כיצד באמצעות ביקוש אנו יכולים להגיע לתחזית המכירות וההכנסות – באמצעות התכנית העסקית.
תחזית המכירות של החברה תיבנה באחת משתי דרכים
1. הביקוש הקיים בשוק (מעלה – מטה)
2. או בחינה של מה שקורה בשטח (מטה – מעלה)
למאמר המלא...
|
בישראל נסגרים מדי שנה כ – 40,000 עסקים ולכן אנו יודעים היום כי ישנה חשיבות גדולה ביותר לחידוד ההבנה בתחום ההתנהלות העסקית. בראשית הדברים עלינו להבחין בין כלים לניהול שוטף ונכון של העסק ובין הצורך לפעול להגשמת האסטרטגיה העסקית של החברה.
למאמר המלא...
|
הרשתות החברתיות מהוות את הדבר החם ביותר ברשת בשנים האחרונות. מלבד העובדה שמיליוני אנשים צעירים, מבוגרים ומכל מגוון האוכלוסייה פוקדים אותן מידי יום, נוכחותן עוזרת לגיוון אמצעי הפרסום והשיווק המסורתיים שהיו נהוגים עד כה.
למאמר המלא...
|
כיצד נמצא את המשקיע הנכון?
אחת השאלות הקשות הניצבות בפני היזם הינה כיצד למצוא ולהגיע למשקיעים פוטנציאליים?
את המשקיעים המוכרים והטובים קשה לתפוס כי הם מקבלים המון הצעות להשקעה בכל חודש, דבר הגורם להם לסנן פניות שלא עומדות בסטנדרטים או כאלה שאינן מוצגות בצורה מיטבית.
חשוב לזכור: פגישה עם משקיע פוטנציאלי הינה חשובה מאוד ומהווה את ההזדמנות להפיכת החלום למציאות.
GONOGO שמחה להביא בפניכם מספר טיפים ונקודות חשובות בדרך אל המשקיעים, תשובות לשאלות אלו יוכלו לסייע לכם להפיג את הערפל סביב השאלה
למאמר המלא...
|
בעשור האחרון הביאה המהפכה הדיגיטלית, יחד עם תהליך הגלובליזציה לשינויים כלכליים, תרבותיים וחברתיים נרחבים. אחד השינויים הדרמטיים שהתרחשו בתקופה זו, הינו הגידול בסחר העולמי ואפשרויות המסחר השונות בין מדינות ...העולם. גם ישראל מושפעת מהגלובליזציה, בצורת רפורמות כלכליות רבות אשר חלקן יושמו בהצלחה בעשור האחרון. רפורמות אלו הן בעיקר בתחום המט"ח והמיסוי ובעצם הכשירו את הקרקע ליזמים ישראלים רבים לצאת מגבולות ישראל ולעשות עסקים בחו"ל.
למאמר המלא...
|