חפש מאמרים:
שלום אורח
28.12.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דף נחיתה עושה את ההבדל.

מאת: רון לוגסיפרסום באינטרנט23/02/20102610 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בניית דף נחיתה ועלייתו לאוויר

דף נחיתה :דף נחיתה הוא דף אינטרנט אליו ינחתו גולשים מקישור של פרסומים שונים כגון באנרים וקישורים . תפקידו של דף הנחיתה הוא למקד את תשומת לבו של המבקר למסר ספציפי ולהניעו כך יגרום לגולש להמשך פעולה השארת פרטים מכירה או שליחת דואר אלקטרוני .

התפקיד של דף הנחיתה זה להגביר את יחס ההמרה בין כמות ההקלקות על הבאנר או הקישור לבין כמות המבקרים אשר בפועל מבצעים את הפעולה הרצויה ע"י המפרסמים .

דף נחיתה מוצלח :

יש לך מספר שניות שהגולש מגיע לדף נחיתה הוא לא יקדיש יותר ממספר שניות להחליט האם להישאר בו או לא ולהפוך אותו לקונה או ללקוח ..לא משנה מה אתה מוכר –הין אם זה מוצר אלקטרוני או רשימת תפוצה של אתר .......יש לנו שניות בודדות לרתק את הגולש ולהראות לו במה מדובראו לאבד את הסבלנות שלו.

צריך להיות ממוקדים.

צריך שהדף יהיה יפה מסודר לעין ושיהיה בו חיים, קישור ברור למה שאתה רוצה שהגולש יעשה אם זה רישום פרטים אז בצורה ברורה קישור מודגש,אם זה מכירה אז כפתור ברור של "קניה" ניתן להשתמש בסרטון המדבר אל הגולש או פנייה ע"י הקלטה של טקסט זה עוזר למשוך תשומת לב . דף נתיחה מוצלח הוא דף שמצליח להפוך יותר גולשים לקונים. המונח המקצועי למדידת ההצלחה הוא " יחס המרות טוב " . יחס ההמרה הוא אחוז המבקרים שמגיעים לדף הנחיתה שהופכים ללקוחות. אם 1000 אנשים ראו את דף הנחיתה ומתוכם 10 אנשים הפכו ללקוחות, יחס ההמרה של הדף הינו 1%. יחס ההמרה של דפי הנחיתה הוא אחד הפקטורים החשובים, אם לא החשוב ביותר, שיקבעו את הצלחתו של אתרך. אם על ידי שיפור דף הנחיתה יחס ההמרה עולה מ-1% ל-3%, הרי שמספר הלקוחות שלכם גדל פי 3!

http://landme.co.il/1099/

טיפים נוספים :

בחירת כותרות מאוד חשוב בגלל שזה הדבר הראשון שצץ לגולש מול העיניים. רוב הגולשים מתחילים בסקירה מהירה של הכותרות ,ורק אחרי זה ממשיכים לתוכן עצמו אז הכותרות שלנו צריכות להיות מושכות ומעניינות והן צריכות להסביר ולהראות לגולש מה אנחנו מציעים.

קריאה לפעולה "קנה עכשיו", "הרשם עוד היום לרשימת התפוצה" ,"מלא את השאלון ".יש לקבוע מה מהי תגובת הגולש הרצויה ולהביאו לביצועה.

וכמובן הטקסט עצמו :אתרים רבים משקיעים רבות בעיצוב של האתר ומשקיעים מעט מאוד בטקסט עצמו .לטקסט יש חשיבות עצומה !!!!חוץ מהעיצוב המושקע שהטקסט יהיה כתוב בנימה אישית ,אדם מול אדם ,

טיפ נוסף ספר המלמד את כל סודות הadworde של גוגל בעיברית מפורט מומלץ בחום לקידום האתר שלכם או דף הנחיתה

להסביר בדיוק מה הדף מציע ..

מקווה שזה נותן מענה בהצלחה חברים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רון לוגסי

http://uleadtosuccess.com/

אתה מוביל להצלחה !!

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רון לוגסי

מאת: רון לוגסיאימון אישי07/03/105775 צפיות
וו קלמנט סטון ,מייסד combined insurance ואחד מגאוני החדרת המוטיבציה במאה שלנו ,היה אחד האמנים בהדרכת אנשי מכירות ,כיצד להתגבר על הפחד לבקש . הוא ידע שאם לא תיהיה בידם טכניקה שתחזיק אותם עד שיקבלו" כן " , סביר שהם יפרשו אחרי עשר שיחות מכירה .

מאת: רון לוגסישיווק באינטרנט23/02/102802 צפיות
כדי להתחיל להשתמש באינטרנט ככלי שיווק צריך להבין בעצם ,מהו מנוע חיפוש???? אז מה זה מנוע חיפוש ??? "מנוע חיפוש היא מערכת אחזור מידע ,שמעוצבת כדי לאתר מידע (קבצים או תוכן ) המאוחסן במערכת המחשב.צורת החיפוש הנפוצה ביותר כיום היא מנועי החיפוש האינטרנטיים .מנוע חיפוש מנגיש מידע למחפש ,ועוזר לצמצם את את הזמן הנדרש כדי למצוא מידע , ועוזר להתגבר על הצפת מידע הקיימת היום במדיה .בעזרת מנועי החיפוש ניתן למוא מידע רב מסמכים ותמונות וסרטונים העוסקים בנושא מסוים ,ועד מוצרים זמני נסיעות בתחבורה ציבורית .עקרון הפעולה הבסיסי של מנועי החיפוש הוא שהלקוח ממלא שאילתא המציגה את המידע הנחוץ לו ושולח אותו לשרת ,השרת מקבל את השאילתא ומפעיל ישום לביצוע הפעולה ,תוך כדי הפעלת אלגוריתמים שנועדו לסנן את התוצאה כך שיהיו רק בנושא שהלקוח מחפש .לסיום פעולתו מציג השרת את התשובה בפני המשתמש, בדרך כלל ע"י רשימה .

מאת: רון לוגסיאימון עסקי23/02/102364 צפיות
למצוא את הדרך מה המטרות שלי הלמה שלי עוזר להפוך את החלום למציאות.......

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213911 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: משה סויסהפרסום באינטרנט04/12/202352 צפיות
יש ברשותכם עסק פעיל או חדש והינכם מעוניינים לפרסם אותו למכירה באינטרנט, מה עליכם לעשות על מנת למכור את העסק במהירות.

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/172911 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/172837 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/162428 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/162956 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/162871 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica