חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האוזן יודעת למכור?

מאת: Bit2Be Musicמיתוג15/03/20091068 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אתם מכירים את זה שאתם מתקשרים לעירייה ,למשל, עונה לכם מזכירה אוטומטית לא ברורה (שנשמעת כמו השכנה שלך), מדברת חלש או חזק מידי ולוקח שנים עד שאפשר להבין על מה ללחוץ כדי להגיע למענה אנושי הכי מהר. מעצבן? כן. מתסכל? די...
כשכבר מגיע הרגע הנכסף ועונה לכם הפקיד בעירייה, אנחנו כבר נוטפים מעצבים לא?! ואז המסכן חוטף את התסכולים שלנו.

באותו עניין, ראיתי חברה שמוכרת שירותי אספקת מים לבתים פרטים, עם הבטחה שהמים שלהם ללא אבנית. וואלה, מצוין. אני רוצה כזה אמרתי לעצמי. הגיע הזמן להפסיק לסחוב בקבוקים. האוטובוס שעליו התנוססה הפרסומת המבטיחה ברח כשהתחלף לו הרמזור, אבל את 4 הספרות של החיוג המקוצר עם כוכבית קלטתי בלי בעיה (מספר מקוצר זה קטע גאוני לא?!) בלי לחשוב פעמיים, התקשרתי. צליל חיוג. צלצול ראשון, שני , שלישי, רביעי, חמישי... רגע זאת לא חברה גדולה? מה, אני מתקשר לבית פרטי של מישהו? חשבתי לעצמי... צלצול שישי ובשביעי ענתה לי בחורה עייפה קצת. לא שתתה מספיק מים כנראה... היא מסרה לי כמה פרטים על המוצר שלהם אבל כבר ירד לי החשק. מאוחר מדי, סורי. משום מה זה נשמע לי לא רציני כל העסק הזה.

סיוטון באורך 3 דקות תפס אותי כשהתקשרתי לחברת טלפונים גדולה. עם הצלצול הראשון עונה לי קריין עם מוזיקה חדשה ודי מגניבה האמת. משהו בקול הבס של הקריין הרגיע אותי ונתן לי הרגשה טובה. פשוט תחושה נעימה מרגיעה כזאת. מכירים את זה? העניין הוא שאחרי 3 דקות כבר בא לך להתאבד אחרי ששמעת את אותו לופ קרוב ל 15 פעמים. די מספיק, ניתקתי. קיבלתי קריזה, למרות שאני בחור סבלני (שפיות זה עניין יחסי לא?!)

העירייה, חברת המים, חברת הטלפונים - כל אחד בדרכו שלו פספס אותי כלקוח.

במקרה אחד ויתרתי על הקניה מראש ובמקרים האחרים פשוט חטפתי קריזה עם נטייה קלה לחרופה. כבר אמרתי שאני נחשב אדם רגוע? תשאלו את כל מי שמכיר אותי...

מה כל כך הפריע לי? מה היה חסר?

כשאנחנו מתקשרים, באופן טבעי, החוש הראשון שפועל הוא חוש השמיעה. בלי שנשים לב האוזן "מרגישה" עבורנו.

איך זה יכול להישמע אחרת? מהו מענה קולי אפקטיבי?

·         מענה עם צליל ברור, נקי ויפה ישמע לנו תמיד איכותי ונעים.
·         סאונד טוב = קל וכיף להקשיב לאורך זמן. הנוסחא פשוטה: תן ללקוח סאונד ברמה טובה, תקבל ממנו זמן הקשבה מקסימלי.
·         חשוב שיהיה ווליום מתאים עם תדרים שנעימים לאוזן. אחרת, לא ישמעו טוב או שנרחיק את האוזן כי זה יציק לנו במקרה של ווליום גבוה. בכל מקרה כזה ההקשבה שלנו תפגע וכנראה נאבד עניין די מהר.
·         קריין או קריינית נעימים, מרגיעים וישירים תמיד יתנו תחושה טובה שיש על מי לסמוך. לא כדאי שהם יהיו תוקפניים ושיווקיים מידי, כי אז בדרך כלל זה נשמע כמו גימיק לא רציני.
·         מה עם מוזיקה? חייבים? אם נשים לב מוזיקה נכונה יכולה ליצור את התחושה הרצויה. תווים נכונים, עיבוד מתאים, ביצוע ברמה גבוהה - כולם יוצרים את המנגינה הנכונה עבור המענה הקולי. בדומה למוזיקה בסרטים, בטלפון, מוזיקה היא קריטית על מנת לקבל את האווירה הנכונה. תזכרו, אין מה לראות בטלפון - הכול בנוי על הקול!
·         סלוגן מושר, או בלועזית ג'ינגל - יכול לעשות הבדל. במענה קולי עם ג'ינגל העסק מרוויח יותר. השם של החברה נחרט בזיכרון ונהפך למותג באוזני הלקוח. הכי קל לזכור שיר קליט שמתנגן לנו בראש לא?! מוזיקה קליטה בשילוב עם סלוגן נכון עושים את זה. אחרת מי זוכר את שם החברה? (לדוגמא AIG, מי לא מכיר אותם?! בעיקר בזכות הג'ינגל המוצלח) מי אמר שמענה קולי הוא רק קריינות? זה זמן פרסום אוויר חינמי שאסור לאף עסק לפספס, מצד שני הג'ינגל במענה הקולי חייב להיות קצר וקולע אחרת הלקוח מתייבש על הקו.

