מענה אנושי לעסקים מספק עבורכם את כל היתרונות לעסק: הוא נעשה יעיל יותר, ואתם יכולים לעבוד בתחום העיסוק שלכם, כאשר הטלפוניה, השיווק והמנהלה מוטלת על חברה מקצועית לתחום מענה אנושי לעסקים. מהם השירותים שהחברה תבצע עבורכם כבתי עסק פעילים? האם מדובר רק בשירותי מזכירות או שמא ישנן עבודות של ממש לעזרת הלקוח? מיד תדעו מה מענה אנושי לעסקים יכול להבטיח לכם ולפעילות שלכם.
שירות הודעות מקצועי מן המעלה הראשונה
שירות הודעות אשר ניתן לאפיין כפי שתבקשו. או שעובדי המענה יזדהו ככאלה, או שהם יזדהו כעובדים שלכם, תוך שימוש בשם של חברתכם. במקרה השני, מובטחת ייצוגיות שלא תותיר מקום לספק שהפונה הגיע לחברה. הדבר נובע מכך שהשיחות מנוטרות לנציגים על פי רמת הידע שלהם בתחומים השונים, וגם בשל ניסיונם בתפעול שיחות שכאלה.
קביעה וזימון תורים – ניסיון עם מזכירויות רפואיות
לעובדים העוסקים בתחום חשוב זה ניסיון עם כל מערך המזכירויות של קופות החולים וגם עם מזכירויות המועסקות על ידי מרפאות פרטיות ישירות. העובדים יעודכנו ויפעלו לפי סילבוסים משתנים, ויהוו צלע משנית לקביעת התורים במרפאות שלכם, ממש כשם שליד המזכירה הקבועה שלכם יושבות עוד 20+ מהן לפחות.
ביצוע עבודות פרגמטיות ללקוח
מילוי תעודות משלוח לחברות השליחויות, הפעלת שירות חילוץ תקועים ממעלית תוך התקשרות עם כונני חברות המעליות שלכם, וביצוע עבודות שיווקיות כולל מכירות ממשיות בשם הלקוח. כל זאת, מענה אנושי לעסקים עושה בנקל עבור לקוחות רבים, ותוך ייצוגם באופן מיטבי. ההצלחה הזו יכולה להיות גם שלכם. במידה ואין לכם חברת שליחויות וגם לא חברת מעליות, עדיין תצטרכו למכור את המוצרים או השירותים שלכם, ולחברת מענה אנושי לעסקים צריך להיות מערך טלמרקטינג שיסייע לכם תוך הפגנת ידע תאורתי על תחומכם וכמובן – כושר מכירה כביר.
מוקד הזמנות סביב השעון
מוקד אשר ידאג לבצע הזמנות עבורכם גם בשעות מאוחרות, ואתם תוכלו לקום בבוקר לעבודה ולגלות שעוד הזמנה נלקחה מפונה, ועוד מכירה בדרך אליכם. היתרון הוא שהמוקד מבצע זאת כל עת, כל העת, מה שמותיר לכם לעבוד פחות, ועדיין ליהנות מהפירות של המוצרים והשירותים שלכם.