הימים שבהם תכנון אתר אינטרנט היה תהליך פשוט חלפו מן העולם. נכון שלבעלי מקצוע שהוכשרו יש כלים רבים יותר העומדים לרשותם ממה שהם עשו לפני כמה שנים. אבל היום בניית אתרים הפכה לדבר הרבה יותר תחרותי. בימים אלה מצפים ממעצבים לבוא עם רעיונות מקוריים אשר יעזרו לקדם את האתר.
העובדה המצערת היא שאתר מושך לבדו אינו מספיק כדי ללכוד לקוחות. יש גם דבר קטן שנקרא קידום במנועי חיפוש (SEO). אם מעולם לא שמעתם על זה, SEO היא במהותה שיטה שבאמצעותה הלקוחות יכולים למצוא ולהגיע לאתר האינטרנט שלך.
התהליך הוא פשוט למדי. לצורך הדיון שלנו, בוא נגיד שאתם מחפש הזמנות במלון בעיר זרה בה אתם מתכננים לבקר. אחרי שביצעתם חיפוש בסיסי עם מנוע החיפוש המועדף עליכם, המחשב יציג בדף התוצאות. מכיוון שאנשים באופן טבעי לחצים על רישומים בחלק העליון של הדף הראשון, חשוב לחברות לשפר את המיקום שלהם. תהליך מקבל רישומים לראש הדף נקרא SEO.
למעשה, מה החברות מנסות לעשות זה בעצם לשפר את דירוג SEO שלהם. דירוג זה מבוסס על מספר גורמים שונים. זה בדרך כלל את העבודה של מעצב האתר או מפתח האתר. תפקידם במקרה זה הוא לסייע לחברה להשיג דירוג SEO גבוה.
איך הם עושים את זה? הדרך הקלה ביותר ובמחיר הסביר ביותר לשפר או להשיג דירוג גבוה היא לכתוב מאמרים SEO עם מילות מפתח רלוונטיות לאתר שלך. מאחר שרוב מנועי החיפוש סורקים את האינטרנט עבור מילות מפתח דומות, התמקדו יותר בביטויים ספציפיים המשלימים את התוכן שמופיע באתר שלכם. דרכים אחרות לקידום האתר הן עיצוב ופיתוח האתר בצורה חכמה. ניתן להוסיף עיצוב לוגו ועיצוב גרפי עם תגיות מתאימות אשר יעלו במנועי החיפוש.
אזהרה: לא לכלול מילות מפתח רבות מדי במאמר זה. מנהג זה נקרא בדרך כלל דחיסת מילות מפתח ומנועי חיפוש רבים עשויים באופן אוטומטי לקטלג את האתר שלכם כמו זבל אם אתם עושים את זה לעתים קרובות מדי.