דיבורים על בית אבות...
כשדיברו עם רועי על זקנה נהג לומר "גיל מבוגר זה דבר שקורה לאחרים, אני לעולם לא אהיה זקן."מובן מאליו, שעצם המילה בית אבות הייתה זרה לו, ואף החרידה אותו.רועי עבד כאיש מכירות בכיר בסביבה עתירת לחצים הבנויה על הצבת מטרות והשגת יעדים.השנים חלפו, וכוחו של רועי תש. יום אחד הגיע רועי למסקנה כי הבית אינו מהווה עבורו יותר את סביבת המגורים הרצויה, ועדיף כי ימצא בית אבות מתאים.
החיים והמעבר לבית האבות
מכיוון שעיסוקו סבב סביב מידע, ידע להעריך את העוצמה והיכולות בהשגת מידע מקיף איכותי ועדכני.מסיבה זו, שכר רועי את שירותיה של חברת ייעוץ והכוונה לבתי אבות.מכיוון שתחום עיסוקו ומומחיותו מעולם לא היו קשורים לסביבת בתי אבות, הוא נחשב לבור בכל הקשור אף למושגים הבסיסיים הקשורים לענף. ולכן, טרח רועי, חקר ובדק כל הקשור לנושא ואף דרש ועמד על זכותו לקבל כל פרט מידע והסבר אפשרי.החברה אותה שכר, הבינה את רועי, שמבחינות רבות לא נחשב ללקוח "קל", היא גילתה אמפתיה למכלול צרכיו,משאלותיו ודרישותיו. היא עמלה לספק לו את המידע שביקש ואף מידע שלא החשיב כרלוונטי. זאת בנוסף לדוחות מפורטים אותם העבירה לרועי. במרכז תפיסת השירות של החברה היה הלקוח. ללקוח המשלם במיטב כספו לא נחסך מאמץ כדי לתת לו שירות מרבי. זאת, כדי שיוכל להשיג את מטרתו – מציאת בית האבות הטוב והראוי ביותר.ואכן, העובדה שרועי נהג כצרכן נבון העומד על זכויותיו, סייעה לו לבחור בית אבות הולם המתאים לו ביותר.גם בבית האבות, עמדו רועי ומשפחתו על קבלת שירות איכותי ומשביע רצון. רועי ביקש וקיבל עדכון תקופתי מבית האבות והצוות הרב מקצועי הפועל בבית.ברבות הימים, הצטרף אליו חברו משכבר הימים – אורן.וכך, חיים רועי ואורן באושר ונהנים מאיכות חיים טובה עד עצם היום הזה. לסיכום: צרכן מלומד, יחד עם חברה בעלת תודעת שירות גבוהה, יוצרים סינרגיה חיובית ועוצמתי ממנה נהנים ויוצאים נשכרים כ-ו-ל-ם.