לסיכום, מענה קולי נכון עושה את שירות משמעותי עבור העסק. כדאי לשקול השקעה במה שהאוזן של הלקוח שלנו שומע. בטלפון לא רואים, רק שומעים. אם כבר שומעים, אז בואו נשמע טוב.

 www.bit2bemusic.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

Bit2Be Music מתמחה בהפקת ג'ינגלים, מוזיקה מקורית וקריינות לכל מדיה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Bit2Be Music

מאמרים נוספים בנושא מיתוג

מאת: שלום כהןמיתוג27/09/192798 צפיות
רוצים להדפיס מדבקות למשרדים? מחפשים בית דפוס בו תוכלו להדפיס את המדבקות המתאימות לכם באיכות גבוהה מאוד, ובמחיר משתלם ונוח? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: ויקטוריה פיינרמןמיתוג09/08/176262 צפיות
נניח שאתה מפיק סרט תדמית או סרטון הדרכה עם קריינות בשביל לקוח, ואתה מחפש קריין. אתה מקבל כמה הצעות מחיר מכמה קריינים שמקליטים מאולפן ביתי, אבל התעריפים והשירותים בהצעות השונות לגמרי שונים אלה מאלה. איך תחליט במי לבחור? כדאי ללכת על ההצעה הכי זולה? כדאי ללכת עם מי שנותן הקלטה מחדש בחינם? אולי כדאי ללכת עם מי שנותן תנאי תשלום נוחים?

מאת: amirdadon90מיתוג27/12/162663 צפיות
את דודי מליץ כמעט כולנו מכירים, וזאת לאחר שבשנת 2009 השתתף בתוכנית הריאליטי הפופולרית "האח הגדול" ואף זכה בה - אבל מליץ, וזאת כבר לא רבים יודעים, הוא גם אחד מאנשי המקצוע המוכשרים ביותר בתחום האסטרטגיה התקשורתית ובעליו של משרד יחסי ציבור מצליח הנושא את שמו.

מאת: שלום כהןמיתוג15/08/162783 צפיות
בשנים האחרונות אפשר לראות לא מעט אנשים שהחליטו לעשות שינוי בחיים, לעזוב את העבודה בתור שכירים ולהקים עסקים עצמאיים.

מאת: דרורמיתוג04/07/162263 צפיות
לפני נתונים של חברת טיוטה, בשנים האחרונות נמכרו למעלה מ-5 מיליון מכוניות היברידיות אשר החברה ייצרה. בישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף מכוניות שכאלה. מכוניות אלו הפכו פופולאריות מאוד בעולם ובישראל, בזכות העוצמה שלהן, בזכות היכולות המרשימות, אך בעיקר בזכות העובדה שמדובר בכלי רכב ידידותי לסביבה.

מאת: דרורמיתוג04/07/162180 צפיות
אחד הויכוחים שנשמעים בשנים האחרונות בעולם הרכב הוא, האם משתלם לרכוש רכב היברידי או שמא מדובר בכלי רכב שהפרסום החיובי אודותיו עולה על הביצועים שלו בשטח? ויכוח זה נשמע לאור העובדה שבישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף כלי רכב היברידיים של חברת טיוטה, החברה המובילה בייצור מכוניות היברידיות בעולם. הרכב מכרה עד היום למעלה מ-5 מיליון כלי רכב מסוג זה בכל רחבי העולם.

מאת: SEOMANמיתוג22/03/162075 צפיות
בעולם המודרני לא פשוט להפוך את העסק למותג בקרב הציבור ובקרב קהל הלקוחות. אנשי מקצוע רבים מתקשים לפרסם את העסק שלהם ולמתג אותו בקרב קהלי היעד שלהם. להלן מספר טיפים שיוכלו לסייע לכם למתג את העסק שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica