד, ארזנו בגדים, ספרים ומשחקים, ויצאנו אל הדרך.

עשינו  את דרכנו בכבישים המתפתלים בין הרים ירוקים וצמחיה שופעת, לעבר צימר "אירוח דרוזי – קן נשרים". בסביבה כבר ראיתי המון מקומות מעניינים שנוכל לטייל ולבקר בהן, והתחלתי להתלבט בין פינות החמד שאפשר לעשות בהן ארוחת על האש משפחתית.

כשהגענו אל הצימר, קיבלו את פנינו בסבר פנים יפות ובשמחה גדולה המארחים שלנו, והרגשתי שעשיתי את הבחירה הנכונה. אירוח לבבי כזה עוד לא ראיתי בשום מקום אחר שבו התארחתי. המארחים סיפרו לנו שאנחנו נמצאים בשכונה של משרתי כוחות הביטחון, מה שהגביר את ההבנה שלי שלא היתה לי שום סיבה לחשוש להגיע אל הכפר רק בגלל שמו.

הגענו אחרי הצהריים והתחלנו להתארגן. השמש עוד היתה בשמיים, ולכן זכינו לתצפית מרהיבה של ההרים הגליליים מכל עבר. המארחים הסבירו לנו מה אנחנו רואים, ובינתיים הילדים התרוצצו בחצר האבן היפיפיה. לילדים שלי יש נטייה להיות חשדניים ביותר, אבל משום מה הפעם הם הרגישו בבית והיה ניתן להבחין שהם מרגישים בנוח.

השמש התחילה לרדת בכיוון מערב, ואני זכיתי ליהנות מאחת השקיעות היפות מתחת לכיפת השמיים. אכלנו ארוחת ערב קלה והתחלנו להתארגן לשינה, וזה היה גם הזמן לסקור את פנים הצימרים.

מצד אחד, הצימרים מאד פשוטים ופונקציונליים מבחינת ציוד וריהוט. לא מדובר בסוויטות יוקרה, אבל גם ממש לא חיפשנו כאלה, והן גם לא מתאימות לתקציב שלנו.

מצד שני, רואים שהצימרים מאד מושקעים ומסוגננים, ושכל פרט בהם עוצב באהבה ובמחשבה. חדר השינה צבוע בגוונים רומנטיים שמעניקים אוירה אינטימית, הכל מסודר ונקי, וזה נותן הרגשה נעימה ונוחה למתארחים.

ההפתעה הגדולה הגיעה בבוקר – ארוחת בוקר דרוזית עשירה, עם ניחוחות גליליים, מטעמים שלא הפסיקו להפתיע אותנו, וכל זאת במרפסת תחת השמיים הצלולים ואל מול הנוף המרהיב. הארוחה היתה טריה וטעימה בצורה בלתי רגילה, והיוותה חוויה של ממש הן מבחינתנו והן מבחינת הילדים. לא יעזור כלום – אין על האוכל הדרוזי האותנטי!

את היום בילינו בטיולים בכל האיזור, בהמלצת המארחים המקסימים שלנו. בתחילה נסענו לכיוון ראש הנקרה וחוף אכזיב, והתחלנו לחזור דרך אגם מונפורט לכיוון הצימר.

את המנגל עשינו בסוף במרפסת של הצימרים בנוחות ובלי לסחוב בשר לכל מיני מקומות, ואחרי שקצת נחנו בצהריים, המשכנו לטיול רגלי בנחלים קטנים שיש בסביבה של הכפר, בהדרכת אחד המארחים. היה יום מקסים ומלא בפעילויות, שהותיר אותנו שדודים לשנת לילה  מעולה.

לסיכום, תוציאו מהראש את החשש לצאת לחופש ביישוב בעל שם ערבי, ונסו לבקר בכפרים הדרוזים. במיוחד אני ממליצה על "אירוח דרוזי – קן הנשרים" בחורפיש, שבו היתה לי חופשה מעולה עם אירוח מדהים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כתיבת מאמרים לאתרי אינטרנט בשיתוף אינדקס אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עינב

מאת: עינבמתכונים ואוכל - כללי27/02/111608 צפיות
סתם קפה או קפה קפה? מה אתם יודעים על רשת בתי הקפה המובילה בישראל?

מאת: עינבהפרעות קשב וריכוז14/12/101675 צפיות
בריאות הנפש - הכנס השנתי הראשון של ה-ADHD מגיע לישראל...

מאת: עינבוטרינריה11/10/105875 צפיות
החתול שלך סובל מתולעים? כיצד מזהים תולעים? האם זה מסוכן לחתול או לבני אדם?

מאת: עינבחוק ומשפט - כללי03/10/102139 צפיות
קיבלת פסק דין אחרי משפט ארוך אבל הצד המפסיד מסרב לשלם? בואו לקרוא על מימוש פסק דין בהוצאה לפועל...

מאת: עינבהחזרי מס20/09/101518 צפיות
האם בדקת פעם האם הנך זכאי/ת להחזרי מס? האם אתם יודעים כי יותר מ-55% מהשכירים במשק זכאים להחזרי מס?

מאת: עינבתוספי מזון24/08/106944 צפיות
מטרנה ותוספי תזונה לתינוקות - מידע רפואי ובריאותי לאם ולילד...

מאת: עינבראיית חשבון15/08/103657 צפיות
אם את או אתה מנהלים עסק בטח שאלתם את עצמכם מה תפקידו וסמכויותיו של רואה חשבון CPA בישראל?

מאמרים נוספים בנושא צימרים

מאת: יוסי לויצימרים04/09/172154 צפיות
מדוע לבחור בוילת נופש מפוארת לכל המשפחה? מה היתרון בוילות בצפון למשפחות? כל התשובות לשאלות במאמר הבא.

מאת: איל יזרעאלצימרים28/05/171507 צפיות
שותפות בין אורחי חוות כרמי עבדת לאורחי הצימרים מאפשרת למשפחת יזרעאל לתרום כמה עשרות לילות בשנה לעמותת אי"ל לחולי האפילפסיה. משפחות הילדים החולים מוזמנים לנפוש בחווה ולאגור כוחות מן היום יום המורכב של התמודדות עם המחלה הקשה וזאת בחינם. אנו מקווים שבעלי עסקים נוספים יאמצו מודל זה לרווחת החברה והקהילה.

מאת: רוןצימרים05/05/171579 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171556 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: נטלי הרוש צימרים24/01/171567 צפיות
נכון שיש הרבה דברים חשובים מאוד במהלך היום יום אך ישנם דברים שאין לדלג עליהם, מצטערים לא משנה מה התירוץ, זוגיות תישחק אם לא תעבדו עליה , אם לא תשקיעו זמן קצת בבן או בת הזוג רחוק מכל רעשי הסביבה. זמן לעצמכם, לפרטיות שלכם חייב להיות בראש סדר עדיפויותיכם.

מאת: נטלי הרוש צימרים31/12/161637 צפיות
איך נתכנן נכונה את החופשה שלנו? נסגור מקום נרכוש כמה כרטיסים לאטרקציות, קצת קניות, בריכה וכך זה ניראה בדרך כלל.. אך בדרך כלל זה לא כל כך יעבוד, לפחות לא כמו שהיינו רוצים שזה יעבוד.

מאת: נטלי הרוש צימרים30/11/161650 צפיות
למה למעשה יוצאים לחופשה...?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica