אם אתם יושבים בבית ליד שולחן הכתיבה שלכם, או שאתם יושבים בפינה הנחמדת שלכם בעבודה, אז בוודאי אתם שמים לב לציוד המשרדי הרב המקיף אתכם. לציוד משרדי יש נוכחות מלאה בכל משרד ואין עסק היכול להתקיים בלעדיו. מה משדר הציוד משרדי על החברה שלכם ומאילו חברות כדאי לרכוש ציוד משרדי, על כך במאמר שלפניכם.
הפרמטרים החשובים בחברה המספקת ציוד משרדי
לפני שאתם מזמינים ציוד משרדי לעסק שלכם, להלן מספר טיפים שיעזרו לכם לבחור חברה המספקת ציוד משרדי:
o בחרו חברה אחת שתספק עבורכם את הציוד המשרדי, ולא מספר ספקים. כך תחסכו לעצמכם את כאב הראש והבלבול בהתעסקות עם מספר ספקים בו זמנית.
o רצויה חברה בעלת פריסה ארצית, מכיוון שלחברות אלו בדרך כלל יש מלאי גדול וזמינות גדולה של הציוד המשרדי הדרוש.
o אספקה מהירה - חברה המסוגלת לספק ציוד משרדי במהירות באמצעות דואר ישראל או באמצעות שליחים או באמצעות חברת הובלות.
o זמינות - הימצאות במלאי של הציוד המשרדי המבוקש.
o תודעת שירות גבוהה - חברה הנותנת שירות טוב ואדיב. ציוד משרדי לחברות אינו מסתכם במספר פריטים מצומצם אלא בחבילות רבות, לכן רצוי חברה המספקת שירות אדיב עד המשרד.
o אחריות על ההזמנה - אם קיבלתם ציוד פגום או חסר, בדקו מהי האחריות שנותנת החברה על כך ומהי מדיניות החלפת/החזרת המוצרים שלה. חברה טובה ומקצועית בדרך כלל בעלת אחריות ונכונות לתקן פגמים בציוד המשרדי שמספקת.
o מעקב אחר ההזמנה - הזמנתם ציוד משרדי והוא טרם הגיע אליכם, בדקו אם אפשר לערוך מעקב אחריו כמו למשל היכן הוא, מתי יגיע וכדומה.
o מחיר הוגן ותמורה טובה עבורו.
o סטנדרטים גבוהים באיכות - חברה הנותנת רמת ביטחון גבוהה באיכות הציוד המשרדי שמספקת.
o מקצועיות וניסיון רב שנים בתחום אספקת ציוד משרדי.
o חדשנות - חברה שאינה דואגת רק לספק ציוד משרדי, אלא גם לייעץ באשר אליה ולהביא חידושים מעניינים למשרד.
מה חשוב בציוד משרדי?
נראה שלוקחים ציוד משרדי כמובן מאליו, אך הוא יש לו מקום מכובד במשרד והוא משדר דימוי חיובי:
o תדמית המשרד ומיתוג נכון שלו - רוב המשרדים נוהגים להזמין ציוד משרדי סטנדרטי, אך מעבר לציוד הג'נרי, יש ציוד משרדי הכולל מותגים איכותיים פופולאריים כמו למשל: עטי PARKER, PILOT, UNIBALL, PAPER MATE וכדומה. משרד אשר רוכש מוצרים נחשבים בתחום משדר דימוי חיובי כלפי חוץ וכלפי פנים, כלפי לקוחות המשרד וכלפי עובדיו.
o הרגשה טובה לעובד - כשמגיע למשרד עובד חדש ומקבל ציוד משרדי של קודמו, אתם בטח מנחשים, מהי ההרגשה הממלאת אותו, אך אם יקבל ציוד חדש או אפילו נחשב וממותג, הוא ירגיש טוב, שאכפת ממנו ומתפקידו במשרד, שמתייחסים אליו ודואגים לו וכדומה. הוא יתמלא אף הערכה כלפי המשרד וכלפי המעסיק שלו.
o אופי העסק/המשרד - בדרך כלל המוצרים שמזמין עסק מסוים נובעים מהחוזק הכלכלי שלו. כך למשל חברות גדולות בעלות מחזורי מכירה גדולים יטו להעדיף ולהזמין ציוד משרדי יקר ואיכותי, ואילו חברות קטנות יבחרו ציוד משרדי סטנדרטי.
o סביבת עבודה נעימה, נוחה ויעילה יותר במשרד - כשיש אספקה שוטפת של ציוד משרדי בעסק, הדבר נותן לעובדים הרגשת נעימות, חדשנות ונוחות.
o אספקת ציוד נלווה - יש ציוד משרדי נפוץ כמו: מוצרי נייר, ראשי דיו וטונרים, מכשירי כתיבה, לוחות שעם, דבקים, קלסרים, תיקיות וכדומה. מעבר לכך, יש משרדים המפנקים את עובדיהם בציוד נוסף כמו משטח לעכבר, רמקולים וכדומה.
ריהוט המשרד ורכישת ציוד משרדי הם הוצאה בסיסית קבועה שיש לכל משרד ללא קשר לגודלו. מבחינת התקצוב שלהם מהווים טרחה לא קטנה, אך בהחלט חשובה.