בישראל קיימים כ-500,000 אלף עסקים קטנים , רק 15% מהעסקים בקטנים עושים שימוש ביחסי ציבור לקידום העסק , השאלה היא למה ?
שיווק ופרסום כל העסקים הקטנים מבצעים , אך בנושא יחסי הציבור ישנה איזהיסטיגמה (מוטעית לחלוטין ) שיחסי ציבור נועדו לעסקים גדולים ושכתבי תקשורתלא כותבים או מסקרים עסקים קטנים.
נוסף על כך סיבה נוספת שמונעתמעסקים קטנים עבודה עם משרדי יחסי ציבור היאהעלות הגבוהה בטווח שבין 3000-6000 ₪ לחודששל יח"צ קבוע לעסק.
פעולות יחסי הציבור עצמן ממשאינן מסובכות ואין שום סיבה שעסק קטןיוותרעל חשיפה תקשורתית ששווה עשרותאלפי שקלים וכל זה חינםאין כסף !
כל בעל עסק יכול להיות איש היח"צ הכי נלהב והכי טוב בשביל העסק שלו ,מספרפעולות קבועות קבועות בחודש יביאו כל בעל עסקלחשיפה תקשורתית.
תנו לעצמכם ולעסק שלכם סיכוי טוב יותר !
בואו ללמוד איך לרתום את אמצעי התקשורת לטובת חשיפת העסק שלכם .
***** מה לומדים בקורס ?****
מפגש ראשון :
מה הם יחסי ציבור וכתיבת קומוניקט לעיתונות.
מהם יחסי ציבור ,מה ההבדל בין יחסי ציבור , שיווק ופרסום.
מה התפקיד עבודת יחסי ציבור בפועל.
הצגת נושא הקומוניקט העיתונאי מהו ומהם כללי הכתיבה שלו.
תרגול כתיבת קומוניקט במהלך המפגש.
***תרגול לבית- כתיבת קומניקט על אירוע קרוב שלנו
מפגש שני :
יחסי ציבור באינטרנט
החזרת קומוניקטים + הארות מלילה
ותרגיל על הקומוניקטים שנכתבו.
יחסי ציבור באינטרנט :
סקירת נתונים , אתרי חינמיים, חשיבות העלאת מאמרים לרשת.
יחסי ציבור ברשתות חברתיות .רשתות חברתיות באינטרנט חשיבותם והעבודה איתם.
הודעות לעיתונות באמצעות האינטרנט.
מפגש שלישי :
עיתונות כתובה , רדיו וטלוויזיה .
חשיבות ידע והתעדכנות בנעשה בעולם התקשורת סקירה כללית על המדיה.
מי העיתונאי המתאים לי ע"פ קהל היעד שלי.
איך יוצרים קשר עם העיתונאים ? מה להכין לשיחה עם עיתונאי.
***תרגיל בית
מפגש רביעי :
יחסי ציבור , שיווק ופרסום
מהו תקציב פרסומי ? לעסק הקטן או הבינוני.
שיווק , מצב השוק , יתרונות יחסיים מול הקולגות, ניוזלטר שיווקי.
איך יחסי ציבור משתלבים עם שיווק ופרסום.
------מנחה לילה בן הרוש ---------
בעלת ניסיון עשיר ביחסי ציבור ושיווק אינטרנטי של מעל 10 שנים , מייחצ"נת פסטיבלים רוחניים גדולים
ומלווה עסקים פרטייים ביחסי ציבור ושיווק לעסק.
כמה ?
890 ש"ח ניתן לחלק ל3 תשלומים.
הרשמה : http://lp.vp4.me/bttz