עד כמה שגלישה באתר שבו היצע נאה של דילים אל מקומות רבים ומגוונים רחבי העולם היא דבר מאוד נוח לביצוע, עדיין הדבר הזה לא ממש מאפשר לעשות משהו מעבר לסימון של כל השלבים הנדרשים לפי סוג האתר והתקדמות אוטומטית אל עבר חלון התשלום בסופו של תהליך.
אם עולה שאלה לגבי משהו מסוים זה יכול להיות מאוד לא נוח לסגור עסקה כאשר לא בטוחים שמה שמקבלים הוא מה שחשבנו שהתכוונו אליו באתר שאליו גלשנו. מה אם לא בטוחים שחדר השינה עם מיטות נפרדות? לאיזה כיוון החדר פונה? עד כמה הוא קרוב אל אזורי תיירות מרכזיים? עד כמה התחבורה נוחה באזור? האם ניתן לשלב חדר צמוד עם דלת מקשרת? האם אפשר לקבל הנחה על תינוק שרק עכשיו בן שנתיים? את כל אלה אפשר לעשות ביתר נוחות מול סוכנות נסיעות אנושית שם יש עם מי לדון בעניין, וזה בהחלט לא מה שקורה באתר וירטואלי.
איך מקבלים דילים טובים יותר
לאחרונה מראים כיצד המאסטרים שלמדו להכיר את כל אתרי האינטרנט הכי בולטים בתחום הטיסות והדילים לחו"ל מצליחים פעם אחר פעם למצוא את הדילים הכי זולים, אבל האמת היא שעל פני כל החיפושים המאוד לא נוחים האלה שמצריכים בקיאות וספונטניות רבים שאינם קיימים אצל רוב האנשים אפשר פשוט לשוחח עם סוכנות נסיעות שמתמחה במיקום שאליו רוצים לנסוע.
בעזרת הקשרים שיש כבר לסוכן הנסיעות מול חברות תיירות רבות, אפשר בצורה הרבה יותר אנושית להשיג את הדיל החלומי והזול ביותר. בלי גלישה בסתר, בלי המתנה למבצעי פתע ובלי הזמנה במבצעים מוקדמים של חצי שנה מראש. נכון שזה לגמרי לא נשמע מסובך? אולי נשמע יוצא מגדר הרגיל להרים את הטלפון ולחייג, אבל זו אופציה שנשכחה מאנשים שכבר שכחו עד כמה האדם הוא זה שהמציא את המכונה.