ישנן סיבות רבות לכך שעסקים בוחרים לעבור לספק אחסון אתרים חדש.
הסיבות שונות ומגוונות, זה יכול להשתנות משטח דיסק לא מספיק לשירות לקוחות גרוע או מתקלות (DOWN-TIME) תכופות של השרת.
מעבר לספק אחסון אתרים חדש עשוי להיראות דבר מדהים ומשנה משחק רציני. עם זאת, במציאות זה לא כל כך ורוד כפי שאתם חושבים. מאמר זה מספק נקודות חשובות בהקשר זה.
בחירת ספק אירוח אתרים חדש
יש צורך לשקול היבטים שונים בעת בחירת ספק אחסון אתרים חדש. אלה כוללים את מערכת ההפעלה (OS), דרישות רוחב הפס ושטח דיסק המסופק, שלא נדבר על שעות פעילות ושירות לקוחות.
סוג מערכת הפעלה (OS)
בעוד נודדים מספק אחסון אתרים אחד למשנהו, יש לשים לב כי מדובר באותה מערכת הפעלה שאתם משתמשים כיום (Windows או Linux) כי זה יעשה את ההגירה קלה יותר ולא תזדקק לשינויים מאסיבים בקוד האתר. אלא אם כן יש לכם סיבה טובה מאוד, ממש לא מומלץ לשנות את מערכת ההפעלה הקיימת (להתקין את האתר שלכם על שרת שעליו רצה מערכת הפעלה שונה). אם אתם מתכננים לבחור במערכת הפעלה חדשה, אתם צריכים לבדוק אם מערכת הפעלה שמוצעת על ידי ספק אחסון אתרים החדש תעבוד בצורה תקינה עם האתר שלכם.
בנוסף, תבדקו אם האתר שלכם צריך מסד נתונים, במידה וכן מומלץ ללכת על מסד נתונים מסוג MySQL אשר תואם ויכול לעבוד עם לינוקס ו- Windows גם יחד, לעומת אקסס אשר תואמת רק ל- Windows. לכן מומלץ להתחשב בנקודות הבאות בעת המעבר למערכת הפעלה חדשה.
רוחב פס ושטח דיסק
רוחב הפס BandWidth ושטח הדיסק המסופק לכם על ידי ספק אחסון האתרים החדש חשובים כי רוחב הפס משפיע על מהירות תגובת האתר ונפח הדיסק מאפשר את אחסון הנתונים. בדוק אם ספק השירות החדש מציע רוחב פס ודיסק גבוהים כמה שיותר במחיר סביר. אם הוא לא, אנחנו מציעים לכם לבצע ניתוח עלות-תועלת לשני ההיבטים. זה עשוי לעזור לכם לקבל החלטה נבונה.
Uptime - זמינות האתר
Uptime הוא גורם חשוב משום שכאשר אתר האינטרנט שלך למטה (לא זמין), מבקרים / לקוחות באתר שלך יכולים להיות מוטרדים וזה עלול לפגוע באמינות של האתר שלך. מה גם ש GOOGLE מוריד את הדירוג של האתר במידה וזה אינו זמין לפרקים.
במונחים כספיים בפועל, אתה עלול בסופו של דבר לאבד מאות או אפילו אלפי שקלים. ספק אחסון אתרים יכול לטעון שמספק 100% uptime, ממש לא סביר!. ודא ואמת את הטענות.
יתר על כן, יש לבדוק מתי הוא (ספק האחסון) מבצע תחזוקה מתוכננת - בשעות שיא או בשעות שאינן שעות שיא (בלילה). אם הם עושים את זה בשעות שיא, העסק שלך עלול לאבד את תנועה והכנסות בצורה משמעותית.
שירות לקוחות
שירות לקוחות טוב הוא חיוני בעת בחירת ספק אחסון אתרים חדש. בדקו אם שירות הלקוחות זמין מסביב לשעון ושבעה ימים בשבוע (24/7). הם צריכים להיות זמינים באמצעות שיחות טלפון, SMS, או צ'ט בזמן אמת. אפשרויות אלו מבטיחות תקשורת מהירה יותר. אתה יכול ואפילו מומלץ לבקר באתר האינטרנט של ספק האחסון כדי לבדוק את אמינותו .