בעבר היו נוטים אנשים לחשוב כי שירות מקצועי ניתן רק על ידי אדם מקצועי שלמד את התחום שבו הוא עוסק, ולפיכך עדיף לגשת לאדם מדופלם מאשר אל אדם אחר ללא דיפלומה שעוסק בדיוק באותו תחום של שירות ללקוחות. היום זה נעשה כבר ברור כי שירות של לקוח בצורה מקצועית כולל רבדים רבים של עבודה שאינה בהכרח רק הפעולה הספציפית שלשמה שכרו את השירותים של איש מקצוע.
כך למעשה הניסיון רב השנים יכול ללמד על רמת התמקצעות טובה יותר בפועל אל מול מקרים שונים ומגוונים שמתרחשים רק בעולם הריאלי ולא בשעת הלימוד, וקבלה של שירות מסור מתחילת הקשר ועד לתומו מאפשרת להבין את החשיבות של יחסי אנוש בריאים שמעלים את קרנו של נותן השירות גם כן. לכן, כאשר מחפשים אחר חברת ניקיון מחפשים למעשה את המכלול השלם של כל אלה, כדי לקבל את השירות הכי מקצועי שיש, ללא כל פשרות.
איך אומדים את השירות טרם ההיכרות?
אז עולה לה להשאלה כיצד יודעים כי האדם שנמצא מולנו ומציע לנו את השירותים של הניקיון שלו הוא האדם שאיתו אנו רוצים לקשור קשרים עסקיים על מנת לפתור לנו את הסוגיה של הניקיון בבית או במשרד? כמובן שאפשר להיעזר בהמלצות של אנשים שכבר קיבלו את השירות בעבר ולהתרשם מחוות הדעת של מכרים שהעבירו לנו מלכתחילה את השם של איש מקצוע אמין בתחום הניקיון.
אבל איך באמת אפשר לדעת כי חברת ניקיון היא בעלת כל הידע והציוד המקצועי הנכונים עבור משימת הניקיון שמצריכה במהירות האפשרית את טיפולה? הרבה בעזרת השאלות שמעלה בעל המקצוע על מנת ללמוד את השטח המדובר, רק בעל מקצוע מנוסה יבדוק היטב את השטח טרם הצעת המחיר ולא ייתן הבטחות בעל פה טרם קבלת המידע המלא לגבי השטח שבמקרים שונים מצריך עלויות שונות לגמרי.