כל בעל עסק גדול כקטן יעשה הכול בשביל לפרסם את העסק שלו ומה שהיה בעבר בעיקר דרך המדיות השונות כמו טלוויזיה, רדיו, עיתונים ופלאיירים, מתנהל היום בעיקר דרך האינטרנט. להביא לקוחות חדשים לעסק זו מטלה לא פשוטה אך גם אם שומעים על העסק ורוצים להגיע אליו צריך עוד דבר אחד "קטן" – שייראו אותו. בשביל שייראו את העסק כשכבר יודעים עליו צריך שלטים ובנוסף צריך אותם גם בשביל שמי שנמצא במקרה באזור ישים לב לקיומו של העסק וייכנס אליו.
מה חשוב שיהיה בשלט?
לשים שלטים סביב העסק זה מצויי, אך בשביל שמי שנמצא בסביבה יידע בדיוק מה העסק מציע חשוב להיות ממוקד וענייני. שלטים, גדולים ככל שיהיו לא מספקים מקום רב לספר על עיסוקו של העסק ולכן צריך במשפט אחד ולפעמים אף פחות מכך לנסות ולתמצת את היתרונות של העסק וכמובן מה יש בו. לדוגמא, חנות מחשבים בשם: "נמרוד" במידה ויוצבו בה שלטים רק עם שם העסק, יפים ככל שיהיו לא יעשו את העבודה ואי אפשר יהיה לדעת מה יש בפנים מבלי להיכנס. לעומת זאת שלט שעליו כתוב: "נמרוד – כל סוגי המחשבים" ייספק את האינפורמציה המתאימה למי שרואה אותו.
סוגי שלטים.
ישנם סוגי שלטים רבים בהתאם כמובן לתחום העיסוק, למיקום השלטים, ולזמני הפרסום שרוצים [יום, לילה או שניהם] והם כוללים: שלטי פח – אלו הנפוצים ביותר והזולים ביותר שניתן גם להצמיד להם תאורה, שלטים עם בסיס ועליהם אותיות תלת מימד, שלטים דיגיטליים, שלטים דיגיטליים עם כיתוב מתחלף ועוד. בסופו של דבר הכל תלוי מהם צרכי העסק, מה רוצים לפרסם וכמובן מהו התקציב של בעל העסק אותו הוא יכול לנתב לטובת הפרסום.