תחום השיווק והמכירות הוא אינו תחום קל, הקשיים היום יומיים בתקופת האטה ומיתון, השחיקה במכירות הפכו להיות גבוהות מהרגיל בזמן משבר כלכלי ותחרות רבה. אנשי השיווק, מתמודדים מדי יום פיזית ונפשית בפני סירובים, ביטול עסקאות והם חייבים כלים חיוניים שיסייעו להם בהתמודדות והצלחה בכל מערך השיווק. היום, חברות שמתמחות עם שירותי ליווי לאנשי שיווק, מעניקות את הכלים הדרושים לאנשי השיווק להתמודדות מול התנגדויות והצלחה במכירות. יש להצית את הדרייב וליצור בהם יותר מוטיבציה ונכונות, תוך יישום הכלים שהוענקו להם לשיווק נכון ויעיל יותר.
אנשי שיווק טלפוני למשל, נמצאים במערכה לבד מול קהל הלקוחות. תשתית תומכת כגון BACK OFFICE, עשויה לחולל פלאים, היות וסביבת העבודה חייבת לתמוך באנשי השיווק בדרך עקבית ולסייע להם להגיע לאתגרים בשיווק שהם הציבו לעצמם.
שיטות עבודה, בקרה ונהלים- כלים חשובים לאנשי השיווק
הצלחת החברה או הארגון בשיווק ומכירות, תלויה בראש ובראשונה בשיטות עבודה מוגדרות, הן אלה שיובילו את אנשי השיווק לתוצאות שיא תוך מקסום המשאב האנושי. חברות המייעצות ומעניקות שירותי ליווי לאנשי שיווק, יודעות כיצד לתת את הכלים הטובים ביותר להצלחתם של אנשי השיווק וחשיפתם לשיטות חדשות ויעילות. על פי מחקרי שנעשו, לאחר ייעוץ וליווי של אנשי שיווק, ע"י חברות שמתמחות בתחום, ההכנסות של החברה היו גבוהות ב-15%-20%. גם מנהלי החברה, צריכים לעבור סדנא כך שתגרום להנעה נכונה של אנשי השיווק העובדים בחברה או בארגון.
מדוע כדאי לפנות לחברות שמלוות ומייעצות לאנשי השיווק?
בחברות או ארגונים, גדולים, בינוניים או קטנים, יש מערך ואנשים שממונים על נושאים שונים. המנהלים יעסקו בנושא האדמיניסטרטיבי , הלוגיסטיקה, אנשים שמיומנים על כספים, אנשי מכירות ושיווק, מזכירות ועוד. מנהלים אינם יכולים להדריך אנשי שיווק או להיות כל הזמן עם האצבע על הדופק, כאשר הם אינם מומחים בהכשרה הנכונה של אנשי השיווק שמועסקים בחברתם., זו הסיבה כי חברות שזהו תחומן, תענקנה שירותי ליווי לאנשי שיווק, כאשר המכירות תעלינה וכן כל מנהל או ממונה, ימשיך לעסוק בעבודתו, מה שיועיל לניהול נכון ורצוף של החברה או האיגוד.
כל ארגון או חברה שיודעים מה הערך בהשקעה שתהיה ארוכת טווח בשכירת שירותיה של חברת שירותי ליווי לאנשי שיווק, ישקיעו ככל שביכולתם לייעול נכון של החברה והשגת היעדים הרצויים בשיווק ומכירות.