ברשת קיימים אינספור אתרי אינטרנט. כולם מנסים להגיע לנתח אוכלוסיה ממוקד וגדול ככל האפשר, על מנת לקדם את האינטרס של בעלי האתר ולהצדיק את קיומו. המטרה העיקרית של כל בעל אתר הוא שתתרחש “המרה”, כלומר שהגולש יהפוך מגולש סביל לגולש פעיל. גולש עובר “המרה” כאשר הוא מבצע באתר פעולה מסוימת, החל ממילוי טפסים, דרך רכישת מוצר והשארת פרטי קשר וכלה בהצטרפות כחבר.
מובן אם כך שככל שההמרה מתבצעת באחוזים גבוהים יותר, כלומר היחס בין מבקרים למבצעים גבוה יותר, כך האתר מצליח יותר לקיים את מטרותיו.
למאמר המלא...
|