חפש מאמרים:
שלום אורח
18.10.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המחשב התקלקל? אל תנסו להיות טכנאי מחשבים!

יש הרבה אנשים שחושבים שאם הם הצליחו פעם לנקות את המאוורר של המחשב מאבק, ואז הוא הפסיק להרעיש להם, אז הם כבר יכולים לטפל בכל מיני בעיות אחרות של המחשב. והאמת היא שהמקצוע טכנאי מחשבים הוא מקצוע נלמד שדרוש לו גם ניסיון רב, שאיתור תקלות שונות ומה שמסוגל לפתור טכנאי מחשבים, לא כל אחד מסוגל, אולי רק לנקות את האבק מהמאוורר...

מהן התקלות הנפוצות ביותר שדורשות דחוף- טכנאי מחשבים!

למחשב יש כל כך הרבה חלקים, שמחוברים אחד לשני, שיש ביניהם קשרים, והם עוקפים זה את זה, ויוצרים מעגלים חשמליים ותפקודים שונים וכו' וכו', והסיבה הכי חשובה שבגללה צריך להזמין טכנאי מחשבים בקשר לתקלות היא- שאם אתה נוגע במקום אחד אולי אתה גורם נזק לרכיב אחר ולכן, עדיף לא לגעת. טכנאי מחשבים מיומן יודע יפה מאוד לאתר את התקלות השונות וגם לפתור אותן בצורה כזו שהמחשב שלך יישאר בחיים. אתה, יכול לגרום לו לטוטאל לוס.

בעיות חומרה הן מהתקלות הנפוצות ביותר במחשב והן מתאפיינות בכל מיני תקלות כמו למשל: מחשב שלא נדלק חשמלית, לא מראה תצוגה, מחשב קופא, מבצע ריסט במאמץ, נכבה מעצמו, המקלדת או העכבר לא מגיבים, מתקבלים מסכים כחולים בעלייה לווינדווז, מחשב איטי ועוד.

דוגמאות לתקלות בחומרה שרק טכנאי מחשבים יכול לפתור הן מהסוגים הבאים. כאשר מעבד למשל מתחמם זה יכול לקרות בגלל שיש אבק על המאוורר, ויתכן שאם תנקו את המאוורר זה יפתור את הבעיה, אבל אם מדובר בתקלה יותר רצינית כמו למשל גוף קירור מקולקל או בעיות בלוח האם, רק טכנאי מחשבים מסוגל לבצע את זה.

 

במקרה שמחשב למשל מרעיש זה יכול לקרות בגלל כל מיני סיבות. זה יכול לקרות בגלל מאווררים מאובקים, אבל זה גם יכול להיות בגלל ספק כוח מרעיש או כרטיס מסך ואז בעיות כאלה לדוגמה יכול לפתור רק טכנאי מחשבים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ComService יוהן טכנאי מחשבים ברעננה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוהן

מאת: יוהןמחשבים וטכנולגיה - כללי04/02/15947 צפיות
אם מקבלים הודעת שגיאה בהתקנה של מערכת הפעלה, זה אומר ברוב המקרים שהדיסק הקשיח פגום או שהזיכרונות פגומים או שלוח האם מקולקל.

מאת: יוהןמחשבים וטכנולגיה - כללי22/12/14991 צפיות
הדבר החשוב ביותר אצל טכנאי מחשבים מיומן- היא מידת הזהירות בה הוא נוקט כשהוא נוגע לך במחשב. מקצוען, יעשה את כל בסבלנות, לאט, לאט בשיטת האלימינציה, חובבן יפתח, יוציא, יבריג, יכניס- ויהרוס לך את המחשב !

מאת: יוהןמחשבים וטכנולגיה - כללי22/12/14973 צפיות
טכנאי מחשבים צריך להיות אדם בעל ידע, ניסיון והבנה בחומרה ותוכנה. אחרת- שימו לב מה יקרה להארד דיסק שלכם !!!

מאת: יוהןמחשבים וטכנולגיה - כללי11/12/14753 צפיות
מאז שחדרו המחשבים לכל בית, נדמה כי יש היום טכנאים כמספרם, משום שהיום אף אחד לא יכול בלי האייפון שלו אפילו יום אחד, וגם לא בלעדי המחשב והאינטרנט שמשמשים כלי עבודה לאנשים רבים, אבל גם את הקשר שלנו לעולם הדינמי הדיגיטלי.

מאמרים נוספים בנושא מחשבים וטכנולגיה - כללי

מאת: yoni romמחשבים וטכנולגיה - כללי14/11/196245 צפיות
מה הם שירותי IT - ולמי הם מתאימים? איך מנהלים מידע עסקי במאה ה-21?

מאת: nirמחשבים וטכנולגיה - כללי28/10/189460 צפיות
מה הם החסרונות והיתרונות של טכנאי מחשבים, האם כדי בכלל להתחיל להתעסק בזה?, כל התשובות בפנים

מאת: אשר אלבזמחשבים וטכנולגיה - כללי11/05/183167 צפיות
כיום קשה מאד לתאר את החיים שלנו ללא מחשב- המחשב הפך לחלק מאיתנו- החל מהעבודה ועד לחיים האישיים שלנו. אותן תקלות המתרחשות במחשב מזמינות איש מקצוע כגון טכנאי מחשבים לצורך תיקון המחשב- בין אם מדובר בירושלים או בין אם מדובר באזור אחר.

מאת: נריה שמואלימחשבים וטכנולגיה - כללי25/02/182071 צפיות
מידע על ספקי כוח

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171761 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר מטען למחשב נייד בזול? כיצד מומלץ לבחור מטען למחשב נייד?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171875 צפיות
האם מומלץ לרכוש מטענים אשר לא מיוצרים על ידי החברה של המחשב הנייד שלך? היכן ניתן לרכוש מטענים למחשבים ניידים במחירים טובים? כיצד ניתן למצוא ספק איכותי ואמין של מטענים למחשבים ניידים?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171870 צפיות
מהי טכנולוגיית ג'ל בהקשר של ייצור מצברים לרכב? איזה יתרונות יש למצברים החדשים? מה אפשר לעשות עם המצברים השונים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica