חברת טויו, יצרנית צמיגי טויו, הודיעה לאחרונה במסיבת עיתונאים אשר נערכה ב -1 לספטמבר 2014 באוסקה (יפן), על תחילתן של כמה יוזמות מיתוג באמצעות התמיכה שלה בקבוצת הכדורגל של מילאן (AC Milan). להזכירם באפריל 2014 הפכה חברת צמיגי טויו לחברה היפנית הראשונה שחתמה על הסכם נתינת חסון פרימיום עם מילאן. מועדון הכדורגל בעל האהדה הבינלאומית יהפוך להיות מקור חשוב לתוכן המיתוג של צמיגי טויו בעודם מתפשטים בשוק הגלובאלי. עונת הכדורגל של 2014-2015 תהיה העונה הראשונה של צמיגי טויו עם מילאן האיטלקית וחברת צמיגי טויו תחשוף בקרוב מספר פעילויות ראווה בתחום יחסי הציבור. למעשה החברה כבר החלה במבצעים פרסומיים שונים עם הקבוצה והיא כרגע עובדת על פרויקט בו מעריצים של קבוצת מילאן יצטרפו למשחקים בתור הכתבים של צמיגי טויו . המשחק הראשון בו הם ישתתפו מתוכנן לדרבי עם אינטר מילאן אשר יערך ב 23 בנובמבר והם מגייסים 11 כתבים מקרב אוהדי הקבוצה.
צפוי כי חברת טויו תעשה שימוש רב השנה במועדון הכדורגל של מילאן לצרכי הפרסום שלה. זוהי דריסת רגל משמעותית באירופה והכל נעשה באווירה חדשנית מכיוון שעד עתה חברת טויו התמקדה בעיקר בתחום הספורט המוטורי. למעשה המוניטין של חברת טויו בארה"ב נבנה על סמך התדמית המנצחת שטיפחה בתחרויות הספורט המוטורי בארה"ב.לחברת צמיגי טויו ציפיות גדולות מהסכם החסות, הם מצפים שזה יעזור להם להשיג דריסת רגל חזקה יותר בשווקים של רוסיה, המזרח התיכון, סין ודרום מזרח אסיה שם יש התעניינות גדולה בכדורגל.
ברברה ברלוסקוני, סגנית הנשיא של מועדון הכדורגל של מילאן בירכה על הסכם החסות ואמרה "אנו מקבלים בברכה את צמיגי טויו כספונסר פרימיום. זוהי התחלה של שותפות המראה את הנחשקות של מועדון הכדורגל של מילאן ואנו שמחים לשתף פעולה עם מותג בינלאומי כל כך ידוע. אנו חולקים את אותם הערכים ומטרות משותפות שיהוו את הבסיס למערכת יחסים זו. זוהי גם הדרך שלנו לחזק את הקשר עם המוני האוהדים של המועדון באסיה".
נשיא צמיגי טויו הוסיף "בעולם של תחרותיות חסרת רחמים, מותגים צריכים לזכות בנאמנות של לקוחותיהם בדרך הטובה ביותר האפשרית. המטרה שלנו היא לחקות את תדמית המועדון על ידי שמירה על רמה גבוהה ולעולם לא לרדת ברמת הביצועים שלנו, בדיוק שמו שהאוהדים של מילאן דורשים משחקניהם. המוטו שלנו הוא driven to performוזה כבוד גדול עבורנו לשתף פעולה עם מילאן.