השאלה מבחינת בעלי העסקים היא איך שומרים על דיסקרטיות מבלי לפגוע בעבודה השוטפת. הנה כמה דרכים יעילות לעשות את זה:
שירותי גריסה
כדאי להתחיל מהבסיס ולזכור לתאם שירותי גריסה עבור כל מידע מודפס של לקוחות קיימים. שירותי גריסה צריכים להיות חלק בלתי נפרד משגרת העבודה של העסק או החברה. אפשר להחליט על גריסה יומית, שבועית או חודשית בהתאם לקצב השירות ולכמות המסמכים הנצברת בעסק.
הסמכת עובדים
עובדי החברה צריכים להציב את הדיסקרטיות של הלקוחות בראש סדר העדיפויות. יש להקפיד על הסמכה תקופתית של עובדים שמבינים את החשיבות והמשמעות של דיסקרטיות אמיתית. בנוסף, כדאי לפעול ליצירת הרתעה על ידי הענשת עובדים שמשתמשים בצורה לא ראויה במידע חסוי.
תוכנות מחשב
רוב התקשורת בין עסקים ולקוחות מבוססת בימינו על שימוש בתוכנות מחשב. כדאי לבדוק האם התוכנות הללו מאובטחות, פרטיות ודיסקרטיות. אפשר להעסיק אנשי מקצוע המכירים את תחום המחשבים ויכולים להמליץ לעסק כיצד לנהוג.
האם כל חברה יכולה להשתמש בשירותי גריסה?
בניגוד למה שנהוג לחשוב, שמירה על דיסקרטיות היא לא דרישה שקיימת רק בקרב חברות גדולות או תאגידים בינלאומיים. עסקים מכל סוג יכולים להשתמש בשיטות השונות כדי לשמור על האינטרסים של הלקוחות. החברה צריכה להבין ששמירה על דיסקרטיות היא השקעה משתלמת לטווח ארוך. הדיסקרטיות מעלה את קרנה של החברה בעיני הלקוחות, משפרת את המוניטין ומייצרת בידול מול מתחרים.
לסיכום, כדאי להפוך שירותי גריסה, הסמכת עובדים ותוכנות מחשב פרטיות לחלק מהתנהלות שוטפת של עסקים וחברות. כך שומרים על דיסקרטיות ומשיגים יתרונות רבים.