דאב מבית יוניליוור משיק קמפיין לרגל הרחבת סדרת הטיפוח לשיער דאב ת'רפי עם מגוון חדש להגנה על השיער מפני נזקי עיצוב בחום Dove Heat Defense Therapy
במהלך הכולל פרסום בטלוויזיה ופעילות אינטרנט ייחודית השקיעה החברה כ- 1.5 מיליון ₪
בהמשך להצלחת סדרת מוצרי הטיפוח לשיער - דאב ת'רפי, מרחיב דאב מבית יוניליוור את מגוון מוצריו עם סדרה להגנה על שיער מפני נזקי עיצוב בחום - Dove Heat Defense Therapy. ההשקה תלווה בקמפיין באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, תחת המסר "הקץ לדאגות מנזקי הפן". במהלך השקיעה החברה כ- 1.5 מיליון ₪.
ממחקרים שערכה יוניליוור עולה כי קרוב ל- 60% מהנשים בישראל נוהגות להשתמש במכשירים ליבוש שיער, במהלך החורף עולה נתון זה ל- 74%.
השימוש התכוף במכשירים אמנם מקל על עיצוב וייבוש השיער ותורם למראה שיער מטופח בטווח הקצר, אולם בטווח הארוך גורם לנזק מצטבר – קווצות מפוצלים, שיער יבש, נשירת שיער וכו'.
הקמפיין החדש יסיר דאגה מליבן של נשים העוסקות בעיצוב שיער בחום ויציג בפניהם את הסדרה החדשה המאפשרת להן להמשיך בשגרת יומן. הקמפיין יעלה בערוצים 2, 10 ו- 24 וימשך כשלושה שבועות.
שולי כרמל, מנהלת שיווק תחום הטיפוח האישי, יוניליוור ישראל: "מחקרים מעידים כי 80% מהנשים אינן מרוצות מהשיער שלהן. רבות מהנשים מתמודדות עם הנושא באמצעים שונים ביניהם מכשירים שונים הפועלים על חום. טיפולים אלה יוצרים מעין "מעגל סיזיפי" בו עוסקות נשים רבות בפעולות שונות ותדירות במטרה לשפר את מראה שערן ולהראות טוב יותר.
פעולות אלה משפרות את מראה השיער לטווח קצר אולם בטווח הארוך גורמות לנזק מצטבר של סיב השערה. סדרת דאב ת'רפי מעניקה פתרונות מקצועיים לבעיות שונות הנגרמות מטיפולים לעיצוב השיער. סדרת Heat Defense נועדה לשחרר את הנשים מהדאגה לנזקים ולאפשר להן להמשיך בפעולות עיצוב השיער השגרתיות. ככל מוצרי דאב ת'רפי אנו בטוחים כי גם סדרה זו תזכה להצלחה בקרב המשתמשות בה."
סדרת דאב Therapy Heat Defense החדשה כוללת 4 מוצרים בנראות מבודלת עם צבע אדום- כתום, כולם לשיער העובר עיצוב בחום: שמפו, מרכך, מסיכה ותרסיס להגנה וברק.
סדרת דאב Therapy הינה סדרת מוצרי השיער היחידה בישראל המציעה נוסחת סרום מתקדמת בפורמולציה של כלל מוצריה – סרום משקם, סרום מגן וסרום מעניק לחות אשר מספקים מענה מקצועי לצרכי השיער השונים. הסרום המשולב במוצרים, הינו פטנט מהפכני של יוניליוור המאפשר כיסוי והגנת השערה בצורה טובה ביותר הודות לגודל חלקיקים קטן ביותר של הרכיבים בסרום.
אודות שוק השיער בישראל
מנתוני נילסן עולה כי 35% ממוצרי הנמכרים בתחום השיער (שמפו/מרכך) הינם מוצרים מתמחים- טיפוליים (מוצרים לשיער פגום במיוחד, לשיער צבוע, לשיער יבש וכו') וכי נשים מחפשות יותר ויותר פתרונות מקצועיים על פני מוצרים לשיער רגיל.
קטגוריית השיער (ללא ילדים) מוערכת בכ- 400 מיליון ₪ בשנה. כ- 37% מהמוצרים בקטגוריה מיועדים לשיער רגיל, 30% מהמוצרים הינם מוצרים טיפוליים, 26% נגד קשקשים, 4% לשיער דק ועדין ואחרים (נילסן, כספי, מרץ 10).
אודות דאב
המותג דאב נכנס לראשונה לישראל בשנת 1996 עם השקת סבון מוצק ונוזלי. מותג דאב התרחב בהצלחה רבה לקטגוריות נוספות: בשנת 1999 נכנס דאב לתחום טיפוח העור, בשנת 2000 לקטגורית הדאודורנטים, בשנת 2001 לקטגוריות השיער, ובשנת 2004 חיזק המותג את נוכחותו בתחום טיפוח הפנים. כיום דאב הינו מותג הטיפוח מספר 1 בישראל.